Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TotoHU

    csendes tag

    Előző hsz-m eltűnt így most rövidítve újra...
    Vettem pénteken egy Lite 5G-t ami folyamatosan újraindul akkor, ha a wifi nem tud kapcsolódni egyetlen általa ismert routerre sem. Ilyenkor a képernyőzár bekapcsolása után a telefon bemegy egy bootloop-ba, és folyamatosan újraindítja saját magát, ez a recovery menüvel szakad meg pár perc után.
    Ha kikapcsolom a wifi-t akkor nincs semmi gond, működik a telefon 530 mbps-t mértem vele. Ha van ismerős router és tud wifivel csatlakozni, akkor megintcsak működik. A hiba csak akkor lép fel, ha nincs ismert wifi hálózat a környéken, és a wifi be van kapcsolva.
    A boltban nem tudnak vele mit kezdeni, már kaptam egy cseretelefont, ezzel ugyan ez a helyzet. Estig próbálkozom aztán visszaviszem, kár érte, tetszik a telefon nagyon, de ezzel a hibával nem tudok együtt élni.

  • TotoHU

    csendes tag

    válasz TotoHU #770 üzenetére

    Kiegészítés: minden appot egyenként telepítettem a Play-ből, nem használtam költöztető alkalmazást (a Xiaomi sajátját sem). Mindent lefrissítettem legújabb verzióra, a gyári frissítéseket is, így előző telókról áthozott régi "szemét" adat vagy túl régi és nem kompatibilis app nem zavarhat be.
    Megfejthetetlen a hiba, a márkaboltban is csak a kezüket tárták szét. Zsír új 1 hetes Telekomos simkártyát próbáltam, valamint Telenorost és brit O2-t is. Mindegyikkel ugyanez a probléma jelentkezik.

    [ Szerkesztve ]

  • TotoHU

    csendes tag

    válasz TotoHU #770 üzenetére

    És megoldódott!!! A sokadik újrahúzásnál angol nyelvet választottam a magyar helyett, mivel már akkor is produkálta a bootloop-okat a telefonom ha csak a Google accountot adtam meg, és kizárólag a névjegyek kerültek importálásra, app semmi sem.
    És tökéletesen hibátlanul megy egy napja minden, a wifis bootloop problémát nem produkálja. Hihetetlennek tűnik ennyi szívás után, de nem változtattam mást a hibás és a működő állapot között, csak ezt, a telepítési nyelvet. Eszméletlen. :Y

  • TotoHU

    csendes tag

    Mi 11 Lite 5G folytatás: az előzőekben leírt probléma megoldódott, 4 napig tökéletesen működött a telefon. Már megrendeltem a tokot, üvegfóliát, amikor ma reggel ledobta mindkét simet és azt írta ki, nincs hálózat. Többszöri újraindításra, sim cserére sem reagált, a wifi működött de a telefon funkciója megszűnt.
    Kikapcsoltam a telefont, majd egy óra után újra bekapcsoltam - működött minden.
    Felhívtam az ügyfélszolgálatot, kérdezték nincs-e 5G a környéken? Mondtam igen, és épp szolgáltatási határterületen lakunk, tőlem száz méterre van 5G, nálam nincs.
    Az ügyfélszolis szerint ha a hiba újra előjön, próbáljam meg a preferált hálózatot levenni 5G-ről 4G-re, és próbáljam újra, majd keressem őket. Ha nez em oldja meg, akkor ezt a telefont is cserélni fogják, ha újra előjön a hiba. Csak most már futárral fogják elvinni és hozni a cserekészüléket.
    Mit mondjak, nem vagyok boldog. Amikor működik a teló akkor nagyon szuper, de ilyen kis genyó és ritkán előjövő hibákat produkál. Ráadásul ennek az előző wifi miatti újraindulás problémához látszólag semmi köze. Látszólag.

    [ Szerkesztve ]

  • TotoHU

    csendes tag

    válasz TotoHU #788 üzenetére

    És újra elkezdett hibát hibára dobni a Lite 5G-m.... Ezúttal (ez már a cserekészülék) nem ismeri fel egyik avagy másik vagy mindkét simet sem. A hiba néha megoldódik ha a telefont kikapcsolom fél órára, múlt héten egy kikapcs után tökéletesen működött egesz mostanáig azaz egy hétig. Most újra semmi, néha felismeri az egyik simet, de általában nem. Az újraindítás előtt tökéletesen működött.

    Ma visszaviszem újra a telefont, a telefonos ügyfélszolgálaton mondták hogy elviszik futárral javítani.
    Nem örülök neki mert sok idő volt újra mindent felpakolni, közte a céges levelezést is. Most már a fenébe kívánom a Xiaomi-t, soha ilyen szar bugos működésképtelen telefonom nem volt mint ez a Lite 5G. A második ugyan ilyen telefont szivom meg, a javítás után ahogy lehet eladom és lecserélem.

  • TotoHU

    csendes tag

    válasz Viktor0610 #842 üzenetére

    Az egyik simem Telekomos, az kb 2 hetes. A Telenoros céges kb 2-3 éves.
    Szóval az van hogy az lehet a probléma amit írtál. Ha a nem adatra használt céges kártyát leveszem csak 2G-re, jé, akkor helyreáll a rend és mindent szeret, meg minden. Szóval ezt köszönöm és küldök egy virtuális sört :D
    De azért pászmek már, pont legmagasabb sebességű hálózati beállításokkal működött 1 hétig, aztán újraindnulás után kuka. Most megint minden fut-szalad ahogy kell.
    Nem értem én ezt....
    Most az egyetlen hibája, hogy ha töltőre dugom akkor elkezdi loopolni a töltéskor megjeleni animációt és hangot. Próbáltam, percekig tolta újra és újra. Másodjára-harmadjára kell töltőre tenni, akkor abbahagyja egy után.
    Azért ez sem teljesen normális, de ezzel legalább lehet együtt élni, hogy majd kijavítja egy update.

  • TotoHU

    csendes tag

    válasz kbyte1024 #979 üzenetére

    Egy telót vettem életemben a Banggood-ról (Doogee S88 Pro 8/128), és azt is vissza kellett küldenem mert 4 hónap után meghalt a kijelző. :-) JÓ sokat szopatott előtte a Banggood helpdeskes, csináltassam meg itthon, fogadjam el a vételár felét kompenzációként, stb, amíg belementek a cserébe.
    A MI 11 Lite 5G-met is cserélni kellett (a szenvedéstörténet feljebb) és igencsak jó volt hogy csak beslattyogtam a szegedi MI store-ba, bemutattam a hibát, és már cserélték is.

    Szóval kinek milyen tapasztalatai vannak, én már csak itthoni boltból veszek, megéri azt a pár tízezer felárat a biztonság.
    De más preferencia is okés lehet ettől. Én így.

Új hozzászólás Aktív témák