Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Status Update: MODDB
Röviden a lényeg: Elvileg kész vannak a patchel szinte teljesen, a tesztelésre várnak hogy minden rendben legyen. Azért haladtak lassan az egésszel mert kevesen vannak aktív fejlesztők, 5-6 fejlesztő van meg kb ugyanennyi aktív tesztelő. A teszt fázis során néhány alkalommal végigjátszatják a játékot a tesztelőkkel hogy biztosan megtaláljanak minél több bugot. Amint ezzel megvannak kiadják végre a DC Editiont.
-
PeL
addikt
válasz Balathruin #6863 üzenetére
Vicces de erre még nem gondoltam Néha tényleg olyan mintha a kilőtt golyók célba sem érnének
-
PeL
addikt
Pár éve még lazán bevállaltam a Master fokozatot, de manapság már nem lenne türelmem hozzá, az egyel előttin játszottam a call of chernobylt amíg játszottam, de ott is sokszor felcseszett az instant 1 hit kill amit sokszor leosztanak
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #6911 üzenetére
Mert még nincs detektor Majd a patch után lesz csak bent.
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #6913 üzenetére
Ennyi és ilyen jellegű módosítás után 100% kizártnak tartom hogy működjenek a régi mentések. Ha egyáltalán be is fog tölteni, biztos hogy lesznek olyan hibák a régi mentéstől amiért új játékot kell majd kezdeni így is úgy is.
-
PeL
addikt
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #7002 üzenetére
Azért gyökeres, a játékot alapjaiban megváltoztató dolgokra nem kell számítani. Úgy értem ha már egyszer végigjátszottad eget verő különbséget nem fogsz látni, pár dolog lesz csak más pl. a skill systemre kíváncsi leszek és a CoP-ból átemelt item fejlesztési rendszerre. Meg arra mennyire sikerült megtölteni a kietlen pályákat élettel. Ne legyenek túl nagy elvárások mert csalódhat pár ember aki azt gondolja hogy teljesen új játékot kapunk
-
PeL
addikt
válasz Dhampir #7004 üzenetére
Új küldik sztem max a dinamikus küldikben lesznek amik a random "hozz nekem ezt-azt", "öld meg ezt meg azt" kategóriába tartoznak. Ez mondjuk nem hülyeség ha jó sok random helyre fog küldözgetni a játék, ez tetszett a CoC-ban is hogy mindenkitől lehetett ilyen random küldiket felvenni.
-
PeL
addikt
válasz Heroes fan #7028 üzenetére
Nem tudom hol nézted ezt, de ilyen kártyája nem sok embernek van. 4K-hoz lehet ez a minimum, amúgy sokkal barátibb a gépigénye ennél:
http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=23302&game=Project%20CARS%202
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz M@trixfan #7047 üzenetére
Én novemberben lecseréltem az ősrégi 2 magos configomat egy korszerű 4 magosra. Most adódott rá lehetőség, éltem vele. Így pár évig megint le lesz a gond róla. 220.000 forintból sikerült összehozni egy elég jó configot amivel amit eddig próbáltam nem nagyon kellett egy játékban sem visszavenni a grafikából. Habár a CPU nem egy erős darab mert sok régebbi generációs társa erősebb pár százalékkal egy szálon, régebbi platformot nem akartam venni már. Majd később még veszek bele egy SSD-t és +8 GB RAM-ot. Szerintem pár évente megéri a befektetést ha sokat használja a gépet az ember, főleg ha játszik is.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #7049 üzenetére
PC Guru-ban elvileg a mai nap volt kiírva megjelenési dátumnak, szóval ma vagy holnap jönnie kell
-
PeL
addikt
válasz Psychopeti #7058 üzenetére
Forrás: Lost Alpha MODDB oldal
LOST ALPHA - DEVELOPER'S CUT
Release Announcement
"If you only knew where I've just been and what I've seen". You remember this one? Well it was a long road up until now, but there is finally a sun shining over us brightly. After almost three years, we can confidently announce the release date of Lost Alpha Director's Cut. Let's talk about some other things first though.Deadlines. We all love them, right? No, really, they suck. But a deadline has to be set for every project, or else it will never be finished. Setting up the deadline is as critical as meeting it. We have a large team of game enthusiasts with years of experience in development. However everyone is doing this project in his free time, and as the years passing by, the less free time we have. Just wanted to mention that it took us so many years to make this DC because we barely had the time for it. I'ts not a completely new game, it's however the game we had in our mind. Initially, we planned to release the game today, on the 10th anniversary of the release of Shadow of Chernobyl outside of the US. Sadly however, this can't be done, which smoothly brings us over to...
The bugs. Yes, we also love bugs, right? Who doesn't? Well, some people do, but exotic cuisine isn't the scope of this project. Bugs are the bane of software developers, and bugs have plagued us from the beginning of development, and even onto the initial release of LA. We admit that the release version wasn't as stable as we wanted it, but it was a rushed decision after the unexpected leak, and that's precisely why we're giving ourselves just a bit more time - to squish the greatest bugs, so DC will be a more polished game than vanilla Lost Alpha was. But in case some bugs manage to escape unnoticed, we plan to update DC post-release, likely also adding some new content. We have 2 new levels in production, and many new features, which we will uncover later this year. Speaking about stuff we have done so far, here is an updated changes log: click here!
The release date. Yes, what everyone was waiting for. The final release date for Lost Alpha Developer's Cut is the 26th of April 2017, 31 years after the tragic events in the Chernobyl Nuclear Power Plant transpired, which many years later insipred the guys at GSC Game World to create one of the greatest game franchises ever. So that's it for today. See you in slightly over a month! Feel free to contact us via e-mail info@dezowave.com, or on Facebook (search for dezowave page and lost alpha group)! By the way, the last screenshot is from one of our new levels in production.
----------------------------------------------------------------------------------
"Ha csak tudnád merre voltam és mit láttam". Emlékszel erre? Ez egy hosszú út volt idáig, de végre fényesen kisüt a nap felettünk. Majd' három év után bejelenthetjük a Lost Alpha DC kiadásának dátumát. De beszéljünk először más dolgokról.
Határidők. Szeretjük őket igaz? Nem, tényleg, szopás. De minden projectnek határidőt kell szabni, különben sosem készül el. Határidőt felállítani annyira kritikus mint teljesíteni azt. Van egy nagy csapat elhivatott játékosunk több éves fejlesztői tapasztalattal. Azonban mindenki a szabad idejében foglalkozott a projectel, ahogy teltek az évek, egyre kevesebb szabad időnk volt. Csak meg szerettük volna említeni hogy azért telt ennyi időbe mecsinálni a DC-t mert alig volt rá időnk. Ez nem egy teljesen új játék, ez a játék ami az elménkben van. Eredetileg mára terveztük kiadni, a Shadow of Chernobyl kiadásának 10. évfordulójára az Egyesült Államokon kívül. Sajnálatos módon ezt nem tehetjük meg, ami miatt elérkezünk a...
Bugokhoz. Igen, szeretjük a bugokat igaz? Ki nem? Néhány ember igen, de a megszokottól eltérő fejlesztés nem hatásköre ennek a projectnek (nem tudtam jobban értelmezni eme mondatot). A bugok a szoftver-fejlesztők csapása, amik már a kezdetek óta sújtanak bennünket, egészen a LA kezdeti kiadásáig. Tudjuk hogy a kiadott verzió nem annyira stabil mint szerettük volna, de ez egy elhamarkodott döntés volt a váratlan kiszivárogtatás miatt, és pontosan emiatt adtunk magunknak még egy kis időt - hogy kiírtsuk a legnagyobb bugokat, így a DC még kifinomultabb játék lesz mint az eredeti Lost Alpha. Néhány bugnak azonban sikerült észrevétlenül maradnia, tervezzük a DC utólagos frissítését, bővíteni némi új tartalommal. Van két új pályánk folyamatban, és sok új feature, amiket még idén később fogunk felfedni. Arról hogy mit csináltunk eddig itt egy frissített változás lista: [link]
A kiadás dátuma. Igen, amire mindenki vár. A DC végleges kiadásának dátuma 2017. április 26. 31 évvel azután hogy a Chernobyl-i atomerőmű katasztrófa kitudódott, ami évekkel később inspirálta a GSC-s srácokat hogy megalkossák minden idők egyik legnagyobb játék franchise-át. Ennyi mára. Találkozunk közel egy hónap múlva! Addig is nyugodtan keressetek emailben (info@dezowave.com) vagy Facebookon (dezowave és Lost Alpha csoport!) Amúgy a legutólsó screenshot az éppen készülő pályáról van.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #7062 üzenetére
Nem tudom miért írtad ezt, de szerintem abszolút nincs nagy gépigénye a játéknak. A régi configomon majdnem maxon elfutott DX10 módban, és verte látványban bármelyik Stalkert még modolva is. Csak kicsit játszani kellett a beállításokkal hogy jó legyen a látvány/teljesítmény mutató, mert ha túltoltál 1-2 beállítást akkor már átment szaggatósba.
-
PeL
addikt
válasz cheatergs #7065 üzenetére
Én is 1080p-ben játszottam, hasonló configon mint ami neked van (feljebb írtam milyen volt). Maxon nálam is szaggatott. De ez max a motor ósdiságának köszönhető. Hiába írták át itt ott dez-ék, az alapja ugyanaz a közel tíz éves motor ami kijött a SHoC-al és már akkor is léteztek az X-Ray -nél sokkal jobb engine-k
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #7068 üzenetére
Régebben azt írták itt többen is hogy ugyanúgy csak az első magot hajtja ki 100%-ra a játék, szóval nem hiszem hogy több magot használna. Ja ez így van de ezért nem kell maxra tolni mindent Ha 1-2 beállításból visszaveszel nem veszítesz annyit a látványból, viszont sokkal jobban fog futni. Nem emlékszem már mik voltak azok amik nagyon ették az fps-t, asszem pl. a fénynyalábokat (sun rays vagy mi volt az) elég volt minimumra venni, alig volt különbség minimum és maximum között mégis majdnem lefelezte az fps-t ha a nap felé néztél a fák lombjai között.
-
PeL
addikt
válasz Heroes fan #7096 üzenetére
A lényeg hogy dynamic render-t hanyagold ha rosszul fut, fél-statikus vagy statikus renderrel jól fog futni szerintem, közepes beállításokkal. Meglepően jól futott nálam a Call of Pripyat anno egy 64MB-os Radeon 9500-ason egy AMD Sempron 3100+ és 1GB RAM mellett is ami azért nem igazán mai darab Dynamic DX9 renderen megfeküdt (valszeg kevés volt a 64MB VRAM), amint levettem static renderre szárnyakat kapott.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
1.3003-ra kell telepíteni. Régi mentéseket szvsz felejtsétek el, ha nem akarjátok tönkrevágni az újításokat.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Alapjáték: [Part 1] - [Part 2] - [Part 3] - [Part 4] vagy [Torrent]
Patchek:
[1.3003 Patch]
[1.4000 Developer's Cut]
[1.4001 Developer's Cut Patch](így sorrendben kell rátelepíteni az alapjátékra)
Sztem ez így mehetne is 1. hsz-be. Ja igen, már van patch is a developer's cut-ra
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz capulet75 #7174 üzenetére
Én nekiállok sztem Master szinten, elvileg ott nem lesz NPC számláló és radaron sem látszódnak az enemyk
Itt egy Google Drive link a DC update-hez annak aki nem akar moddb-re várni:
https://drive.google.com/uc?id=0B5JZfTh0H3a-UHRVeUU3eXhLcGc&export=download[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
No mentem egy kört vele. Két negatív tapasztalatot ami rögtön feltűnt meg is osztok (pozitívat majd később ha játszottam többet):
Max grafikára nem érdemes feltolni. i5-6500 3,2 GHz CPU-val, 8GB RAM-al, GTX 1060 3GB videókártyával 15-20 fps-t ment a gépen 1920x1080-ban max graffal. Kicsit visszább véve a fű sűrűség és fű látótávolság csúszkáján már játszhatóbb lett a helyzet bár így is sokszor 40 körül van az fps számláló. Teljesen stabil 60 fps-t csak akkor tudtam kihozni ha kikapcsoltam a Sun rays-t teljesen. Akár high-on van akár low-on, drasztikusan eszi az fps-t. Viszont nem csúnya így sem.
A másik dolog amit észrevettem hogy nincsenek lépéshangok, és nem lehet klasszikus fps módba kapcsolni sem mint a régebbi verzióban, látszik a test ha lenézel a lábadhoz és ebben a módban régen is bajok voltak a lépéshangokkal, régen sem használtam.
Továbbá nálam a skills fül a PDA-ban továbbra sem aktiválható, nem tudom nem-e csak később nyílik meg.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Szerintem is várjatok még néhány napot amíg lemegy ez a hotfix hullám. Írta dezodor hogy az 1.4001-es hotfix elcseszett valamit és letörölt két nagy db fájlt a játékból de holnapra kijavítják a reportolt problémákkal együtt, gondolom a kiadás miatti nagy kapkodások közepette félrement valami. Még jó hogy nem merültem bele komolyabban a játékba
Egyébként nem tudom hogy csak nálam van ez és lehet-e köze a fenti dolognak hozzá de DX10 és DX11 módban Cordonon néhány helyen hosszú fehér csíkokat látok. DX9 módban nincsenek ott, meg ha a többi módban kikapcsolom a sun shadows-ot akkor is eltűnnek.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Beszéltem dezoval, azt írta holnap délután/este fele kint lesz az 1.4002-es teljes repack amit csak fel kell durrantani és elvileg gond nélkül menni fog. Reméljük ezúttal nem csúszik megint homok a gépezetbe
-
PeL
addikt
-
PeL
addikt
Az én gépemet valamiért nem szereti ez az új patch. DX10-ben és DX11-ben 5-10 percenként crashel random. Logban nem ír semmit, csak a szokásos dll fájlokat. DX9-ben nincs gond, viszont érezhetően más a látvány, főleg a fények :\
-
PeL
addikt
Nekem eddig nem tűnt fel hogy random lenne, viszont az igen hogy ha több súly van nálad akkor bizony gyorsabban fogy a stamina. De azt tényleg hülyeségnek tartom hogy séta közben nem töltődik vissza így folyton meg kell állni. Mikor nagy távokat kell megtenni ez különösen zavaró. Lehet így akarták elérni hogy az energiaitalnak is legyen szerepe a játékban.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Balathruin #7318 üzenetére
DX8 van, úgy hívják static lightning
-
PeL
addikt
Én is hozok egyet:
Látni hogy utóbbin nem vetnek pl. dinamikus árnyékokat a napfény hatására a tárgyak hanem fix alacsony minőségű árnyékuk van + jóval gyengébb minőségű textúrák jelennek meg, az aszfalt a leg szembetűnőbb, shader sincs rajta
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
A leírt dolgok nagy részéhez nem tudok hozzáfűzni semmit mert nem tartok még annyira előre a játékban (most megyek vissza DV-ben a banditákhoz a doksiért Velesnek). Az álmokat ESC gombbal át lehet amúgy ugrani. Nimble halála javítva van az 1.4002-ben ezt tanúsíthatom mert még most is életben van nálam. A night vision crash bug jelen van itt is, elég bosszantó, sokszor én sem mindig ügyelek rá, elvileg kövi patchben javítva lesz. A loot laggal itt még nem találkoztam, egyedül az autóba pakoláskor érzem hogy minél több cucc van benne annál hosszabb ideig tart belerakni és kivenni a cuccot, DV-ben a Monolith bázis letámadásakor kihordtam minden hátramaradt cuccot a bejárathoz hogy majd autóval elviszem őket eladni ha már ilyen pici a súlylimit, mikor pakoltam be a vége felé már nálam is érezhető volt a lag. A fegyvereket én is észrevettem hogy szarul vannak configolva, az AK74/SU pillanatok alatt leamortizálódik, az AK74 viszont szinte nem is kopik, ugyanígy a Walker 9x18-as is elpusztíthatatlan
(#7334) cheatergs: Ez az AI mizéria minden stalker részben jelen van. Engine sajátosságából adódóan működik így vagy nem tudom. Amit megfigyeltem hogy alapból mindig oda tartanak és azt a pontot nézik ahol utoljára láttak vagy zajt keltettél. Így simán ki lehet őket játszani, mögéjük lehet kerülni stb. Ilyen ráfordulásokkal még nem találkoztam, pl. Cordon hídjánál a Sniper mellé simán oda tudtam lopózni az elején még fényes nappal is úgy hogy nem vett észre, majd két méterről fejbe lőttem és leesett a többi katona elé Kb. 180 fok az enemy látómezeje. Tehát ha féloldalasan mellőle bukkansz fel esélyes hogy meg fog látni a "szeme sarkából", viszont ha a hátát látod kizárt hogy észrevegyen ha nem keltesz zajt.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #7347 üzenetére
Nem akarom szapulni a játékot, minden tiszteletem dezo-éknak de tekintve hogy a 2014-es megjelenés óta eltelt kb két év alatt mennyit sikerült nekik javítani a játékon szerintem feleslegesen vártok. Egyébként a játék már bőven játszható, igaz vannak bugok de már az 1.3-as verziót is végig lehetett vinni nagyobb probléma nélkül. Ha arra vártok hogy tökéletes legyen szerintem felesleges, ez a játék talán sosem lesz tökéletes pont azért mert nincs elég idejük / erőforrásuk arra hogy tökéletesre csiszolják. Elvégre mégis "csak" modderek csinálták, úgy értem hogy nem rendes fejlesztőgárda áll a lost alpha mögött. Kövi patch után sztem nyugodtan álljatok neki, abban legalább a night vision crash bug már talán javítva is lesz. Ezen kívül eddig nem találkoztam bosszantóbb / gameplay breaker buggal.
-
PeL
addikt
válasz Plazmacucci #7354 üzenetére
Nem most vannak újak is A leg furcsább számomra hogy az 1.3-as verzió DX10-ben gond nélkül ment, ez a DC verzió meg 5-10 percenként random crashel DX10-ben... Mondjuk azóta új gépem van, de akkor se kéne így történnie szvsz. DX11-ben nincs crash viszont nincs sun ray, amit megint csak nem értek hogy hoztak össze, ill. hogy nem sikerült megcsinálni, még CoP-ban is tök jól működtek ezek a dolgok pedig az elvileg elavultabb motor mint ez. Van ahol előrelépés történt, máshol meg elromlottak dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
PeL
addikt
Épp Darkscape-n bolyongok, viszem a doksikat Veles-nek, közben meg szedegetem össze az artikat, annyi van hogy beszarás. Fullra tuningolt detektorral elég könnyű őket megtalálni
-
PeL
addikt
Vannak hasznosak / kevésbé hasznosak. Az erősebbek amik komolyabb boostot adnak valamire akkora minuszt is adnak valamelyik stat(ok)ra hogy érdemes más artikkal kompenzálni. Persze az erősek ritkák is, a gyengébbeket találni meg leginkább mindenfelé. Létezik asszem transmute is de annak a menetét nem vágom a játékban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Google Pixel Buds Pro
- EVGA RTX 3070 Ti 8GB XC3 ULTRA - bontatlan - eladó!
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 11 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal Deák Térnél Átvehető.
- Bontatlan ÚJ IPHONE 13 mini 128-512Gb gyári független Minden Szín Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- BONTATLAN Új Iphone 14 és 14 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen