Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz nyogo83 #423 üzenetére

    Önmagában nem alaptalan gondolat, hogy a g astra meg a tesla nincsenek pariban, de azért azt gondoljuk hozzá, hogy a g astra az kiváló archetípusa az a-ból b-be járműnek, meg a családi csapatszállító járműkategóriának olyan emberek esetén, akiknek az autó közlekedőedény. én g astrát írtam, de írhattam volna skoda fabiat, golfot, focust, hunyadi i30-at, suzukit, stb. stb. minden márkától több típust is, amire igaz az, hogy begurítod a sarki szerelőhöz és megjavítja.

    ugyanilyen szempontok alapján a tesla sem rossz példa, mert ahogy a teslához nem nyúlhat hozzá senki 3-4 fokozatú erősáramú vizsga nélkül, ugyanúgy az i3-hoz se, meg a leafhez se, meg egy villanyautóhoz se.

    tehát csak látszólag hibás érvelés, amit írtam, ha az astra nem astra, hanem a járműkategóriájából kiragadott példa, akkor már helyes az egész.

    vagyis ha összehasonlítom, hogy nekem pl. csináltak a g astrán éves szervizt 27 rugóért, ebből a te hsz-ed szerint kell 8, 216 rugó, vagy egyszer kiviszem bécsbe a teslát, akkor már egyáltalán nem nyilvánvaló, hogy a villanynak van előnye. és ez nem is fog változni addig, amíg a benzinest "mezítlábas" szerelő is szerelheti a sufniban, a villanyost meg csak kiképzett, vizsgázott, pecsétes papíros szerelő felülvizsgált, tanúsított szervizben.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák