Új hozzászólás Aktív témák

  • Noukoum

    veterán

    válasz .Szaki. #4 üzenetére

    Nincs 15 millióm autóra jelenleg, és lenne ha se valószínű hogy id3-mat vennék (de ez nem az autó hibája hanem az enyém :)). Kb egy fél napig használtam az autót, erről tudok nyilatkozni ha érdekel.

    Végre egy normális elektromos “golf”. Nem pedig egy villanymotorral ellátott benzines. Ég és föld a két autó. Ennek megfelelően próbál megfelelni az átlagembernek, minden tekintetben. Úgy is mondhatnám hogy hoz mindenből egy bizonyos szintet. Vezetni nagyon kellemes, zajszint szerintem kategóriájában kiemelkedő. Hétköznapi felhasználásra gyorsulása is teljesen jó (nem egy model 3, na de nem is annyiba kerül). Szoftverben sem találkoztam hibával vagy kellemetlenséggel, na de ennyi idő alatt ezt nem is csoda. Ehhez együtt kéne élni vagy legalábbis 1-2 hétre szereznem kéne egy példányt. Fogyasztása is teljesen ok, a sok kis “high tech” cucc pedig feldobja az autót.
    Igazából nincs sokat beszélni róla, átlagos autó, átlagos funkciókkal, átlagos áron. Ugye itthon még csak a középső modell kapható, 14m+ felett. Szerintem ebből fognak a legtöbbet eladni.
    Amit nagyon sajnálok a hazai piacot nézve hogy a legolcsóbb modell (30000euró euban) az tudtommal nem fog beleférni 11m alá. Még ha csak 10.9m lett volna, akkor is 8.4m egy “fapad” id3 na az lett volna itthon a “népvillanyautó”.
    Amikor ezeket az árakat nézem mindig eszembe jut hogy nemrégmég 16m alatt volt a fapados model 3 itthon állami támogatással. Meglehet nézni most mennyi.. :( És minden autó csak drágul és drágul.
    Ha engem kérdezel, igen jó lett az id3. Szerintem meg van a célközönsége, amit az eladások már tükröznek. Kíváncsi leszek majd a 2021-es eladásokra.
    És végre nem egy suv.. Erre jön az id4 :W

    Úgy hallottam hogy esetedben eljött az i12 mini ideje, arról lesz logout cikk? Az előző nagyon jó lett, azért kérdezem.

    „Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

Új hozzászólás Aktív témák