Új hozzászólás Aktív témák
-
Noukoum
veterán
Nincs 15 millióm autóra jelenleg, és lenne ha se valószínű hogy id3-mat vennék (de ez nem az autó hibája hanem az enyém ). Kb egy fél napig használtam az autót, erről tudok nyilatkozni ha érdekel.
Végre egy normális elektromos “golf”. Nem pedig egy villanymotorral ellátott benzines. Ég és föld a két autó. Ennek megfelelően próbál megfelelni az átlagembernek, minden tekintetben. Úgy is mondhatnám hogy hoz mindenből egy bizonyos szintet. Vezetni nagyon kellemes, zajszint szerintem kategóriájában kiemelkedő. Hétköznapi felhasználásra gyorsulása is teljesen jó (nem egy model 3, na de nem is annyiba kerül). Szoftverben sem találkoztam hibával vagy kellemetlenséggel, na de ennyi idő alatt ezt nem is csoda. Ehhez együtt kéne élni vagy legalábbis 1-2 hétre szereznem kéne egy példányt. Fogyasztása is teljesen ok, a sok kis “high tech” cucc pedig feldobja az autót.
Igazából nincs sokat beszélni róla, átlagos autó, átlagos funkciókkal, átlagos áron. Ugye itthon még csak a középső modell kapható, 14m+ felett. Szerintem ebből fognak a legtöbbet eladni.
Amit nagyon sajnálok a hazai piacot nézve hogy a legolcsóbb modell (30000euró euban) az tudtommal nem fog beleférni 11m alá. Még ha csak 10.9m lett volna, akkor is 8.4m egy “fapad” id3 na az lett volna itthon a “népvillanyautó”.
Amikor ezeket az árakat nézem mindig eszembe jut hogy nemrégmég 16m alatt volt a fapados model 3 itthon állami támogatással. Meglehet nézni most mennyi.. És minden autó csak drágul és drágul.
Ha engem kérdezel, igen jó lett az id3. Szerintem meg van a célközönsége, amit az eladások már tükröznek. Kíváncsi leszek majd a 2021-es eladásokra.
És végre nem egy suv.. Erre jön az id4Úgy hallottam hogy esetedben eljött az i12 mini ideje, arról lesz logout cikk? Az előző nagyon jó lett, azért kérdezem.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #11 üzenetére
Tesztelők jellemzően tesztautót vezetnek, nagyon korán. Ráadásul népszerű is emiatt belerúgni. Nyilván nem tesla szint (ami szintén nem tökéletes) de picit túlzásnak érzem amit emiatt kap az autó.
Értem.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #48 üzenetére
Panaszkodni mindenki tud, ahelyett linkeld be konkrét a tesztet és vessünk rá egy pillantást.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #51 üzenetére
Hát kezdjük azzal hogy te beszéltél erről a “tesztről”, szóval nagyon nem nekem kéne tudni melyről van szó. Pofátlan hozzáállás a részedről.
Másrészt pont az van a videóban amit mindenki tud. Nincs kész a szoftver, úgy adták ki az autót. Neki néhány funkció nem működik, másnak igen. És mondja is hogy ezután feltolják rá a következő frissítést és reméli hogy ezzel megjavulnak neki a gondjai. Szóval nem igazán értem mit szeretnél ezzel most mondani.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Noukoum
veterán
válasz GreenGoblin #54 üzenetére
Nem kell annak tartanod. Az autógyártók már csak ilyenek, szeretik elhallgatni a dolgokat.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”