Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kvelstadt

    veterán

    válasz Tl_ #25 üzenetére

    én nem mennék bele nagyon nehogy összegyüljön az éji vad osz hype kontra ócsárolás legyen belőle vagyis had ne én kezdjem el.
    szal ere születni kell vagyis két féle ember létezik, aki szereti a diabló-t meg aki tisztelet a kivétel(nek) erősíti a szabályt :)

    [ Szerkesztve ]

    "Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"

  • Wolverine

    félisten

    válasz Tl_ #25 üzenetére

    Nem mindenkinek tetszik ez a stílus, ahogy nincs olyan játék sem, ami mindenkinek bejönne. Nem kell ezen ennyit gondolkodni.

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • D1Rect

    félisten

    válasz Tl_ #25 üzenetére

    Eladtak belőle pármilliót, a cég is boldog és azok is akik megvették.
    Nem kell, hogy mindenkinek bejöjjön.

    Van egy hangulata ennek a coop-grind-loot dolognak.
    Pörgős és akkor is szórakoztató, ha csak 20 percet tudsz leülni játszani.
    Folyamatosan nő a kihívás, a casualtól a HC játékosig mindenki megtalálja benne a kihívást.
    Nem sok szórakoztatóbb dolog van mint haverokkal zombikat ölni. ;)

    [ Szerkesztve ]

  • MrCsiT

    addikt

    válasz Tl_ #25 üzenetére

    "Mi ragadott meg titeket ebben a játékban?" -először is az, hogy amikor az első rész kijött, az akkori grafikával, minőségben, bizony felsőfok volt , és akkoriban én nem emlékszem egyetlen olyan játékra sem, ami felvette volna vele a versenyt:
    - több nehézségi fokozatot kínált volna, miközben az egyes fokozatokat még a karakterek szintje is befolyásolta : nem mehettél pl. 20-as szint alatt a középső fokozatba.
    - csillió féle változata a tárgyaknak, azok tulajdonság-kombinációinak,
    - szintén iszonyat sok mód a karakter saját szád íze szerinti használatához : ha ügyes vagy, egy más kezében akár gyenge harci kombóval is életképes lehetsz,
    -nagyon jó, az alap- és a játékhangulatot kiválóan megadó zene : pl. a faluban nyugtató zene ment, de pl. a szörnyek hangja is iszonyat jól el volt találva..

    ..és ezt a szintet úgy átemelték a II -be, hogy abból is eladási rekordjuk volt szerintem :)

    ..és 2006 után (ha jól emlékszem, akkor jött ki a II ) most itt a III. rész , még szebb és más effectek, és szerintem - bár a magyar 14-15k nekem azért nem annyira kevés - megérte az árát : mindig csodálkozva várom, hogy 1-1 szörnyecske vajon milyen jó cuccot dob :D

    kb. ennyi jutott eszembe elsőre :)

    ..illetve, hogy kérdezz meg egy pl. BF3 -fant, mi a jó abban az egysíkú lövöldözős cuccban :D

    "Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

  • ddekany

    veterán

    válasz Tl_ #25 üzenetére

    "Mi ragadott meg titeket ebben a játékban?"

    Én viszonylag ellenálltam, de láttam olyat aki nem... Lehetne említeni az atmoszférát (főleg D1 kapcsán), stb., de valójában az csak a beetetés. Ez igazából afféle titkos belső pszichés igényekre apelláló szenvedély játék. Olyan mint a félkarú rabló... elvileg ahhoz sem kell sok agy, meg monoton is, de egyesek ellenállhatatlan késztetést éreznek rá, hogy pörgessék, mert annyira vágynak arra pillanatra, mikor mind a 3 ábra ugyan az, és potyog a pénz (ennek Diablós analógiája a jó cuccok találása, esetleg a mindenféle statok felfelé emelése, break pointok elérése). Mások meg nem éreznek ilyet, nem értik miért jó ez. Amúgy a Diablót szerintem sokan úgy kezdik, hogy mi ez az unalmas hülyeség, ennek semmi értelme... de aztán másnap valami elkezdi őket belül piszkálni, hogy mégis csak kéne találni jobb cuccot, meg feljebb nyomni az ilyen-olyan tulajdonságokat, mert az valahogy jó érzés... és ezzel rátértek a sötét útra, ahonnan már nincs visszaút... ;]

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák