- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
GAMEPOD.hu
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz sklopp #35901 üzenetére
nem csak neked, mindenkinek, aki sokallja a mutánsokat/zombikat.....volt egy poszt Physicist03 'tollából', amiben azt részletezi, mi alapján, és mennyi alpha osztagos spawnolt az enot modban. alighanem ez alapján a megfelelő fájlok módodsításával lehet(ne) csökkenteni a spawnoló mutánsok/zombik számát.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
lsc
nagyúr
Nekem most az a gondom hogy lopnom kellene, de a videót megnézve sem jutottam előrébb. Kezdem unni ezt a cuccot.
Az élet kegyetlen .
-
Papa Joe
tag
Lopáshoz csak mögé kell settenkedned, egészem annyira, mintha már megkéselnéd. Akkor feldob egy kriksz-krakszos feliratot, amiben benne van az a szó, amit el kell lopnod. Leoikézod, és el is loptad. Janov állomáson van egy olyan, amikor több embert is át kell nézned, hogy melyiknél lehet.
-
Papa Joe
tag
Vintar nevű technikusnak vannak valahol szerszámok Limanszkban, de nagyon nem találom. Belefutott már valaki?
-
rétisün
veterán
válasz Dhampir #35907 üzenetére
nem tudom, egyáltalán működik-e a dolog, ugye az alpha csapatok nincsenek is benne az alapjátékban. de valahol biztosan meg van adva a játéknak, mikor mennyi szörnyet/mutánst spawnoljon, szóval ezzel talán el lehet indulni kideríteni, mit/hol kellene átírni a kevesebb szörnyhöz.
nem tudom, milyen néven szerepel Janov a fájlok között, én még éppen csak belenéztem a szövetség idejébe, még mindig a hullócsillagot kéne befejeznem.
he belekezde(né)k a szövetség idejébe, 3 mod maradna félbe (secret trails 2 is 'parlagon'), szóval egyelőre a szövetség ideje csak várjon. addig legalább jól kijátszátok, tudtok majd segíteni
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Timstrike
tag
válasz Papa Joe #35906 üzenetére
Ott lesz abban pincében ahol majd meghal a Szerelő,a polcok mögött.
Dhampir itt a Janov lesz a Jupiter .
Ha megengeded javasolnám,hogy használd a FN 2000 fegyót mert jó pusztító ereje van meg ahol van O-tudatos ügynők ott lesz töltény is hozzá.
Ez a jó gyógyszer a mutánsoknak,nem a rohangálás és útána meg hamar megszomjazól -
félisten
válasz Timstrike #35911 üzenetére
Igen, köszönöm.
Megvan az a puska, ámbátor inkább csak fejlesztettem az optikán és elpakoltam. Illetve a Jupiter üzemben amikor váratlanul letámadtak a zsoldosok és beszorítottak, akkor használgattam. Inkább csak a sörétes(ek) van kézügyben, de azokat is jobbára csak zombik ellen vetettem be.
Itt annyi a mutáns "spawn", hogy akkor meg a fegyvert kell állandóan fejlesztgetni. Röhejes is, amikor a levegőből termelődnek újra, és itt nem a direkt teleportálva érkező szörnyellákra gondolok.
A szomjazás már egy ideje nem zavar, mert jó sok doboz itókát halmoztam fel és kizárólag azt fogyasztom. A valóságban ilyen löttyöt nem innék, de ebben a játékban még nem okozott rosszullétet.
Lehet, hogy megmaradok futóbolondnak, mert rövidek a nappalok és borzalmasan hosszúak az éjszakák (szundizni szoktam, ahol lehet).
-
félisten
Szövetség ideje 3
Bнимание! Figyelem!
Csak az olvassa el, aki már végigcsinálta a játékot vagy jócskán előrehaladt benne.Amikor létrejön a találkozó a Jupiter üzemben, akkor kétféle lehetőség adott...
Az O-tudat támadását fogadni nem sokáig tudtam, így a korábbi mentést kihasználva az Ősz hajjal való találkozást választottam, akinek sajnos korábban oda kellett adni a jó kis teleportot.
Miután elpucoltam a janovi állomás épületéből , ezután a felszerelés java elveszett; a fejlesztett fegyverek, a gázálarc.
Tehát ezt az utat választva előtte érdemes eltenni valahová a cuccokat. Nálam egy lecsupaszított Kalasnyikov maradt.
Később visszaszerezhetőek a holmik?
Érdemes inkább a jupiter üzemi ütközetet választani?
Nagyon nehéz védekezni ekkora túlerőre "bekonfigurált" támadókkal szemben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Dhampir #35913 üzenetére
Belekukkantottam a videó 7. részébe és a jupiteri ütközetben a játékosnak már szervó páncélja volt (így kicsit könnyebb volt az O-tudat ellen, a Napfelkelte ruhámat hamar szétlőtték), amit még a Bárban vásárolt a videó 5. részében, ahol 10:06-nál 44.168 RU állt rendelkezésére, de 13:07-re már 110.183 RU lett a vége. Ühüm, telehordta szajréval a banditabázison lévő páncélt.
[ Szerkesztve ]
-
Timstrike
tag
válasz Dhampir #35915 üzenetére
Lehetőleg minél több pénzt kell gyűjteni mert a javitások meg fejlesztések hamar leszivják a pénzed. Javasolni tudom,hogy a Jupiter üzem közelében levő zsoldosokat minél töbször kell likvidálni(elég jó cuccok vannak náluk) vagy artikat gyűjteni és eladni(persze az olyanokat amelyek nem annyira fontosak és hasznosak).A zsoldos meg a napkelte ruhákat is eladhatod,hogy egy jobb felszerelést tudjál vásárolni a Bárban levő kereskedőtől.
A Jupiteri támadásnál én a testvér mellé álltam és még mielőtt a Sherkán-al való találkozásra indultam minden jó cuccót elraktam mert tudtam(persze azelőtt már egyszer én is megszívtam),hogy mi vár rám.Később meg ugyanott megtaláltam mindent.
-
Papa Joe
tag
válasz Dhampir #35915 üzenetére
Én is mint Timistrike, az elrejtése mellett döntöttem. A legegyszerűbb szerintem, a Jupiter üzemben keresni egy tárolót. A lépcsőházban legfelül, vagy a legfelső emeletén is találsz. Az elbukott medált is vissza fogod kapni egy későbbi sztorinál.
Nálam is az alábbi minta jött be: futni, zombit vadászni, fejleszteni. Amikor megkaptam az első spéci detektort, már elég pénzem volt a fegyver és a páncél fejlesztéseimre. Onnantól anomália túrás, zsoldosok leszedegetése távolról, mert qrva jól lőnek, és gyorsan kopik a ruha. Szerintem erre az ellenőrző pont a legalkalmasabb, simán be tudod csalogatni a mutánsokat, lehetőleg minél durvábbakat. Ekkora ugrásokkal simán felmész egy tetőre, és eleinte kummantasz. Volt, hogy az ormányosok 4-5 zsoldost hagytak, mire beszálltam. Lassan jutottam előre, de szépen nőtt a tárcám. Fontos, hogy ne egy bázison lévő helyet válasz a cuccaid tárolására, mert azt bukod, ha változik a tulaj. Pl a bandita bázison a páncélszekrény...[ Szerkesztve ]
-
sklopp
őstag
válasz Papa Joe #35918 üzenetére
Én is ott dugtam el minden cuccomat, a megmentésem után szépen fel is szedtem mindent. Egyébként a banditabázist gond nélkül ki is takarítottam, a széfben hagyott cuccaim meg is maradtak. A másik biztos pont a konténer raktár melletti kis hídnál az 5 zsoldos kiiktatása, a cuccaik tuti jövedelemforrást jelentenek. Ahányszor útba esik, mindig biztos pénz.
Más, mikor sikeresen felrobbantunk az X5 laborban és szerencsésen átkerültem a túlvilágra, itt már jött néhány nem igazán tetsző történés. Mondjuk mindenem odalett, a ruhám meg a pénzem megvan (több mint 600 ezer), de hogy egy flaska víz van nálam, sőt már el is fogyott, az gáz. Néhány zombi lő rám, másikak nem törődnek velem. Aki lövöldöz, néhányuk lekéselhetetlen. Akit sikerül lemészárolni a híd környékén, hiába veszem el a cuccaikat, amint kézbe venném valamelyik fegyverüket, eltűnik. Most itt tartok, és ez a rész nem tetszik. Mondjuk nem kedvelem az efféle misztikus dolgokat. -
félisten
(#35917) Timstrike
Nem mertem bántani az engem folyton szétlövő zsoldosokat, mert esetleges hozzájuk kapcsolódó későbbi küldetésre gondoltam, de akkor eszerint az öldöklés a fejlesztés leggyorsabb módja ebben a modifikációban.
Én is a testvér mellé álltam elsőre, de nagyon hamar megsemmisített a támadó sereg a gyenge öltözetben.
Egyébként, ha az iratok Ősz haj számára történő átadása mellett döntenénk, akkor az események következtében a Cementgyár lesz az új banditabázis.
(#35918) Papa Joe
Nekem a pusztai vasúti váró (?) háta mögötti rejtekhely, egy kapcsolószekrény tetszik (az egyik feladathoz kapcsolódik is). Csak előbb le kell rázni az általában a közelben ólálkodó mutánst. Ezt leszámítva semleges, független helynek számít, ami jól megközelíthető.
[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Nos lopáshoz le kell guggolnom, nálam úgy működik.
Akkor azt mondjátok a zsoldosokat lehet nyírni?Az élet kegyetlen .
-
Laris2
aktív tag
-
Timstrike
tag
válasz sklopp #35919 üzenetére
A robbanás után a Stern világában csöppensz(hála a Mária által beadott gyógyszernek) és csak a Halál Pengéjével tudsz ölni.Semmilyen másik fegyver nem hasznos,csak terheli a leltárodat.A Stern világában szigorúan csak arra figyelj amit mondanak azok a karakterek amelyek szóban állnak veled.Itt úgyanis olyan karakterekkel fogsz találkozni akik már meghaltak. A robbanáskor meglévő cuccokat majd mikor kikerülsz ebből a párhúzamos világból fogod majd (teljesen) visszakapni Máriának egy ládájából.
(#35924) Dhampir ott is ellenségek csak éhesek és ezért állnak szóban.
(#35921) lsc sőt még néha mélyguggolásban is,mert csak így működik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Timstrike #35925 üzenetére
Tudom, hogy ellenségek, csak itt egy kicsit túlontúl is azok.
Persze, ha a fejlesztést kimondottan erre kihegyezve főként a hentelés szolgálja, akkor ezt tudomásul kell venni. A modifikáció készítői talán élvezik a sok háborúzást és a csata elkerülhetetlen akkor, ha nem egy szál gatyában akar maradni a főhős. Ámbátor így a zsákmány is könnyebben összejöhet.Esetleg még több képződmény begyűjtésének lehetőségével, egyéb kereskedelmi megoldásokkal még lehetett volna taktikázni, de ha "Palpatine szenátor" (Ősz haj) a fő gonosz, akkor ne várjunk mást, mint az ármánykodást és a kíméletlen lecsapást.
------------------
Így van, mély guggolásban. Aki például a Thief-en nevelkedett, annak ez a lopakodás nem lesz újdonság.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Sikerült 95.000 Rubelt összegyűjteni. Néha akadnak ritka képződmények a zombik kelléktárában is. Ezek megdobták a bugyelláris tartalmát.
Akadnak olyan bugok, mint amikor ráküldtem a mutánsokat a Volhov rakétatelepre és miközben kimentek a zsoldosok vadászni, közben elfoglaltam a harci állást a rakétatelepen.
A kerítésnél leszedett zsoldosok mind eltűntek, egy kivételével.
Ugyanott a Volhovon amikor lementem az alagsorba, onnan harcolva már nem tűnt el az ellenfél.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Laris2 #35922 üzenetére
Annyira azért nem gonoszak, ne felejtsük el, hogy ebben a modban bandita vagy, aki mindenki ellensége, még ha be is nyalsz mindenkinek. Pld. az Anomaly/COC modban egész korrektül ki van hozva a zsoldosok pozíciója és semmivel se agresszívebbek a Szolgálatnál vagy a Szabadságnál, csak tartják magukat a szerződésekhez. De ha ott is banditaként kóborolsz, vagy ellenük teszel, mindegyik szó nélkül lelő.
-
Papa Joe
tag
válasz Dhampir #35927 üzenetére
Nekem is az tűnt fel, hogy ha messzebbről szedtem le, akkor eltűnt a teste mire odaértem. Talán a játék ezzel díjazza a közelharcot?
De az is igaz, hogy a nem általam kiiktatott ellenek hamar elpárolognak.
Ponte tegnap este volt, hogy a Parkoló és a Vonat között rendszeresen spawnolódó burerek küzdöttek a vadkanokkal, majd megjelent egy kiméra is. A hídról besegítettem a küzdelembe, majd a végén a kiméra kiszúrt, elértem az ellenőrző pontot, ugrás a tetőre. A kimera mindenkit szétszedett, felugrani hozzám nem tudott, de mire leszedtem a tetőről, az összes test eltűnt. Szóval maradt néhány használhatatlan fegyver félig üres tárakkal...
A Szenvedélyek viharában c film ugrott be, amikor az öreg indián Egy Döfés mondja, hogy "..mennyire szerettem volna a skalpjukat, de nem én öltem meg őket..." -
Timstrike
tag
válasz Sensut #35928 üzenetére
Egyetértek,hogy semmivel sem gonoszabbak csak jobb a felszerelésük.Pripyatban még a Szabad Stalkerek is megtámadnak ha kiszúrnak/észrevesznek valahol.Erre még figyelmeztetnek a Szövetség emberei is,mielőtt Pripyatban érnél,hogy ott csak banditaként fognak ismerni és ellenségként minden frakció.
-
' Tzs ,
senior tag
Érdekes dolgokat írtok, nálam nem volt semmi ilyen a végigjátszás során (testeltűnés stb.). Viszont csak trollkodtam kicsit. A csajok elkísérése Garikhoz küldetésnél szépen elvittem őket egy körre Felszereltem őket Gaussal, Továbbfejlesztett Géppuskával és irány a Túdosok bunkere Akkora harc kerekedett hirtelen, de a csajok szépen leszedtek mindenkit a hídról A mutánsok ellen is jól bevethetőek, próbáltam Janovhoz is vinni őket, de az semmiképp nem jó, agyonlövik őket így bukta a küldetést.
Érdemes kipróbálni, egy délutánt elszórakoztam ilyenekkel
(Limanszkban amikor jönnak az Alfa-bio-k gyorsan a katonáknak is adtam egy Barrett M98B-t, így mindjárt könnyebben hullott a férgese )[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #35932 üzenetére
Mikor először érsz Pripjátyba, a város tele lesz elit ügynökökkel, s ha ki is nyírod őket, gyorsan újratermelődnek, úgyhogy egyelőre nincs értelme velük foglalkozni ilyen szempontból, viszont sok a szajré náluk. Mikor elhagyod a várost Jupiter felé, kapsz egy csomó megbízást különféle vezetőktől, hogy takaríts ki bizonyos épületeket nekik. Na ekkor érdemes harcba szállni ellenük, mert többé nem telepednek vissza.
Ja, és még valami: mikor kiürítesz egy ilyen objektumot, a köszönet-jutalom üzenet csak percek múlva érkezik, úgy vettem észre, hogy csak miután egy bizonyos távolságon kívül kerülsz az illető objektumtól.[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Papa Joe #35929 üzenetére
Messze-messze a Vörös erdőn túl éldegél egy sztalker, aki indiánnak hiszi magát és kizárólag anomáliákban edzett ágakból eszkábált íjával éldegél a Zónában. Hozzászokott a sugárzó bogyók elfogyasztásához és bő termés esetén mindig van nála egy tarisznyával, ezért a vele összeakadók el is nevezték Bogyós Tollnak.
Legnagyobb bánata, hogy nehéz hozzájutnia kovászos uborkához, pedig cserébe akár a csak egyik lábán megmaradt, fél pár rojtos mokaszinját is odaadná érte.
Nagyon bölcs ember, aki egy csapásra gazdag ember lehetne, ám ő mégsem árulja el a legritkább és legcsodálatosabb képződmény helyének a titkát. Szerinte az értéke túlmutat a világ összes árfolyamán, hiába versengenének érte tőzsdecápák, mogulok, rafinált tolvajok, erőszakos rablók.
Amikor létrehozták a Zóna sztalkerjainak összefogása mozgalmat, ő inkább az erdőkerülést választotta, nem volt kedve dörzsölt titkárok és kétszínű talpnyalók szerepét magára öltenie.
Ő maga a végtelen Zóna szabadságának megtestesítője.
[ Szerkesztve ]
-
' Tzs ,
senior tag
Tesztelném ezt a map-ot. Ha kész lesz, be lehet tenni valahogy a játékba? [Cursed Village]
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. mod ajánlók: https://tzsweb.hu/category/mod-mania/s-t-a-l-k-e-r/
-
Timstrike
tag
Végre működik a Multiplayer Extension: "Defense" a Call of Pripyat | Patch: 1.6.02 -höz.
Video -
sklopp
őstag
válasz Timstrike #35925 üzenetére
Kösz, már megtörtént. Nem tudom, csak nekem volt olyan balszerencsém az építkezési gyilkolászásnál, ha meghaltam és visszatöltöttem volna gyorsmentést, olyan szinten kiakasztotta a gépet, hogy csak hard resettel tudtam újraéleszteni. Ez mondjuk öt-hat alkalommal megtörtént, mire sikerült elhalálozás nélkül ezt a feladatot megcsinálni. Meg tudom érteni a szétvert gamer gépek tulajdonosait.
-
Papa Joe
tag
válasz Dhampir #35934 üzenetére
A legkisebb túlzás nélkül mondhatom, hogy meghatottak soraid!
Először sírva nevettem, majd megtörölgettem a szemeim, pihentem egy kicsit, aztán újra elolvastam, és ismét bekönnyeztem rajta vihogva! Respect!
Sklopp Nálam egy alkalommal csinálta, de az építkezés másik felén, amikor fel kellett robbantani az O-tudat teleportját az antennánál. Lekopogom, eddig csak egyszer.[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz Papa Joe #35940 üzenetére
Azt mondja, hogy a Cursed Village egy teljesen új sztori, ami 20 évvel a COP történései után játszódik, amikor már a klánok elhagyták a Zónát és az ott maradottak új szörnyekkel, új környezettel és új kihívásokkal kell szembe nézzenek. Új pályák lesznek benne (gondolom az alapjátékokból valók) és egy vadonatúj pálya is bemutatkozik, az Elátkozott Falu. Ahogy én látom, az egy lepusztult falu lesz a már meglevő pályák épületeiből összerakva. Tehát egy teljes, több pályás mod lesz egy új pályával bővítve, de még semmi kézzel fogható nincs belőle.
-
X2N
senior tag
A Szövetség ideje 3-ban hogy lehet kizsebelni a bandiktákat? Még az elején vagyok.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
shield
Topikgazda
válasz Sensut #35868 üzenetére
"Nem is csodálkozom, hogy ennyire hülyék a zsoldosok ha egész nap azt az egy Scootert hallgatják Az a zene úgy hiányzott onnan, mint malacról a rövidnadrág. Azt hiszem meg is keresem a csomagban és kicserélem valami Stalkeresebbre a hangfájlt."
Amikor ezt olvastam, azután találtam ezt a videót. Szerintem nagyon jó a zenéje, még menne a Stalkerbe is. A videó sem rossz.
["ЛЮБЭ" Комбат] Csak le kell szedni róla a hangot és átkonvertálni.Közben meg lett a hang: [_ЛЮБЭ_ Комбат (128kbit_AAC).m4a]
Elég ezt csak át konvertálni .ogg-ba vagy ezt is át kell tolni valamilyen programon?A Lost Alpha Configurator fáljához készítettem múltkor jpg-t, amit a készítők nem csináltak meg, de az én jpg-met nem fogadta el. Azért gondolom, hogy kell valamilyen progi, mint az ogf fájlokhoz.
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Papa Joe
tag
válasz shield #35946 üzenetére
Ez, sokkal stílszerűbb, mint a scooter. A többi állomáson, ezerszer jobb zene volt, azokat nem is kapcsoltam ki. A Szövetség bázisán Ivánnál kifejezetten tetszettek a dalok. Tudom, nem vagyunk egyformák, de már akkor is rüheltem a Hyper-hyper csávókat, amikor először volt divat.
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen