Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enclave

    aktív tag

    válasz marcias #1 üzenetére

    Gondolom nem díszből van a "csak 64 bites oprendszer" támogatás kiírva, ami azt jelenti, hogy a játékot 64 bitre fejlesztették, nem 32-re, mint manapság még mindig a legtöbb játékot. A 64 bittel át lehet lépni a max 3-3,5GB RAM használatot (32 bites szoftverek esetén Win alatt tudtommal ez a limit de ha valaki jobban tudja majd úgyis kijavít), így nem csodálom, hogy 6-8GB RAM-ot írnak ki, főleg ha a játék sandbox stílusú.

    Szvsz ha nagyon akarták volna, 32 bitesként fejlesztik de biztosan nem ok nélkül lett 64 bit végül... (Az új Wolfenstein is 64 bites lett és annak is 3-4GB RAM a minimum követelménye (ahol néztem), valszeg a nagy méretű megatextúra miatt ami az id5 Tech motorból ered, itt a kiírtnak megfelelő RAM használatot mértek)

    Nem kell minden kiírás mögött "összeesküvés elméletet" látni. :)

    szerk:
    (#11) bbTamas77: Itt most nem a játék minőségéről beszélek, hanem a szoftveres oldalról. Ez ugyanaz mint a DX9.0 és DX11.0. Ha egy játékot DX11-re készítenek, akkor nem fog futni egy DX9-es vga-n, vagy írhatnám azt is, hogy egy DX9.0-es játék sem fog futni egy DX7.0-es kártyán, ha nincs támogatva. Minthogy egy 64 bites szoftver (játék) sem támogat 32 bites rendszert tehát a 64 bit miatt magasabb a RAM igény de ez nem jelenti azt, hogy ki is kell használnia, csak igénybe veheti a játék, amit valszeg ki is fog használni.

    Minthogy ma már 2-4 magos cpu-k az elterjedtek és senki sem lepődik meg, hogy egy 1 magos cpu-val nem nagyon indulnak el a mai modern játékok vagy nem fogják azt a színvonalat nyújtani, mint amit a fejlesztő elképzelt.

    [ Szerkesztve ]

    Semmi sem állandó, csak a változás.

Új hozzászólás Aktív témák