Új hozzászólás Aktív témák
-
mandras81
senior tag
OC-s 9600GT-n 2.6-os procival 1440X900, elvileg minden max - nagyon ritkán esett le az fps 25-30 alá. Átlag 40-50.
Nem mondanám, hogy borzasztó nagy gépigény...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Várjunk csak, az előbb azt írtam, hogy dx10, pedig elvileg xp alatt nem is lehet.
-
$p@rr0w
őstag
válasz --Disztroj-- #294 üzenetére
Ha olyan nevetséges lesz mint az alapjáték (bocs, átlagos inkább - kivéve a gépigényt -...) akkor jobb ha felkötik azt a bizonyods alsóneműt...
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
konas
senior tag
Kell ehez az alapjatek??
-
Drizzt
nagyúr
Xp alatti tapasztalata van már valakinek? Ott hogy megy?
I am having fun staying poor.
-
VinoRosso
veterán
nem ke.
Képek dx10 alatt:
Elég jól megcsinálták a napot és a fényeket[link][link][link][link][link][link][link]
a víz már így annyira nem gáz, csak az hogy úgy jár rajta a merc-em mint Jézus[link]
Érdekes anomália volt ott, behorpasztotta a vizet, és valamiért meghaltam kiírt valamit de nem értettem [link][link]
Az a baj, h a térképet nem nagyon tudom kezelni, pl a szokásos H gomb nem működik, és a beállításokban sem látom, és nem naon tudom megnézni a kapcsolatokat, h ki van körülöttem meg ilyesmi, és a térkép is teljesen új, midnenféle színű jelek vannak rajt. [link]Valaki fordíthatna. Bár már kezdem megszokni a cirill betűket Mind1 legalább autentikus nyelvi környezetben játszódik a game.
Zdrav búgyet!
-
VinoRosso
veterán
válasz mandras81 #313 üzenetére
hát elég rendesen megugrik a gépigénye dx10-ben, nekem a radival az elején átlag 20 fps volt fraps-el mérve, most a mocsárban mászkálva olyan 26-27 körül. Egy kis részlet a logfájlból:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:9442]: ATI Radeon HD 4800 Series
* GPU driver: 7.14.10.597
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1766 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
...Loading textures...
* t-report - base: 1496, 684815 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 10077 ms
* phase cmem: 280676 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 280676 K
* [win32]: free[2695708 K], reserved[122672 K], committed[1375860 K]
* [ D3D ]: textures[695056 K]
* [x-ray]: crt heap[280676 K], process heap[6184 K], game lua[18882 K], engine lua[206 K], render[263 K]
* [x-ray]: economy: strings[5553 K], smem[29477 K]...
Loading textures...
* t-report - base: 1652, 747561 K
* t-report - lmap: 8, 8193 K
* phase time: 5652 ms
* phase cmem: 349005 K
CLIENT: Synchronizing...
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 349005 K
* [win32]: free[2454400 K], reserved[134468 K], committed[1605372 K]
* [ D3D ]: textures[755754 K]
* [x-ray]: crt heap[349005 K], process heap[6184 K], game lua[18858 K], engine lua[204 K], render[6078 K]
* [x-ray]: economy: strings[56989 K], smem[29595 K]
* MEMORY USAGE: 357909 Kpedig úgy tűnik kevesebb memóriával is beéri mint a SoC, de lehet hogy az 512 vram már nem fekszik neki annyira
-
VinoRosso
veterán
na azért a crysis olyan simán nem megy ekkora felbontásban dx10-ben. Kb úgy megy ez mint a crysis,talán kicsit jobban. A látvány...hát szerintem az elég jó lett vagy legalábbis ezt a hangulatot nekem nem adja vissza semilyen más játék. A crysist is csípem, de az teljesen más az élék színeivel, az olyan mintha kinnt lennnél a beach-en, hawai dizsi napszemüveg, ez meg mintha egy hideg októberi délután koslatnál a semmi közepén az ázott talajt taposva, hideg és fakó minden... már értem miért ősszel hozták ki.
-
VinoRosso
veterán
hát nem ugyanaz moddal mint Vistán dx10 alatt, bár Cp-n is látványos az UHG mod. X64 alatt nem vészes Vistán a Crysis. Most felhúztam a gépet: 8200@3,6Ghz+4850@660/1000 így már 30-40 közt ingadozott a frame rate, ritkán esett 30 alá, többször votl 40 közelében.
más:
kipróbáltam működik e az SWO mod a Clear Sky-al. Az eredmény kb félsiker. Működni műkdöik egyrészt de nem minden(gondolom hozzá kéne hangolni valahogy az újabb engine-hez). Mindenesetre nekem az égbolt miatt volt fontos, és az úgy néz ki, hogy működik.[link][link][link][link][link] A többi textúrát kivettem, mert szvsz a CS alap textúrák sokkal jobbak mint amilyenek a modban vannak.
pl így néz ki az a beton amelyik a modban van ill. amelyik a CS-ban az így. A float32-vl nem mertem kísérletezni, mert az már shadereket tartalmaz, aztán hátha bekavar a dx10be. Mondjuk max letörlöm, de most egyelőre örülök hogy megy a játék.
-
Szergei
tag
„Teljesen véletlenül“ nekem is sikerült játszanom valamennyit az orosz nyelvű verzióval, egyelőre csak a DX9-es rendererrel tudtam megnézni. A tapasztalataim alapján mindent maximumra húzva 1280x1024-ben (AA és AF nélkül is) jóval lassabb egyes helyeken, mint az alapjáték ugyanazon a konfiguráción (Core 2 Duo E6600, 4 GB RAM, GeForce 8800 GTS 512 MB, WinXP Professional x64). Általában azért bőven 30 FPS fölötti értékeket jelzett a FRAPS, de volt, hogy ez leesett 20 alá, a minimum eddig 15 volt. Szűrőkkel viszont kész röhej: 1024x768-ban néztem először: 4XAA, 16XAF mellett stabil 4 FPS, az AA-t kikapcsolva 14-15... Az viszont tény, hogy brutálisan jól néz ki. A fényhatásokon túl a karakterek kidolgozottsága, és a pályaelemek részletessége is sokat javult. Ezért azt gondolom, hogy a GSC által a maximumbeállításokhoz megadott gépigény is többé-kevésbé reális lehet, ami nem kevesebb, mint egy Core 2 Duo E8500 vagy Athlon 64 X2 6000+, 4 GB RAM, GeForce 9800 GX2 v. Radeon HD 3870 X2 és persze Windows Vista SP1-gyel... (Elvileg két „DX10-only“effektet tud az 1.5-ös X-Ray engine, a Dynamic Wet Surfaces-t és a Volumetric Smoke-ot.) Nem hiszem, hogy egy újabb patch drasztikus sebességnövekedést fog eredményezni... A gyengébb részletességre ez nem érvényes, ahhoz vélhetően ugyanolyan gép kell majd, mind a ShoC esetében.
-
VinoRosso
veterán
jobb, nagyobb méretű textúrák vannak benne( főleg a beton, aszfalt, és fa textúrák fejlődtek), és az AI sem tűnik olyan butának, intenzívebb a bump mapping, kb olyan mint az ultra graphic modban, szóval kell alá egy erős VGA sok vrammal( i.e 4870 1GB ), meg egy 3,6-3,8ig húzott E8xxx(felbontástól függően) és akkor fut szépen maxra tornázott beállítás mellett
-
idiot
tag
Lehet ma kipróbálom vistán is.Vajon hoz látványbéli változást a Dx10?
alter
-
félisten
Bocs, hogy csak ide befosom a kérdést, de a rivatuner topik nem nagyon pörög. Szeretném meghúzni a kareszt, de már régen tuningolgattam és nem emlékszem mindenre. A rivatuner power user részében valamit át kellett állítani, de nem ugrik be, hogy melyiket és miért. Tudja esetleg valaki?
Hogy on is legyek: ott a mocsárnál mennyit kell mászkálni, mert mindkét irányba elmentem már és újra visszakerültem ugyan oda. Nem értem ezt az orosz szöveget, csak nyomogatok vaktába.
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
hő...szerintem a 8800 GTS.hez nem kell átállítani semmit. Tedd fel a 2.09es rivát.
Vannak emberek akik ilyen kékek, és kis nyíl van a körben a térképen, velük tudsz teleportálni, itt így lehet közlekedni apályán illetve a pályák közt. Felteszed neki az első kérdést a sorban és akkor kidob kb 5-6 lehetőséget, aminek az eleje ugyanazzal a szóval kezdődik, ott tudod kiválasztani hogy hova küldjön. Aztán ki kell próbálni, hogy az egyes lehetőségek hova vezetnek, én már eljutottam a kordonhoz. Viszon ha átmész oda vigyázz, emrt egy nagy gépágyú van a katonai őrség egyik épületének tetején, és pillanatok alatt bedarál. Egyébként meg [link]
-
félisten
válasz VinoRosso #331 üzenetére
és Eagle16: köszi, akkor nem keresgélem. Egyébként kipróbáltam a 2.09-el, de semmilyen látható eredményt nem hozott, pedig már füstölt a kártya.
Jó, hogy mondod ezt a teleportálgatást, nem is tudtam, hogy ez így megy. Csak az tünt fel, hogy már kétszer visszajutottam az indulópontra.
Fasza ez a szótár, mindjárt ki is próbálom, hátha be tudom hangolni a gráfot, hogy jól fusson.
-
félisten
Sajna ezen a kártyán még úgy is sokszor játszhatatlan, hogy mindegyik eggyel visszább van állítva, ellenben csúnyább mint a soc. Nem igazán értem a dolgot.
-
félisten
Szerintem ez lesz:
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:193]: NVIDIA GeForce 8800 GTS
* GPU driver: 6.14.11.7519
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 544 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16 -
$p@rr0w
őstag
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
$p@rr0w
őstag
Hardver igény teszt: pcgameshardware.de
mod: Amúgy elég semmitmondó mivel az AA-ról/felbontásról nem esik szó (vagy csak én nem láttam?).
[ Szerkesztve ]
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
VinoRosso
veterán
hát ha még csak a cd kulcs hiányozna az nem lenne baj, de hogy annyi pályát kivettek, az sokkal jobban hiányzik...nekünk, nekik meg lehet a kulcs a fontos.
$p@rr0w: Vino's test: minimale anforderungen 4870X2, q9650@4ghz...
most felzúztam 700/1050ig a 4850-et, és még mindig 95-99 % közt van folyamatosan a GPU usage GPU-z szerint. A hőmérséklete felment 71°C-ra jó pár óra stalker után ezzel rekordot döntöttem a GFX chillámmal, 10 perc szőrősfánk is csak 69°Cig bírta feltornázni. Viszont az átlag fps most már megvan 30-35 közt stabilan. Viszont amikor több NPC hirtelen belép, mondjuk egy egy spontán lövöldözés alkalmával, van hogy 10-15re leesik. Meg akkor is lassan vált, ha az inventory-t illetve a térképet használom.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Meg nem is igaz.
Azt írja, hogy:
• Optimale Anforderungen:
- Windows XP (Service Pack 2)/Windows 2000 SP4
- Prozessor: Intel Core2 Duo E6700 / AMD 64 X2 5200+
- RAM: 2 GiByte
- 10 GByte freier Platz auf der Festplatte
- 512 MiByte Direct X 9.0c kompatible Grafikkarte / GeForce 8800 / Radeon X2900Ha ezzel a konfiggal olyan minőséget akarsz, mint ami a képen látható, akkor kb 10 fps-ed lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- RAM topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Építő/felújító topik
- E-roller topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...