-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bencom ™
őstag
Kell neked egy decoder, vagy extractor, már nem emlékszem, milyen néven fut... azt le kell tölteni. Azzal meg tudod nyitni a gamedata-t és azon belül találni fogsz rengeteg ltx-et. Én nem tudom hogy alapon hol lehet felemelni a súlyhatárt, bár biztos van aki tudja, azt viszont tudom, hogy a ruháknak egyenként hol lehet. Az összes (alap) ruha egy ltx-ben van, ott le van írva róla az összes adat, pl a teherbírás is, a filet könnyű megtalálni, mivel a neve utal a tartalmára, a ruhákon meg egyenként át tudod írni a súlyhatárokat. Bár nem tudom minek, az alapban 80kg volt a határ, az még reális is, a 120 kg már kissé sok szerintem, de annál több meg már tényleg irreális...
-
nike_
addikt
Hogy lehet csinálni új artifactokat (amiről most beszéltek)?
Mert asszem a Bar-ban az infoman (én így hívom)-től, tudjátok aki pénzért árul infokat, tőle tudtam volna venni receptet (ugye ez az?)...
-
Medvelászló
senior tag
-
Medvelászló
senior tag
Valaki tudna adni valami tippet honnét lehet sokféle mod-ot letölteni?
-
Chrom
tag
válasz Medvelászló #5506 üzenetére
én az OL 2.2-essel tolom!
Úgy oldottam meg a dolgot, hogy nem a teherbírást vittem fel, mert azt valamiért nem tudtam megoldani hiába írtam át 120-ra...
Jobbat mondok! Az egyes cuccokat amit magaddal cipelsz, azt írd át könnyebbre.
Mégpedig a gamedata\config\misc\ mappában ezeket:amk_mod_outfits.ltx
artefacts.ltx
items.ltx
outfit.ltx
és van 1 ilyen mappa:
amk_artefacts
ebben szintén minden .ltx-etén azt csináltam, hogy megkerestem minden "weight" kifejezést, és a hozzá tartozó összegeket és azoknak szépen levittem a súlyát. Pl:
eredeti sor:
inv_weight = 3.0
javított sor:
inv_weight = 1.0Tehát értelem szerűen lerontottam az átlagát. Igy könnyebb lesz 1-2 tárgy és ruha, többet tudsz magaddal vinni.
MOD-ok ügyében itt nézz körül:
[link][ Szerkesztve ]
-
Chrom
tag
-
válasz Bencom ™ #5509 üzenetére
mondok egy egyszerűbbet:
system.ltx:
max_weight = 500
;default was 50actor.ltx:
max_walk_weight = 500
;original value was 60értelemszerűleg itt 500ra nyomod fel súlyhatárt, annyinak elégnek kell lennie. staminát is ehhez mérten növeli. egyszerűbb és gyorsabb. amennyit irsz 500 helyett, annyi lesz a súlyhatár. CS alatt teszteltem, de SoC alatt is mennie kell.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
M@trixfan
addikt
Lehet visszaveszem master fokozatból az OL 2.2-t mert nagyon zavar, hogy a sima "mutánsvizsla" is elbír pár nato lövedék fejlövést "iron sight" nézetből is.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Bencom ™
őstag
Hát figy, szted egy ember mennyit bír el? Te mennyit bírnál tartósan cipelni? 50kg-t? Na ez a kari tud 80-at, és az neked még kevés, vigyen magával 120-at... esetleg egy tank ne férjen el nála zsebben? Vagy kettő?
Ha nem cheat, akkor mi értelme átírni? Semmi. De mivel átírjátok, valszeg csak van valami értelme, előnyhöz jutsz vele. És az már cheat. De nem az én gémem, mindenki úgy butítja le, ahogy akarja, én is átírtam elég sok dolgot, hogy szám íze szerint realisztikusabbá tegyem a játékot, de nem kezdtem el 5 mázsákat magamra pakolni, mert hogy milyen poén...
-
válasz Bencom ™ #5513 üzenetére
konkrétan láttam olyat topikban, hogy táskába felvehető BTRt működő géppuskával nem tud e valaki belemoddolni
M@trixfan: szerintem halt az kevesebbtől is. viszont ha master a mutánsvizsla, te meg novice vagy, akkor simán megeshet a dolog.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Medvelászló
senior tag
válasz Bencom ™ #5509 üzenetére
CSAK A SÚLYHATÁRT AKAROM EMELNI 100-120 kg-ra,a többit hagyom ahogy a szent tervező kitalálta!Én nem akarom teljesen élvezhetetlenné tenni a játékot azzal h.cheat-okból álljon az egész,többször sikerült végig játszanom a játékot mindenféle csalás nélkül,csak mikor felraktam az alapgémre az O.L.1.2-es modot,kapásból 120-as málhát adott!
Köszönöm a tippet Chrom-nak!!!!!! -
remington2
senior tag
válasz Bencom ™ #5513 üzenetére
Lehet, hogy csak én voltam olyan mazochista, hogy az OL-ekben is visszaírtam az eredeti súlykorlátot, mert zavar a 80-90 kiló?
Utólag úgy emlékszem, jól is ment, csak exo-ban a plusz súly megkavarta, és ott többet adott hozzá, mint kellett volna. Valamit nem írtam át, de nem izgatott, mert exo-t sosem használtam a futás és az iszonytató zöld éjjellátó miatt. Nem tudja valaki, előbbit mi befolyásolja még a sima max weight értéken kívül (amiért az exo megkavarja), és hogyan lehet az exoknak kék éjjellátót csinálni?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Medvelászló
senior tag
Hát izééé,kb 10 perccel ezelőtt elkezdtem játszani az O.L.2.2-vel,még csak a bandita tábor kiirtásnál tartok az elején,olyan mintha filmben szerepelnék,naggggyyon állat lett a grafika. Olvastam már 1-2 dolgot itt az O.L.2.2-ről ,szerintem be fogok f.sni félúton!
És hagytam a súlyt 80 kg-on!!!!
Köcce mindenkinek a helpet!!!! -
Bencom ™
őstag
válasz remington2 #5518 üzenetére
A ruha ltx-én az éjjellátós részt kell átírni good-ra (mert asszem van a nightvision_bad = zöld, és a nightvision_good = kék, valahogy így lesz benne)
A futást meg úgy lehet megoldani, hogy valami sprint=true-ra kell átírni az eredetileg false-ot, fejből nem tudom, de elég értelemszerűen vannak megadva, könnyű módosítgatni.Én mikor játszottam, akkor ilyeneket írtam át, hogy a gauss ne 1.1-et sebezzen hanem pl 8-at. Ez azért nem cheat, mert sosem használtam gauss-t Viszont az ellen igen, és ha eltalálták, akár a kislábujjamat is, meghaltam emiatt. Vagy pl a vintarnak a sebzését nem, de a lökés-erejét átírtam, így ha eltaláltam valakit, ugyanannyi eséllyel halt meg, csak mellé még az elesés helyett hátrarepült vagy 5 métert Illetve a golyó sebességével lehet játszani, bár azt nem írtam át, ha alacsony a sebesség, akkor jobban esik a golyó, és fölé kell célozni, ha gyorsabb, akkor pont oda kell célozni, ahová lőni akarsz. De mondom, nincs előttem, így fejből nem tudom mi hol van, viszont nagyon könnyű megtalálni.
Ui.: a legnagyobb cheat-em a játékban eddig az volt, hogy a vintorez 10-es tárját 25-ösre bővítettem, és picit lecsökkentettem a lőszerének a súlyát, mivel a dragunov-hoz szvsz sokkal nehezebb golyó kell, mint a vintorezhez, a játékban viszont pont hogy a vintorezé volt sokkal nehezebb, így azt lecsökkentettem egy kicsivel. Ja meg a gyorstüzelő (egyedi) AK-nak a tárját 30-ról 60-ra írtam, mert ha már egyedi, meg gyorstüzelő, akkor legyen az.
szerk.: Medvelászló: pls a smilei sormintákat, és a nagybetűs sorokat hanyagold, illetve a mondat végére elég 1, max 3 írásjel. Ez vonatkozik a pontokra, a felkiáltójelekre, és a kérdőjelekre is. Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
válasz remington2 #5518 üzenetére
bemész a items.ltx be, ott lesz az exo_outfit vagy valami hasonló, és a max weight vagy micsoda sor (észre fogod venni, magáól értetődik) értékét visszaveszed 40ről 20ra.
OLben én a leírás és funkciók inkonzesztenciáját javítottam, avagy ha az ellenfél fut exoban, akkor énis. és ha javított az az exo, akkor igenis legyen be jó night vision. meg 2.0 alatt a trader.ltxeket írtam át a végigjátszás után, de az egész egyszerűen embertelenül nehéz lett.
CSben 500kiló cuccal futkostam, de ott olyan szinten cheatelt az AI (wallhackos autofejlövéses n00bok...), hogy a dolgot indokoltnak éreztem.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Chrom
tag
válasz Bencom ™ #5520 üzenetére
Na most akkor miről beszélünk?!
én pl csak a relikviák súlyát csökkentettem le, mert abból magammal cipelek vagy 60kg-t, mert azzal szórakozok, hogy kreálgatom őket! Aztán meg viszem eladni, de mivel ha pont bekapok egy blowout-ot, akkor nincs már elég lőszerem kinyirbálni a sok szörnyeteget, vagy banditákat, vagy katonákat. Mert annyi szutykot cipelek, hogy a lőszerből meg kevés van nálam.
Amúgy még 80-100 kg-t csak elcipel egy ember, hisz vannak olyan súlyfelesleggel küzdők. Igaz azok szaladni nem nagyon bírnak már... De ez meg is mutatkozik a játékban, hisz szépen elfárad fél perc futás után! -
Bencom ™
őstag
Magadból indulj ki. Te mekkora súllyal tudnál szaladgálni kb 3 órán keresztül? Az elrendezésről egyelőre ne is beszéljünk, az már egy külön dolog, egyelőre bírd meg.
Amúgy mi ez a hogy miről is beszélünk? Realizáltam egymáshoz képest két lőszertípusnak a súlyát, nem pedig magamra pakoltam plusz 100 kilót.
Amúgy meg a zóna egy veszélyes hely. Ezzel mindenkinek számolnia kell, aki oda merészkedik -
válasz Bencom ™ #5522 üzenetére
hm... 5-7k körül mozognak az x800gtok/xtk, 10k körül megáll az x1950es... vagy arra vársz, hogy 3850 essen 10k alá?
CS pár helyen nehézségben nagyon jól közelítette az OL 2.0át... pénzt nem nagoyn adnak semmiért, pontosan vértekért semmit, fegyverekért minimálisat, artifactokért keveset, questek jórésze bugos, ellenfelekbe néha fél tárnyi skuló kell, vért ultra sebességgel amortizálódik, az ai pedig autohites, a lőtáv széléről is. én végigvittem... hááááát. ha szabadon kószálás kell, ott a Far Cry 2, ha survival horror, akkor ott a F.E.A.R, ha pedig rendes AI taktikai érzékkel, a Crysis Warhead. ha mindenből egy kicsi, akkor meg Stalker;> még a patchekben bízok/bízunk, de egész egyszerűen élvezhetetlenül bugzik és kiegyensúlyozatlan, szóval Te jártál jobban.
rossz pcs játékok blogra, oda való jelen állapotába.
"ha az 1.005 folyamatosan bugzik és kilép, milyenek lehettek a korábbiak"... no comment;>
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Bencom ™
őstag
válasz proci985 #5526 üzenetére
Ez a gáz hogy nekem (erre) most ennyim sincs... amúgy meg tovább nehezíti a dolgot, hogy továbbra is AGP-s a gépem...
Hát figyi, a sima stalkerrel 7 évet kellett várni, meg még vagy 3-mat mire a bugjait NAGGYÁBÓL jávították... mit vársz te a csétől?
Tartok tőle, hogy mire lesz egy normális gépem, addigra minden bugja javítva lesz ( ~ 2-3 év ) -
nike_
addikt
válasz Medvelászló #5519 üzenetére
Hello,
Igen, nekem is tetszik a 2.2, annyi a kár, hogy minden ki-beb*szott drága De egyébként nagyon jó
p.s: Ja, meg van benne egy bug, hogyha tele van teljesen az inventory (tehát kitölti az egész helyet), akkor az utolsó sorban semmit sem tudok használni/kiválasztani.
[ Szerkesztve ]
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5526 üzenetére
Utólag visszatekintve szerintem a CS - SoC közötti hatalmas hasadékot nem a rengeteg bug, meg egyéb apróságok okozzák, hanem magának a játékélménynek a csökkenése. Ami az SoC-t sikeressé tette, az a játékmenet volt: relatíve lineáris, apró mellékágakkal, és a történet végigjátszása közben szabadon bebarangolható hatalmas tereppel. Aki szereti, időnként újra és újra végignyomja, nem a sztori miatt már (hiszen azt ismeri), hanem a Zóna egyedi atmoszférája miatt.
Abban, hogy ennyien szeretnek a zónában barangolni, fontos szerepet játszik a pályák felépítése, egymással való viszonya. Cordon, Garbage, Rostok, Army, Red Forest, egyetlen függőleges vonal (cső), garbage-nél leágazással agropromba, dark valleybe, valamint rostokban egy yantari kitérővel. Cordonban, Rostokban, Armyban is van trader, mindenhol "le lehet ragadni", és ha olyan helyre akarok menni, ami kiesik az útvonalból (a csőből), akkor sem kell messze mennem (mondjuk dark valleybe barangolni egyet, mert épp borzongani van kedvem a laborban). Garbage, majd "útelágazás" , és ott is vagyok. Nem túl rövid út átmenni, de nem is aggasztóan hosszú, ugyanez igaz agropromnál is. Persze van egy Pripyat még, és egy CNPP, de ezek a pályák inkább díszletek már a sztori végéhez, monumentális színpadok, amelyiknél sajna elég szűk a kulisszák által határolt tér, de egy-két alkalommal mindig felkerekedek, és nézelődöm egyet. Pripyatba tuti, hogy a legközelebbi végigjátszásnál több időt töltök majd, mert ezt, CNPP-t és Red Forestet járkáltam keresztül eddig a legkevésbé. Főleg a stadion, meg a kerék környéke érdekel.
A jól felépített pályarendszerhez hozzájön még a karakter, akivel játszunk: Strelok, meg az ő inventory-ja, vásárolható fegyverekkel, páncélokkal, lőszerekkel, minden földi jóval. És nincs 2 ugyanolyan végigjátszás, mindig más egy kicsit, "most freedom leszek", "most duty", és hiába apróságok ezek (néhány mellékküldi), számítanak. A modok még erre is rápakolnak egy lapáttal, változtatnak, finomítanak, több-kevesebb (de inkább több) sikerrel.A CS ebből a siker-receptből túl sok elemet változtatott meg. A sztori olyan, amilyen, azon könnyen túl lehet lépni, ízlések és pofonok esete, mindenesetre szomorú hogy a végjátékot így elrontották, és végül szinte semmi sem derül ki, mondhatni "snassz" a vége. A pályák szerkezete (egymásra épülésük, ami olyan jól sikerült a SoC-ban), az itt teljesen meg lett bolygatva, és nem pozitív irányba. Most nem függőleges cső van, hanem kerék: garbage - army - red forest - yantar - agroprom - garbage körrel, az agropromhoz és kordonhoz tapasztott mocsarakkal, és dark valleyvel. Ez nem lenne baj, de nagyon kevés lett a trader, főleg a normális (és nem csökkentett módú, pénzkorlátos, csak lőszerrel üzérkedő) kereskedő. Kordonban és Swampban van 3, és két fejlesztő (egy-egy), agropromban a dutynál és stalkereknél megint 2-2 (kereskedő&fejlesztő), még egy páros dark valleyben, és kifújt. A kerék északi részén csak "herélt" kereskedők vannak, yantarban a doki nem vesz le fegyót, ott nincs fejlesztési lehetőség, sem red forestben, sem armyban, sem garbage-ben (banditákon kívül, velük jó viszonyba kellene lenni, akkor működnének). Nem lehet "leragadni" egy trader-bázis körül, mert északon szinte semmilyen ilyen nincs, ez csökkenti a barangolás lehetőségét, valahogy szétesik az egész. Délen túl sok kereskedő van, északon szinte alig, pedig az a játék pályáinak nagyjából felét jelenti. SoC-ban a képzeletbeli csőben volt az elején, a közepén, és a végén, ami szerintem nagyban segítette a játszhatóságot. Itt csak az "elején" (a térképnek), később, a kör 2/3-ban semmi. Mászkálj vissza 3-4 pályát, hogy tradert találj az érdekes helyekről (red forestből yantaron át agroba, vagy army-n garbage-en át ugyanide v. dark valleybe). Ezt a készítők is érezhették, mert maga a játék (területre), szerintem nem nagyobb, mint a SoC, de guide-okat készítettek a könnyebb "utazás" érdekében, amely ötlet elég jól sikerült.
Összességében tehát a CS sikeresen elrontotta a már meglévő belső egyensúlyt, amit tovább rontottak a traderek elhelyezésével (ha army-ban lenne egy-egy teljes értékű fejlesztő és kereskedő, az rengeteget javítana a helyzeten). Emiatt csökken a barangolások élvezete, nem érdemes leragadni sehol, mert hiába járkálsz és esetleg lootolsz, kilométerekre van a legközelebbi trader, és ha szerencséd van, még guide sincs. A játék utolsó pályái, Limanszk + kórház, meg CNPP megint csak színpad, igaz, jóval kisebb, mint anno Pripyat és a "nagy" CNPP, de itt a dráma is kisebb már, elég lesz ez is. Ezek a hibák sokat rontanak egy olyan játékban, ahol az ilyesmi számít, főleg rajongóknak. Kíváncsi leszek, készülnek-e majd az ilyesmiket javító, egyensúlyt hozó modok. Itt nagy lesz a kihívás.
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Medvelászló
senior tag
Cső mindenkinek!Kéne a segítségetek,a 2.2 es mod-ban a tatyómban van egy kütyü amit Amk m....???mittudomén minek-nek híínak,és nem tudom mire használni,mert csak eldobni tudja!Valakinek valami ötlete?
Böcce előre is! -
Chrom
tag
válasz Medvelászló #5530 üzenetére
Az 1 "GPS irányjeladó"... remélem ez az amire gondolsz.
Az arra jó, ha eldobod és beírsz neki valami infó szöveget, akkor tudod mit hagytál ott mondjuk 1 ládába, vagy miért kell visszamenni, stb...
Hasznos lehet, ha mondjuk több pályarészen hagysz ott ládákba cuccokat. -
válasz remington2 #5529 üzenetére
naja, és OL 2.2 alatt lett teljes értékű trader Pripatyban is. márcsak egy stash kéne, és Pripaty is teljes értékű hely lenne. avagy tudjátok, alapjátékban, amikor elindulsz Pripatyba 70kiló cumóval, megérkezel 60al, végére érsz a teleportoknak 40-50el...
és tegyük hozzá azt is, hogy a guideok nem respawnolnak. ami nagyon idegesítő -finom és nőies voltam-, ha mondjuk megrakva vissza kéne menni red forestből, amikor még army warehouse is le van zárva.
szerintem ilyen egyszer használatos idő artifact kellett volna, town portal szinten ld diablo2... ott ACTonként csak 1-4 specializált trader volt, végtelen pénzzel, amik mindent meg tudtak oldani. de szinte bárhonnan 5 percen belül vissza lehetett keveredni traderhez, ha meg volt town portalod, akkor ez lecsökkent 2-30mpre pályától és acttól függően. ellenben ha valahogyan vissza lehetne müxölni Bart, akkor mindjárt nem lenne ilyen probléma, mert a kör közepén ott lenne a trader és a safe house.
Bencom ™: nem tavaly tavasszal jött ki a stalker? idén februárban már tökjól működött hát... agp... jön még kutyára kamion. 4 évig szenvedtem egy gef460assal, tudom miről beszélek.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5532 üzenetére
Én is álmodoztam ilyen megkókányolt STALKER SoCCS-ről , de szerintem nem lehet. CS-ben úgy tudom, más(abb) a motor, magasabb felbontásúak a textúrák, és talán csak akkor lehetne megoldani, ha meglenne a fejlesztőknél meglévő Rostok (mert állítólag van, csak ki lett vágva.) Mondjuk kérdés, hogy vajon jó okkal szedték-e ki. Pripyat, Red Forest túlsó fele így is hiányzik, oda az SoC-ből kellene visszarakni (ha lehet). Nem vagyok fejlesztő, nem tudom, lehetséges-e egyáltalán. De ha a kettő egybe lenne gyúrva, az szerintem mindent ütne Kár, hogy csak álom . . .
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Bencom ™
őstag
válasz proci985 #5532 üzenetére
Nem tavaly előtt? Nekem egy régi LAN partyn mutatták először, és tudtommal már akkor sem volt totál új... és az szerintem nem tavaly hanem tavalyelőtt volt...de lehet hogy rosszul emlékszem
remington2: haverommal voltunk így: vártuk a heroesIV-et, és nagy csalódás volt, aztán legyintettünk, hogy á, majd az öt! (és az jó is lett ) Szóval majd a STALKER III
[ Szerkesztve ]
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5532 üzenetére
Igen, Rostok jó ötlet lenne. A keréknek lenne akkor agya, sok mindent megkönnyítene. Jó lenne tudni, vajon milyen okból szedték ki, a többi pályával együtt.
szerk: a CS topikban (#286) Rifleman10 hozzászólásában idézi, miket hagytak ki. Szörnyű olvasni is.
szerk2: pripyat underground, amely úgy ki lett vágva, hogy Limanszk végén (vagy a kórház végén), még hivatkoznak rá Lebedevék nem tudták, hogy eltüntette egy "ki kell adnunk" nevű, titokzatos játékfejlesztői anomália . Tulajdonságai: sugárzás +100, pályák -30
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
Bencom ™
őstag
válasz remington2 #5535 üzenetére
A SoC-nak is kihagyták több mint a felét, pedig 7 évig csinálták, ennyin már ne akadj fenn
-
Medvelászló
senior tag
Cső mindenkinek!Valaki tudná honnét szedhetném le az O.L.2.2 teljes magyarítását?Szeretném a filmet is megszerezni szinkronosat vagy feliratosban,egyszer már láttam sajna külföldiül beszéltek benne.
köcce előre is!! -
VinoRosso
veterán
Nem tom volt e már(nyáron elérhető volt de még csak most futottam bele) keresőben nem találtam úgyhogy beteszem:
Sky4CE SkyGRAPHICS Mod v2.0 RC3
Ezeket tudja:
- Parallax Occlusion Mapping ;
- Motion Blur ;
- Depth Of Field;
- SSAO;
- SunShafts(God Rays); -
Chrom
tag
Végig vittem az OL mod-ot... mászkáltam még picit utána a zónában, elvállaltam pár melléküldetést, azt annyi. Viszont miután elkezdtem kedvemre bóklászni, elkezdett kilépni a játék...
Aztán meguntam, és feltettem a priboi story-t. Fent van a javítás is. Viszont észrevettem egy oltári nagy hibát. Ami az alap játéknál volt jellemző, hogy az NPC-k beállnak az útba, engem elzárva a továbbjutástól.
Most pl a Bár-ba ragadtam be, mert a barmok fegyvert ragadtak és kirohantak mert folyamatosan támadják a területet. De nem mennek tovább a bejárati ajtónál, ott beragad az összes...
Érdekes, hogy ez az OL-nál nem volt jellemző.
Ennél a másik modnál pedig nagyon idegesítő... Az oké, hogy jólett az AI, de attól még ezt is kilehetett volna javítani! -
M@trixfan
addikt
Azon gondolkodtam meg kene nezni vajon van-e valahol olyan stalker beta amiben meg benne vannak a kihagyott palyareszek? Az a baj a regi beta verziokrol szolo cikkek nagy resze mar nincs font a neten es pont a kepek szuntek meg altalaban azota. Valaki latta mar a kihagyott palyakat?
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
-
remington2
senior tag
válasz proci985 #5542 üzenetére
A Priboi storyban, a pda-mapon mi az az új pályaszerűség, ami a CS beli limanszk, v. egykori OL--Dead City helyén van? UHSF bázisnak hívják a priboi honlapján, az bejárható?
szerk: vagy ez lenne Limanszk újjáépítése? Dead city=Limanszk? Jó, egyértelműnek tűnik, de ez alapján Pripyat is lehetne Dead City, mert elvileg a halott város egy régi bemutatópálya volt, középen valami szovjet emlékművel, körülötte épületekkel, ez még a SoC térképén is kivehető. Szerintem a kettő nem ugyanaz. Úgy tudom, hogy a CS-ről még nem lehetett konkrétumot tudni, de már dolgoztak ezen a mod készítői. A readme-ben írják, hogy Rostokon is módosítottak, hozzáadtak valamilyen, addig csak multiban elérhető pályarészt. Ezekről van valamilyen tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
They see me trollin' / They hatin' / Patrolling they tryin' to catch me ridin' dirty . . . :D
-
VinoRosso
veterán
-
válasz remington2 #5543 üzenetére
2.0ára ígérik. és Limanszk nem a CSs Limanszk, hanem a régi Dead City
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Chrom
tag
Hello!
Segítsetek plz, Priboi-modba X-18-as LAB-ba hogy a fenébe lehet kódok nélkül lemenni?
Elvileg azt írja, hogy van ott valami doksi. Megmentettem egy embert a bloodsuckerektől a kisházban Dark vally-ben, az mondott valami infót, de nem olyan jó az angolom és nem értem mit gagyog...
(Sunyi módon lelopakodtam azért, de visszajönni nem tudok, normális modon szeretnék lemenni, mert van ott 1 doksi, és valami dekódoló is...ez biztos). Az a kérdésem, hogyan lehet a kódos ajtókon átmenni? Help PLZ -
-
Chrom
tag
válasz proci985 #5547 üzenetére
Azt a rohadt élet... és most onnan vissza kell még másznom??
Nanemáá, ezek miatt a hülye dokumentumok miatt kell futkosni végig?
Egy normális játékmenet nincs, hogy hova menjek... kicsit fárasztó!
Nekem az OL MOD sokkal jobban tetszett!
Delegalább valami infó lenne, hogy mit hol és merre találok, de semmi... -
Chrom
tag
válasz proci985 #5547 üzenetére
Van nálam egy olyan dokumentum aminek az a neve, hogy "X18 lab new code"...
Az elejét úgy ahogy értem, de ez mit jelent: "My wife hid the new code, in a secret place at CHAES."
Valami helyre utal, vagy mi a fene?
A felesége elrejtette a kódot, de holvan ez a CHAES??[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest