Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    aktív tag

    válasz tomcat78 #34 üzenetére

    Azt nem mondtam, hogy jó, azt sem, hogy ez a nagy lag jó, de szerintem ez a kevésbé veszélyes.
    Jelenleg Opel Mokkát használok, a fizikai gombokat sem tudom izommemóriából kezelni, mert mind messze vannak a számomra kényelmes távolságtól, nyújtózni kell értük, és sok üres felület mellett keresni is, mert a gombok is egymás mellett érnek véget, azt sem tudom megtenni, hogy mint a régi Siemens ME-45-ön navigálok a gombokon számolgatva, mi hol van. A klíma beállításait pl. Mondjuk hátsó ablak, vagy első ablak fűtés. A merre áramoljon a levegő még a fizikai gombos Astrában is agyhalál volt számomra, odanézést igényelt. Ezek mellett ha tudom, hogy pl. három másodpercig tart, mire menüt vált, akkor jó vagyok.
    De a navigációban bolyongani, nagyítást állítani ugyanilyen szar, nézni kell, mit nyomok, mennyire változik, jó-lesz-e. Pár éve VW Passat, volt erre tekerő gomb, marha jó, fél év késéssel zoomolt, szóval lehetett tekerni egy csomót minden irányba. Ha léptetni lehetne és tudom, hogy egy lépés mennyit változtat, akkor megnyomom háromszor, majd odaér, én meg nézem az út. Kormányra ennyi midnent nem lehet feltenni sajnos:
    - ADAS
    - Klíma
    - Rádió
    - Komfort
    - Navigáció
    Akkor azzal lennénk elrontva.

    Konkrét példám a lag jót teszre: Ford Fiesta, lagos rendszeren többet néztem az út, mint a smoothabb S-Maxban, mikor valamit buzeráltam. Mert volt idöm fel-fel nézni, nem jött azonnal a következő opció.

Új hozzászólás Aktív témák