Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • muflon112

    újonc

    Sziasztok!
    Minap jártunk kedvesemmel egy komolyabb elektronikai szaküzletben és valahogy óvatlanul elengedtem a kezét nézelődés közben... szóval most muszáj vásárolni egy új tv-t, de brutálisan laikus vagyok így sok kifejezés illetve összekapcsolási módszer nem tiszta, (lapozgattam a fórumban de ettől se lettem sokkal okosabb) így okítás céljából hozzátok fordulva szeretném kérdezni a következőt:
    Rögvest adjam-e be a válópert, vagy tényleg érdemes eme kis szösszenetet megvásárolni?: Samsung UE40EH6030
    Az ára meglepően jó, a képi világa magával ragadó és az eladó a kedves mamájára esküdött, hogy a 3d-t úgy viszi mint a polgármesterünk az uszoda felújításra kapott pénzt... sőt!
    De: - minőség ide -oda megéri e a berendezés az árát (129.000Ft)?
    - Ki lehet-e használni a televíziót, ha mi csak letöltött filmeket akarunk nézni és maximum háttértárat vennék azt is 1t-ig...
    - Okés van 3d tv-m... de hogy nézek rajta 3d illetve full hd filmet... mit kötök mihez?
    - Hogyan tudom a lehető legolcsóbban megúszni ha össze akarom kötni a Lenovo B560- as laptopot a tv-vel ( már a filmek megnézéséhez )?
    - Tuti sok hülyeséget írtam le de muszáj felhomályosodni, mert lassan a gyerek többet tud mint én, pedig azt hittem drogozik és csak hadovál...
    Válaszotokat előre is köszönöm!
    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

  • muflon112

    újonc

    Huh! Köszönöm szépen a tanácsot, akkor asszem válok inkább... sajnos egyenlőre a maximum amit kipréselnék a tárcából az <150e. Ehhez mérten keresem az ideált.
    Elvárásaim is alacsonyabbak:
    - minimum 99 cm képátló
    - full HD
    - ha van 3d de nem kizáró ok...
    - lehetőleg az előzőhöz eh6030 hoz hasonló gyönyrédes képi világ...
    - esély a laptop ill. külső merevlemez összekapcsolásához és ne kelljen hozzá egy erőmű vagy egy 82 diplomás szakember...