Új hozzászólás Aktív témák

  • Takuun

    aktív tag

    válasz Takuun #26745 üzenetére

    December 12.-én írtam, hogy egy próbautalásom nem érkezett meg 2 hét alatt. A live agent segítőkész volt, de az utóbbi 4 napban nem reagáltak semmire. Jelentem ma visszatérítették indoklás nélkül az 500 HUF próbautalás összegét. Így sajnos nem tudtam meg, hogy mi volt a hiba.

    Ezzel egyidejűleg, úgy döntöttem, hogy a Befektetési részt bezárom, így eladtam az összes részvényem és a teljes összeget (tőke+nyereség) átvezettem a fizetési számlámra. Ma reggel 9:15-kor kiutaltam a magyar bankszámlámra a 8 számjegyű összeget, mely 1000 forintomba került Prémium felhasználóként (második utalás volt) és egy óra alatt megérkezett a pénz.

    Könnyen használható és gyors alkalmazásuk nagyon tetszett, soha nem volt problémám velük, elégedett ügyfelük vagyok. De a neten olvasott random fagyasztások/zárolások/fiók megszüntetések teljesen elvették a kedvem tőlük. Ezt a kockázatot nem vállalom a továbbiakban, mert nem is azzal van gond, ha fagyasztanak és igazolni kell a pénz forrását, hanem a random feloldási idő ami lehet 2 óra vagy akár fél év is. Ezt mérlegelve döntöttem a kilépés mellett, mivel amúgy sem arra használom a Revolutot amire eredetileg kitalálták.

Új hozzászólás Aktív témák