Új hozzászólás Aktív témák

  • VinoRosso

    veterán

    válasz mandras81 #313 üzenetére

    hát elég rendesen megugrik a gépigénye dx10-ben, nekem a radival az elején átlag 20 fps volt fraps-el mérve, most a mocsárban mászkálva olyan 26-27 körül. Egy kis részlet a logfájlból:

    Starting RENDER device...
    * GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
    * GPU driver: 7.14.10.597
    * CREATE: DeviceREF: 1
    * Vertex Processor: PURE HARDWARE
    * Texture memory: 1766 M
    * DDI-level: 9.0
    * GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
    * GPU vertex cache: unrecognized, 16
    ...

    Loading textures...
    * t-report - base: 1496, 684815 K
    * t-report - lmap: 10, 10241 K
    ***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
    Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
    * phase time: 10077 ms
    * phase cmem: 280676 K
    CLIENT: Synchronizing...
    * phase time: 14 ms
    * phase cmem: 280676 K
    * [win32]: free[2695708 K], reserved[122672 K], committed[1375860 K]
    * [ D3D ]: textures[695056 K]
    * [x-ray]: crt heap[280676 K], process heap[6184 K], game lua[18882 K], engine lua[206 K], render[263 K]
    * [x-ray]: economy: strings[5553 K], smem[29477 K]

    ...

    Loading textures...
    * t-report - base: 1652, 747561 K
    * t-report - lmap: 8, 8193 K
    * phase time: 5652 ms
    * phase cmem: 349005 K
    CLIENT: Synchronizing...
    * phase time: 16 ms
    * phase cmem: 349005 K
    * [win32]: free[2454400 K], reserved[134468 K], committed[1605372 K]
    * [ D3D ]: textures[755754 K]
    * [x-ray]: crt heap[349005 K], process heap[6184 K], game lua[18858 K], engine lua[204 K], render[6078 K]
    * [x-ray]: economy: strings[56989 K], smem[29595 K]
    * MEMORY USAGE: 357909 K

    pedig úgy tűnik kevesebb memóriával is beéri mint a SoC, de lehet hogy az 512 vram már nem fekszik neki annyira :(

Új hozzászólás Aktív témák