Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz proci985 #22 üzenetére

    De a megatextúrázás a baj, mert a megatextúra nagy. 1 TB-os a Rage-ben. Azt 160 GB-ra tömörítik, majd azt 13 GB-ra. Ezután a mozaikokat nem tudja direkten olvasni a GPU, tehát a processzornak ki kell kódolnia, majd át kell másolni a VRAM-ba. Ezért van a popup. A memóriamásolás lassú. De mivel a mély integráció a vezető irány, a konzolokban látható, illetve PC-n is van ilyen hardver, így a next-gen koncepcióban a memóriamásolás megúszható, vagyis eltűnik minden a pop-up. Még be lehet építeni fixfunkciós hardvert is a dekódolásra, ami van például az Xbox One-ban és a proci is felszabadul. Persze ez különálló VRAM-mal rendelkező dedikált GPU-n sosem fog működni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák