-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
janinitez45
tag
Sziasztok ! Neki futottam újra a STALKER Wind of Time résznek . de sajnos most sem találom a vörös erdőben a tér buborékot , pedig megnéztem a youtobon is . De nem jelenik meg
-
Yutani
nagyúr
-
Laris2
aktív tag
válasz speki1982 #36353 üzenetére
Igen fordítom, nem mondanám egy nagy durranásnak, de arra jó amit fentebb írtam. Van benne vagy száz küldetés, de sajnos ezeket át is lehet ugrani, ami miatt lemaradhatunk sok érdekességről. Két teljesen új pályán játszódik a cselekmény, az egyik a labor, ahol kezdtük, és ahol majd.....
-
Sensut
őstag
Boldog Szülinapot a Stalker játékok és a Zóna megalkotójának, Sergey Grygorovych-nak!
"He was the one to shape the image of the most ambitious strategy game to date — and gave us Cossacks.
Then with S.T.A.L.K.E.R. he created the Zone, full of mysteries and treasures to find.
He is the Chief — a man with the whole universes in his mind. They are bright, attractive and one-of-a-kind. We can’t stop returning to them.
The words fail to describe how much we value and respect him. Especially on a day he was born.
Happy Birthday, Sergey Grygorovych!"-= Official S.T.A.L.K.E.R =-
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #36359 üzenetére
Hagyjuk a Pikniket, ismerem a sztorit, olvastam, megvan meg minden. Itt viszont a JÁTÉKBELI Zónáról van szó, amit ez a kedves úriember alkotott meg nekünk, hogy bóklászhassunk benne. A Sztrugackijék féle Zónában nem igazán lövöldözhetünk a csernobili erőmű környékén
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Sensut #36360 üzenetére
A Stalkerek fogalma is (akik beosonnak a Zónába) Sztrugackijék találmánya, ha nem tévedek, úgyhogy engem kicsit bántana, ha pusztán a "Fekete ürömmel" kötném össze, de jobb a békesség, ezért inkább elengedem a témát.
Nyilvánvalóan a játék pár ötlet átvétele nyomán is másra helyezi át a hangsúlyt, másabb elemek dominálnak, új környezetek és filozófia szövődött köré, és én ezt szerintem nem vitattam.
Nekem a Stalker játék sem elsősorban a lövöldözésről szól (vannak modifikációk, amik kissé talán már túlhangsúlyozzák a hadiállapotot, eleve erre hegyezik ki jobban), de nyilván vannak, akik azt kedvelik benne a legjobban. Ebben sem vagyunk egyformák, ami talán nem is baj.
[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Dhampir #36362 üzenetére
Szerintem nem nagyon vannak olyan stalker módok, amiben alig van lövöldözés. És ha jól belegondolunk, mindannyian horror meséken nőttünk fel. (Van jó, és gonosz, a gonosz addig gonoszkodik, amíg a jó valami brutális módon el nem intézi) És a könyveket sem hasonlítgatnám a játékokhoz. Az etalon az alapjáték, mivel így ismertük meg a stalker játékokat. Értéke a szinte valós építmények a zóna, az erőmű és részben a történet. A történetről csak annyit, hogy a játékban is tudni akarjuk mi történik az erőműben, amire meg is kapjuk a választ a játék végén, de főleg a Golden Ballban. Ugye itt emlegetik a nooszférát, ami a valóságban is létezik ez egy információs burok, amiből a "duga" is adatokat gyűjtött. Tehát szerintem az O-tudat csoport nem más, mint a radar (duga) kezelő személyzete.
-
félisten
válasz Laris2 #36364 üzenetére
Kezdjük félreérteni egymást. Nem beszéltem arról, hogy egyáltalán nem kell a játékba lövöldözés, harc vagy bármi.
Harcos alkat vagyok, de a hangulat, a kaland, az érdekes küldetések jobban lekötnek, mintha csak az esztelen lövöldözésről szólna a játék, na én erre gondoltam.
Horrormeséken felnőni: A népmeséket nem tartom horror meséknek, egész másként épülnek fel, még ha akadnak is benne félelmetes dolgok.
Csuda sem hasonlítgatta a könyveket a játékhoz, de legyen szemünk arra, hogy mit és honnan vettek át, de mint már korábban is említettem, inkább hagyjuk. Ne tagadjuk le a valóságot.
Nem kell mindenben egyetértenünk. Szerintem inkább játsszunk és olvassunk.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #36366 üzenetére
Valljuk be, hogy ha nem lenne a Staker játék, a franc se emlékezne és annál többen nem is tudnának a Piknik novelláról, se a Stalker filmről. Hogy Sztrugackijék megírták a Zónájukat, az rendben van, senki nem is állította, hogy ők nem alkottak semmit. Még egyszer: itt arról volt szó, hogy a GSC főnök megalkotta a játékbeli Zónát, ami lényegében a Piknikbeli Zóna és a valós csernobili zóna elegye, tehát alkotott egy harmadik Zónát a kettőből, ha így jobban tetszik, ezzel interaktívvá téve a Piknikbeli Zónát is. És mivel ez nem egy irodalom est hanem egy játék fórum, ezért elsősorban a játékokról beszélünk és nem könyvekről. Neked Sztrugackijéktól indul a Stalker, nekünk pedig Csernobilből, ezzel nincs semmi baj. De Sergey Grygorovych ötletei nélkül nem lenne Stalker játékunk és nem lenne most miről vitáznunk se, mert engem pld. se a novella se a film nem ejtett annyira seggre, hogy egy életen keresztül hódoljak neki. És gondolom sokan másokat se.
PS: amúgy a "stalker" egy angol kifejezés, ami settenkedőt, amolyan nindzsaszerű lopakodót, behatolót jelent (konkrét magyar megfelelője nincs is), és a szerzők csak elnevezték stalkereknek ezeket az embereket, nem ők találták ki ezt a kifejezést.
Közben sikerült jól széttrollkodni egy születésnapi kívánságot...
-
Laris2
aktív tag
Nagy tisztelet Sergey Grygoroovychnak a munkájáért.
Más. A Pain of The Past mód fordításával végeztem, de van vele probléma. A történetet két szálon lehetne futtatni, de nálam csak az egyik szál működik, így kimarad a fele küldetés. Ezt nem tudom, hogy scripts hiba-e, vagy rossz sorrendben veszem fel a feladatokat. A lényeg jön egy fontos SMS, hogy beszéljek a stalkerek vezetőjével, mire odaérek kapok egy másik SMS-t aminek a küldetéssorozat neve "sorrend" Nos ha az elsőt elkezdem, kidob a játék. Ha a sorrend feladatot kezdem el, az végig visz a játékon, és az előzőt, már nem is adja. Ezt a fordításból tudom. Még egy keveset kísérletezek vele, és felteszem. Ha játékhiba, így kell elfogadni. -
Sensut
őstag
válasz Laris2 #36368 üzenetére
Biztos hogy játékhiba, mert többen is jelezték az orosz fórumon, hogy az elején, valahol a kereskedővel való duma után kidobál. Van egy 7 M-ás javítás, feltetted-e? Habár az nem említ ilyenféle javítást. De még mindig dolgoznak rajta.
-
félisten
válasz Sensut #36367 üzenetére
Tudom, hogy mi a különbség és elsődlegesen a születésnapi jó kívánalom volt meg: [link]
Ami utána következett, maga az "áradat", azt elhömpölyögtettük jó hosszan a további okfejtésekkel. Vitázhatnánk még, de akkor szinte sosem érne véget. Ám legyen békesség.
Tudjuk azt, hogy honnan indulunk, de azt tudjuk-e, hogy hová érkezünk?
Természetesen a Zónába.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #36371 üzenetére
Az javításlista gugli fordítása oroszból :
Az 1. javítás listája:
1. Hozzáadott textúra a "Soldier of Fortune" színpadi ruhához.
2. Javítva egy stabil ütközés után a Basilisk-szel folytatott párbeszédet a "Fújás" témában.
3. A Gloomy kérése alapján rögzítették a vérszívó megölésének díját.
4. Javítva egy hibát a küldetések kézbesítésével, hogy a Basilisk tárgyait megtalálja.
5. Hozzátette a dolgok jelenlétének ellenőrzését a Gg-n, amikor a küldetéseket teljesíti.
6. Javítva helyesírási hibák a szövegekben.
7. A PDA és a dokumentumok csavarral való megemelése után távolítsa el a teleport Gg-t.
8. Egyes tárgyak rögzített ívása.
9. Textúra változások (A textúra törlődik, vagy valami más).
Az eredeti szöveg:
Список изменений патча #1:
1. Добавлена текстура к комбинезону "Солдат Удачи".
2. Исправлен стабильный вылет после диалога с Василиском, касательно "Одувана".
3. Исправлена награда за убийство кровососа, по квесту от Хмурого.
4. Исправлен баг со сдачей квестов по поиску артефактов для Василиска.
5. Добавлена проверка на наличие вещей у Гг при сдаче квестов.
6. Исправлены орфографические ошибки в текстах.
7. Убран телепорт Гг, после поднятия КПК и Документов у Винта.
8. Исправлен спавн некоторых артефактов.
9. Текстурные правки (Текстура будет удалена, или еще что-то). -
Laris2
aktív tag
[link] Pain of The Past magyarítás,
Alap CoP kell (én GOG-osra telepítettem) Kicsomagolod a játékot ráteszed a 7M-ás javítást, amit megtalálsz a 36369-es hsz-ban, majd felülírod a magyarítással, és kész. Maradt benne kevés kriksz kraksz orosz, de ez nem zavar. Jó játékot
Köszi Sensut, a segítséget.[ Szerkesztve ]
-
Papa Joe
tag
-
kekeeci
senior tag
válasz Papa Joe #36374 üzenetére
Mivel próbálkoztál?
A 7zip és a WinRAR nekem is hibásnak jelölte, a TC viszont hibamentesen kibontotta.kekeeci (waltzer) R†P: Project Torque, LevelR & HEAT Online :( "Kívánom, hogy a víz amit talál ne világítson a sötétben. (May the water you find in the desert not shine at you in the dark.)"
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #36373 üzenetére
Köszi szépen! Elindítottam, működik. A játék és a frissítés megtalálható a hivatalos orosz oldalon, a Google fordítja az oldalt.
-
Milos136
csendes tag
-
Milos136
csendes tag
válasz Sensut #36380 üzenetére
Nekem ilyen nem volt, csak néhány snork tizedelte meg őket
Viszont bevittek a zsoldos táborba és onnantól nincs tovább haladnom.
A vérszívót levadásztam, kaptam érte zsét, de más feladat nincs. Körbejártam a területet kb teljesen. Olyasmit írt a PDA hogy pihenj egy kicsit, de ha a kb fél óra bolyongás nem számít "kicsinek" akkor nem tudom mi -
Sensut
őstag
válasz Milos136 #36382 üzenetére
Kóboroltam én is egy csomót, végigmentem az egész pályán, aztán egyszer csak jött egy sárga üzenet, hogy azonnal jelentkezzek mert meló van. Nem tudom, hogy mitől függ, de akkor éppen a faluból kivezető úton voltam annál a háznál, ahol a rádión valaki segítséget kér.
-
Sensut
őstag
Hát, ez a Pain Of The Past tényleg nem nagy durranás. Olyan, mint amit egy amatőr modder unalmában egy vasárnap délután összerak. Se teteje, se feneke. Rövid fuss ide, fuss oda és a vége az tök béna. Mikor azt gondoltam, hogy na végre most beindul valami, egy mondattal lezárják és jönnek a kreditek . Mellesleg ami van se működik rendesen, a mutánsok sok helyen teljesen leblokkolnak és egy helyben topognak, a feladatok egy alkalommal Jackalnél úgy összekuszálódtak, hogy alig tudtam kibogozni hol is tartunk, pedig tényleg nem bonyolult egy sztori, stb... egy próbát megér, de amúgy felejtős.
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Sensut #36386 üzenetére
Sajnálattal olvasom ezen sorokat. De ha már itt tartunk, a 2. küldetésben szereplő figura hol van? Átnéztem az egész térképet, egy háznál hallottam, hogy valaki rádión segítséget kér, de a figurát nem találom.
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Milos136
csendes tag
válasz ' Tzs , #36389 üzenetére
A zsoldos tábor és a mellette lévő anomália közötti részen a térképen látsz egy kis épületet. Az a lejárat.
Szerintem az üzenetek nem tőle érkeznek. Inkább hasonlítanak a Duty üzenetekre COP-ból Jupiteren (Vagy esetleg a zsoldosokra Clear Sky-ban? Ott is volt hasonló úgy rémlik)
Az SGM modot fejlesztik még? Jópár éve toltam ki, akkor talán a 2.0 verzió volt, az bejött nekem nagyon (a kordon és mocsár közötti futkosáson kívül az elején)
[ Szerkesztve ]
-
' Tzs ,
senior tag
válasz Milos136 #36390 üzenetére
Köszi!
Én úgy láttam korábban, hogy már megjelent a 3.0 is, nekem is bejött, jó lenne tolni azt is.
- A mocsárban mit kell keresni a repülő tetején? Mutat oda a keresős feladat markere, de semmit nem találok ott.
- A másik a súlyhatárt hogy kell megemelni legalább 100 kg-ra? Kicsit sok a cucc amit a Szabadságosoknak kéne vinniS.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Milos136
csendes tag
válasz ' Tzs , #36391 üzenetére
Fogalmam sincs mit kell keresni. Ott léptem ki mérgemben legutóbb
Valamiért nincs nálam detektor és venni sem tudtam stalkeréknél, viszont idegesít, hogy látom ott ficánkolnak az artifactok és nem tudok velük mit kezdeniSúlyhatárt kipróbáltam, ugyan úgy át lehet írni mint a vanília játékban néhány sor átírásával:
"system.ltx" -> max_weight
"actor.ltx" -> max_walk_weight
"actor.ltx" -> max_item_mass (Én ehhez nem nyúltam, előzőeket átírtam 100 ill. 130 ra, ahogy láttam működött.) -
Milos136
csendes tag
Az SGM 3.0-ról van valakinek infója?
moddb-n megtaláltam a 2016-os release-t, viszont letölthető fájlok nincsenek hozzá -
Sensut
őstag
válasz Milos136 #36392 üzenetére
Csak az egyik keresési pont jó, ami a házaknál van. Ott kell kinyírni az árulót. A repülő tetején levőnél nincs semmi, de ha az előzőt megcsináltad, akkor az eltűnik amint odaérsz. Vagy valami ilyesmi, nálam ez alakult ki. Akkora gebaszok vannak néha a feladatsorban, hogy én se tudtam sokszor mi történik.
Detektort adnak később, amikor küldened kell egy üzenetet a torony tetejéről. Azzal az artik is megjelennek. Svarog. De amúgy se a pénznek, se a képződményeknek, se a fejlesztéseknek semmi értelme, mert nincs aki ellen használni.[ Szerkesztve ]
-
Laris2
aktív tag
válasz Sensut #36386 üzenetére
Jól látod a helyzetet, de csak azért mert a feladatok jelentős része még mindig nem elérhető. Itt Jackal is keveri a kártyát, az ő megbízásából megyünk a laborba doksikat keresni, de ugyanerre a feladatra megbízza az ismeretlen területen lévő zsoldosokat is. A laborban, meg a bandita Pók levadássza Jackal embereit. Mi a laboros kaland után meglépnénk a zónából, de előtte el kell végeznünk, egy nemes feladatot. Emberiség feladatsorral Ez a Tichy feladat eléggé.összetett, egy medált kell keresnünk majd a stalker összegyűjtött pénzét a nővérének kell átadni, ami kell a beteg anyjuk gyógyításához. Közben lesz Pókkal is feladatunk, ez a hazugság hálójában feladatsor, ahol pár dolog tisztázódik. A könnyű pénz feladatsorban kiderül, hogy Huntsman egy szemétláda, meg kell ölnünk.Srewet is a közös feladataink előtt meg kell ölni, erre Joker kér fel.Szintén nem érhettük el Basilisk feladatait. Petruha,Quest feladatait sem. A szöveg a Rus/dialog/exgar-ban elérhető- a feladatlista st/qest/general, és az SMS-ek a scripts/xr/effects fájlokban találhatók. Szerintem sem volt a modder a helyzet magaslatán. Kapott egy viszonylag jó témát, és nem tudta kivitelezni. Pókot megláthatod, ha a laborban a záró jelenetnél nem nyírsz ki mindenkit, akkor odaenged a játék, (többre számítottam)
[ Szerkesztve ]
-
Milos136
csendes tag
Felraktam az SGM 2.2-t egyenlőre.
Emlékszem volt egy küldi, talán fedett ellenség, amiben egy NPC-nek egy .ltx fájlban át kellett írni a státuszát. Próbáltam megkeresni itt, de nem találtam melyk fájlban mit kell átírni, valaki nem emlékszik rá?
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- Sorozatok
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Formula-1
- Nők, nőügyek (18+)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Adóbevallás
- Crypto Trade
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen