Új hozzászólás Aktív témák
-
miklos3391
csendes tag
válasz mexikopo #3245 üzenetére
MEGOLDÁS ÜZEMANYAG PROBLÉMÁRA:
Stalker/Gamedata/config/misc/items
Ebben a mappában kell módosítani a "vehicles" ltx fált.
Kiválasztod azt a járművet, amelyiket módosítani szeretnéd, és a következő sorokat kell átírni:
dist_use_fuel: ezt az értéket növelni kell, ez az egységnyi benzinnel megtehető távolság.
fuel_consumption: ezt csökkenteni kell, ez a fogyasztás/távolság.
Ja és ha már itt jártam, a Niva 150000-es árából négy nullát töröltem, így valamelyest olcsóbb is lett!
[ Szerkesztve ]
Az a szél, amelyik nem fúj, az nem szél.
-
Habugi
addikt
válasz mexikopo #3387 üzenetére
Köszönöm! Felvettem a túrabakkancsot, előkészítettem kolbasa formájában némi hidegélelmet és vodkát majd vissza slattyogtam hozzá!
(#3415) tzs182:
Be is fejezted?? Hátraszóltál Chewbaccanak hogy adjon rá energiát?
Szép..., én még Pripety ándörgrándban kóborlok a sötétben, keresem a vasúti síneket amik kivisznek.
Milyen messze van a vége? Nem vagyok érzékelőtávban amúgy, a leírásod/játékidőd alapján már közel a vége, de pl. Forestben nem is voltam még! Mi a fene?[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
-
emre
veterán
válasz mexikopo #4659 üzenetére
Én írtam, hogy emlékeim szerint ott találtam, de sajnos tévedtem. Most átnéztem a mentéseimet, és a vidd vissza a csomagot küldetéskor szereztem a halott városban, valószínűleg egy rejtekhelyen. Sajnos nincs annyi mentésem hogy a pontos helyét meg tudjam mutatni, de a küldetés végén már nálam volt.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
félisten
-
robogo81
aktív tag
válasz mexikopo #4719 üzenetére
Az a fránya hidró,hátul már megint nem müxik.
Szerencsétlen helikoptert majdnem lekaptad(nem vagy te bruce willis).
Emlékszem még amikor talán sötét völgyből kellett átmenni a szeméttelepre,a vett tuningos nivát,kb 10. próbálkozásra sikerült a határra lerakott roncstelepen áterőszakolni,de sikerült,az autóval néha olyan helyen át lehet menni hogy nem igaz(a bártól a kordonig a szeméttelepen át pl.,ahol az út vagy 2-3 helyen leszakadt).redmi note 8 . psn:robert_warior
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz mexikopo #4739 üzenetére
Igen, elég nagy területeket csináltak hozzá, egyszer sikerült a Vörös Erdőt végigautóznom, annyi is volt az üzemanyagnak.
Én a zombi stalker tömegeket hiányolom, azok általában ott megjelentek, ahol ledarálta az ember az őshonos jónépet.
Én továbbra is tartom magam ahhoz, hogy ez lesz a legjobb S.T.A.L.K.E.R. játék, ha egy komolyabb intelligenciájú AI íródik hozzá.
Például ha a Cordonban lévő alagút zombijai végre nem automatikusan előrefelé indulnak el, rólad tudomást sem véve, mikor a hátsó bejáraton keresztül közelíted meg őket. A Monolith labornál találkoztam a legdurvább reakciókkal, zárt térben teljesen megkattannak az ellenfelek. A patkányok körbe-körbe rohangálva egymást taposták, az első zombi, mikor mögé álltam úgy, hogy éppen felkelt, elindult kifelé és át akart menni az első csukott ajtón, amibe aztán beleragadt a feje. Odalent mindenki összevissza sétál, ugrál, hadonászik. Durva.
-
Getoutofhere
csendes tag
válasz mexikopo #4746 üzenetére
Nekem ez legjobban az Agropromnál csúcsosodott ki.
Mole magától előjön, mikor még van kint pár katona és szó szerint cafatokra lövik. Csak azért nem hal meg, mert akkor vége lenne a játéknak. Így csak annyit látni az egészből, hogy ahol belecsapódik a golyó, ott fröccsen a vér.. Meg ott a bázisok alatt lévő csatorna.. Amíg nem megyek be a Strelok naplóját tartalmazó szobába, addig nem jön le utánam egy katona sem, de utána minden alkalommal, ahogy nyitom az ajtaját vagy a közelében lévő rejtekhellyel babrálok. Mindezt persze úgy, hogy a zárt ajtón átkandikálnak, így sérülés nélkül leszedhetők.
Az esemény random generátor meg simán megcsinálja, hogy a mentés előtt üres folyosót visszatöltve öten lőnek hátba.. (hol voltak eddig)A bázis éjjel is állandóan készenlétben van. Lapos kúszásban mentem a tag mögé a tetőn, de 2-3 méterrel mögötte mindig kiszúrt és aztán beindult a sziréna is. Azt sem értem, hogy miért kellett arcon lőni a hangtompítós pisztollyal több, mint háromszor, hogy megmurdáljon, mikor csak egy kendő volt a fején, semmi egyéb. ?
Mikor Dark Valley-ban a banditák széfjéből kiveszed a kódot, akkor az AI ezzel nem tud mit kezdeni. Az oké, hogy onnantól mindenkinek az ellensége leszek (akkor is, ha becsukom az ajtót és hangtalanul kinyírom a főmuftit, ergo senki sem látja/és tudja, hogy én mit csináltam ott bent), de akkor ne méregessen a többi hülye gyanúsan csak, és aztán eltávolodva lő belém vagy elkezd rohangálni, mintha a darazsak kergetnék..
Köszi a tippet, de jelen álláspontom szerint, mivel a motor átírása miatt a mentés kompatibilitása mindig elveszik, próbálom inkább megvárni a végső verziót.
-
SaGa59
őstag
válasz mexikopo #5084 üzenetére
3d modellezési hiba, láttam már ilyet máshol és más játékban (pl az Oblivionban és a Skyrim-ben) is.
Amikor leteszi az objektumot, az egyik pontja valamiért kikerül az adott model "boxának" határai közül, és a szomszédos pontokkal összekötő egyenesek ilyen fura helyzetet produkálnak. Az Oblivion motorjánál ha kimegyek az adott területről, majd vissza, akkor megszűnik, azaz ott midig újra lerakja ugyanoda a tárgyat, csak másodszorra jól, a Stalkerekben míg el nem tűnik (pl egy holttest, a legutóbb a Garbage-ban egy dutys hevert a kapu közelében de a feje búbja valamiért tőle kb 20 méterre volt lerakva és az ilyet odébbvonszolni se lehet) addig ez a 'glitch" is megmarad.
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
Új hozzászólás Aktív témák
- Parkside szerszám kibeszélő
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen TV-t vegyek?
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Xbox Series X|S
- Milyen légkondit a lakásba?
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...