-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz CJ4567 #11353 üzenetére
Mert faxa, van pár sokkal faxább CoP-os mod, hátha nem ismered és már unod a SoC-os Oblivion Lostot vagy a Legendaryt, vagy az Autumn Aurorát. Teljesen új sztorikat ad a WiP és a Spectrum project, akkor mi kell még?
A Lost Alpha topicból is egy pár ember azért kezdett el a Spectrum Projecttel játszani, mert ajánlottam nekik, látva a bughalmaz miatti kínlódásukat.
(#11352) sklopp
Amiről én írtam azok modok, gamedata verziósak vagy "egybecsomagoltak".
[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
válasz Dhampir #11358 üzenetére
Megnéztem alacsonyabb felbomtásban(1280x720), ott jó de az meg homályos Játékban rosszabb, sokszor kilóg a beszélő neve meg amit beszél, vagy egybefolyik, régen amikor 4:3-ban(1024x768) játszottam akkor kisebbek voltak és nem ennyire feketék, Googleban nem találtam semmit. A kicsúszásra meg jó példa az Escape from the Zone, amiből Scape from the Zon lesz.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
félisten
válasz sklopp #11362 üzenetére
Azt a mondatot nem én írtam.
(#11361) M@trixfan
Ha jól tudom, akkor a Legendary vitte a prímet. Az Autumn Auróra a kinézeten változtatott. A keresőből visszaolvasható pár információ.
shield honlapján megtalálható a Legendary is.
STALKER: Shadow of Chernobyl - LEGENDARY egy elég kemény mod. Más modoktól eltérően már Kordonban is szembe találjuk magunkat képzett esetleg veterán zsoldossal vagy banditával. Azt hiszem mindenki eltudja képzelni amikor gyenge fegyverrel és páncélozatlanul kell likvidálni őket. A nyílt terepen való harc esélytelen számunkra, csak a stabil fedezék mögül van esélyünk. A katonaságtól is kell tartanunk, mert ellenségnek tartanak és figyelni kell a hirtelen előbukkanó mutánsokra is. A távcsöves sörétesünk és a mesterlövész puskánk a legjobb barátunk.
(#11360) CJ4567
Ez tényleg rossz így.
[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
válasz Dhampir #11363 üzenetére
Megbékéltem a betűkkel, most medpack kéne Agroprom előtt, mert AK-47-el vannak meg AKS-74U-val, igaz a katonáktól szereztem egy AKS74-U Stormot(katonai kinézet + Kobra célzó), meg egy AK47-et, meg AK74-et, TT33-at, hozzá hangtompítót vettem a kereskedőtöl, de medipack meg elfogyott
No Sana No Life
-
sklopp
őstag
válasz Dhampir #11366 üzenetére
Lost Alphával, de szerintem már vége, kikapcsoltam a generátorokat, elköszöntem Szellemtől, jött az alvás, elrepült a szitakötő, Szidorovicsnál ébredtem a pincében. Van még valami érdekes, vagy csak freeplay lesz? Mert korábban nem vállaltam el minden mellék küldetést.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz sklopp #11367 üzenetére
A mellékküldetések kitöltik a játékot és új kalandokat biztosítanak, ha nem akarsz végigszáguldani a játékon, hanem több játékórát, Zónabeli cserkészést szeretnél.
Még nem játszottam az LA-val. A patchek miatti állandó újrakezdés miatt kiábrándulnék belőle. Majd ha gatyába lesz rázva, addig maradnak a CoP-hoz írt jó kis modok, mint az AMK Devolution, Way in Pripyat, Spectrum Project, Braz...).
-
sklopp
őstag
válasz Dhampir #11368 üzenetére
Világos. Elég rég elkezdtem, mikor a magyarítás megjelent. Csak olyan mellékszálakat hagytam ki, mint pl. hozz egy Husi szemet, és hasonlók. Az alap trilógia után amiket játszottam, a Way in Pripyat, AMK, és a személyes nagy kedvenc, az SGM2.2. A következő a Spectrum Project lesz.
[ Szerkesztve ]
-
CJ4567
veterán
Medpackot Sidorovichon kívül sehol nem lehet találni?
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
válasz Balathruin #11371 üzenetére
Tehát muszáj Sidhez visszamennem, mert akik itt halottak már nincs náluk medkit.
No Sana No Life
-
laceszgamer
addikt
Valakinek ötlet?
Feldobtam az alap Stalkert, sima Steames kiadás, tehát patch-ek stb. feldobva. Viszont valami miatt egyszerűen nem hajlando 60 FPS fölé menni. Optionsban próbáltam a V-sync-et ki-be kapcslni, alatta a 60Hz-es opciot is ki-be kapcsolva, az égvilágon semmi nem változik.
Kártyák üresjárati órajelen járnak, ezen az órajelen 0-10% között ugrálnak a terhelések.Viszont szeretem mikor legalább megvan a duplája, de itt valahogy nem siekrül rávennem.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
félisten
válasz laceszgamer #11374 üzenetére
Egy ötlet dodopektől.
-
Musicking
aktív tag
válasz laceszgamer #11374 üzenetére
A másik megoldás a Process Lasso Pro , ezzel a cpu magok száma mellett prioritásokat is lehet adni az adott játéknak (i/o, memory, stb)
Játék közbeni monitorozásra a legjobb az msi afterburner progi. (cpu magok terhelése, ram kihasználtság, vga terhelés, fps, stb)
Ha 'nem kapcsol fel' a vga akkor megpróbálhatod a kártya szoftverében kézileg bekapcsolni a speckó szűrőket ezzel nagyobb munkára fogni a kértyákat, egy kártyás rendszereknél ez szokott segíteni.
Viszont az esetek nagyrészében a brutális fps gyökkenés esetleg lagolás összefüggésben van a merevlemez eléréssel ez főként a nagyobb modok esetén figyelhető meg pl LEGENDARY (15-18ezer fájlból dolgozik) .
HDD esetén megoldást jelenthet a mod fájljainak DB formátumra való konvertálása (XRcompress progival), az alap játékfájlok is ilyen formátumban vannak, sőt még a Lost Alpha is.
Esetleg ha van legalább 16GB RAM a gépben akkor erősen el lehet gondolkodni egy ramdisk progi használatán bár szoftverfüggő a dolog de jelenleg még a leggyorsabb ssd-től is min. 20x gyorsabb.
6-8GB RAM esetén a lemezelérésből adódó problémákat a fancycache-primocache progival lehet ellensúlyozni.SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
janinitez45
tag
Elnézést ha butaságot kérdezek ! Van magyarítás az SoC Autumn Aurora 2 -hőz ?
-
shield
Topikgazda
válasz janinitez45 #11378 üzenetére
Egyáltalán nem kérdezel butaságot. Megtalálod az oldalamon a letöltéseknél (balra lent). LINK az aláírásomban.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
shield
Topikgazda
válasz janinitez45 #11380 üzenetére
Légy szíves írd meg, hogy az alap moddal játszol vagy összegyúrttal mint pl. a AA2 - SeregA-Lus!
Én sokat szívtam vele míg más vidáman tolta. Az agropromi pincerendszerben meg is akadtam mert nem tudja elmenteni és nem is lép tovább. Remélem nálad nem lesz ilyen. Ha találsz hibát a fordításban, priviben jelezd. Köszi.S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
borovi
aktív tag
Sziasztok!
Elkezdtem játszani a S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 moddal.Jó kis cucc, de vajon létezik magyarítás is hozzá? Kerestem, de nem találtam. Lehet, hogy csak én vagyok béna?Igen, én vagyok béna. Most láttam meg shield kolléga bejegyzését hárommal följebb...
[ Szerkesztve ]
-
borovi
aktív tag
válasz borovi #11382 üzenetére
Mégis aktuális továbbra is a kérdésem: van-e magyarítás a S.T.A.L.K.E.R. - Secret Trails 2 + Autumn Aurora 2 modhoz? Amit shield oldaláról letöltöttem, az valószínűleg csak az Autumn 2-höz van, mert mindjárt az elején, az Erdésszel folytatott diskurzus csak dialog_1, meg dialog_2, dialog_3 satöbbi formában jelent meg.
Így inkább visszaraktam az angolt, abból azért valamivel többet tudok kihámozni... -
SaGa59
őstag
válasz borovi #11383 üzenetére
Nincs. Korábban már volt róla szó, hogy annyira hosszú a mod, hogy egy embernek gyakorlatilag esélytelen a fordítás, csoport kellene hozzá legalább 4-5 taggal.
Az angolja elég jó, érthető, nem találtam benne olyan bakit, ami zavaró lenne.A mellékelt kézikönyvet tartsd szem előtt, sokszor kellhet. Fontos, hogy ha olyan feladatot kapsz, ahol ezt mondják XY-nak életben kell maradni, annak tényleg élnie kell, mert később nem lesz, aki megnyissa neked az utat a továbblépéshez, de ez néha csak egy hét múlva derül ki. Úgyhogy mindig gondosan ellenőrizd, hogy megvan-e az illető és ments sokat.
Meg ha valakihez el kell menned egy feladat miatt, oda amint lehetőség van menj el és beszélj vele, mert a Zóna veszélyes hely, bárki, bárhol, bármikor meghalhat, kivétel talán a Csapos meg Szidorovics.[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz borovi #11385 üzenetére
Pedig tényleg jó mod, bár én azt a verziót toltam (még nem fejeztem be, így lesz még vele dolgom), amit op.erik-től lehet letölteni és nem az AA-s verzió. Nagyon stabilan fut, bár két helyen bele kellett javítani a scriptekbe.
Ezeket kellett javítani:
Két textura hiba (javítható könyvtár/fájl átnevezéssel):
"\gamedata\textures\Aaz\Ńŕéăŕ" nevű könyvtárnak neve, nem egészen ez volt (Ñàéãà volt). Duke füves-zsákjának leadásakor CTD-zik egyet, mert az általa adott sörétes texturáját nem találta.
A gamedata\textures\Aaz\M4A1 SOPMOD\tacstońk.dds -t (itt magát a fájlt, mert tacstoñk.dds volt) kellett átnevezni. Ez General Smith spéci M4A1-ese.A scripts\antreg.script-ben van az a hiba, ami miatt Tank grozáját nem lehet visszavinni:
function spawn_uchen_zombak()
local obj=alife():create("uchen_zombak",vector():set(27.978,-6.619,-17.707),6738,1140)
end
function tankist_stvol_have(task, objective)
return new_dialog.item_much("[B]wpn_groza_m1[/B]",1) ~= false
end
function tankist_stvol_done(first_speaker, second_speaker)
new_dialog.out_item_much("[B]wpn_groza_m1[/B]",1)
new_dialog.out_item_much("doc_krol",1)
endEzt kell wpn_grozm-ra cserélni, mert a zombi azzal spawnol be
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz SaGa59 #11387 üzenetére
A fenébe...
Szóval a szkriptben a wpn_groza_m1 szöveget kell a wpn_grozm -ra cserélni, ebben a részben:
function tankist_stvol_done(first_speaker, second_speaker)
new_dialog.out_item_much("wpn_groza_m1[",1)
new_dialog.out_item_much("doc_krol",1)Szóval scriptbe egy helyek kell belenyúlni, egy könyvtárat és egy fájlt átnevezni, meg ha zavar a ruhák statisztikáinak rossz megjelenítése, akkor az outfitek leírófájlját kell kijavítani, de azt el is tudom küldeni ha kell, már kijavítottam. Esetleg feldobom a mega linkemre este.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
borovi
aktív tag
válasz SaGa59 #11387 üzenetére
Azt szedtem le, ami nálad van a Megán, + fölraktam rá a javitas3-mat is, amit ott találtam.
Tényleg nem lehet rossz mod, bár eddig nem sokat láttam belőle (az Erdész házáig jutottam a legelején, amikor némi ellátmányt ad az öreg). Viszont ezzel a vigyázz erre is, vigyázz arra is játékmenettel nem biztos, hogy most játszani akarok. Elég kevés időm van mostanság játékra, és türelmem meg még kevesebb, hogy adott pályaszakaszt 15-ször megcsináljak, mert a kulcsfigura mindig megmurdel.
Arról már nem is beszélve, hogy hála áldásos és termékeny fordítói munkásságodnak, alaposan elkényelmesedtem ilyen téren, és szeretem érteni is, amit játszom. Az angolom sajnos csak a sejtések szintjén van, oroszul meg olvasok ugyan, de nem értek. Pedig, mint az előző átkos gyermeke, 10 évig tanultam a nyelvet. Sikertelenül.[ Szerkesztve ]
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #11387 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy ilyen nagy mod a Secret Trails 2 és a szöveg állománya. Akkor mekkora lehet a STALKERSOUP? A STALKERSOUP újabb verzióját a hétvégén kaptam le, mert 3 verziója foglalta helyet a MyBook-on. A 109950-es verziónál tartanak. Nem tudom jól értelmeztem-e az eltárolt nyelvi fájlokból (109935) ezek szerint a szöveg már nem nagyon változik. Egyszer elkezdtem játszani vele, de inkább várok, hátha valaki egyszer lefordítja. Ebben is nagyon oda kell figyelni az infókra, úgyhogy várok. Lehet hogy hiába.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
válasz shield #11390 üzenetére
Bele kell nézni a text\rus könyvtárba, hogy mekkora, illetve össze kellene vetni egy eredeti alapmod ugyanott lévő fájljaival, hogy mennyi a közös szöveg. Merthogy azt nem kell újra lefordítani, csak összefésülni a már meglévő magyar nyelvű fájlokkal.
A Secret Trails azért nagy meló, mert a főszereplőkön kívül semmi sem közös az eredeti ShoC-cal, így gyakorlatilag minden szöveget le kell fordítani. A fegyverek, ruhák, relikviák, anomáliák, mutánsok leírásait csak részben, de a feladatokat és a beszélgetéseket teljesen újra írták.
Amit most csinálok (SGM a CS-hoz) viszonylag kicsi, 40-50db kisebb 2-25kb méretű fájlja van, meg egy nagy. Most azt csinálom, 3550 sor, ennek a negyede a fordítandó szöveg. Persze a legtöbb sor alig 1-2 szó, de akkor is elég sok szöveg.
Ha a STALKERSOUP nem teljesen új sztori, akkor nem biztos, hogy sok meló a fordítás. Amiket össze lehet ollózni már lefordított modokból, azt csak akkor írom újra, ha egyértelműen látható, hogy a modder nagyon el akart térni az eredeti szövegtől.
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
shield
Topikgazda
válasz SaGa59 #11391 üzenetére
Ha úgy határozol, hogy neki állsz a STALKERSOUP-nak akkor szólj, mert egy részleges fordítás van nálam. Még régebben kaptam egy fórumtárstól. Azt mondta, hogy nagyon sokat dolgozott vele és elég jóra sikeredett. Ha szükséged van rá akkor előkeresem.
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
SaGa59
őstag
-
borovi
aktív tag
válasz shield #11392 üzenetére
STALKERSOUP-pal én is próbálkoztam 2-3 éve, tetszett is, de nagyon ingatag. Miután jó ideje játszottam már vele, elkezdett össze-összeomlani, egyre gyakrabban, végül töröltem. Pedig jó kis modnak tűnt. Akkoriban azt olvastam, az a baj vele, hogy a készítője/készítői csak fényezgetik, bővítgetik, de alapvető programozási hibákat, bugokat meg nem javítanak benne, mert ahhoz nem értenek. Nem tudom, mi az igazság, minden esetre sajnálom a modot, mert jó mod lehetne.
-
laccczka
tag
A Complete 2009 modon kívűl létezik még olyan mod ami stabilan megy a steames változatú alapjátékon is?
A magyar nyelv nem feltétetel de azért egy angolt tudjon."...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
xFreex
aktív tag
válasz laccczka #11398 üzenetére
A steam-ről nem tudok nyilatkozom, de az Oblivion Lost 2.0 nálam elég stabil volt. Egy területtel volt gond Pripiaty-ban, (Az aluljárót/garázst, a map közepén rizikós volt megközelíteni) de azt el lehetett kerülni. Ja és van hozzá magyarítás is.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
Aarpok
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest