Új hozzászólás Aktív témák
-
RootRulez
félisten
Nem lepett meg, grat Blizz!
═════════════════════════════════════════
-
polgi803
őstag
A minap kaptam 2 munkatársamtól is meghívó kártyákat,mert ugye korlátozott a játékélmény és kétszer próbálgatom majd amennyire lehet megfigyelni és kivesézni,de nekem bejött nagyon...kicsit féltem tőle,mert ugye nagy volt a "presztidzs" kérdés...de megoldották...és nagyon kellemesen csalódtam a D3-ban... leszámítva a számomra érdektelen karakterektől...de azzal is kipróbálom majd,mert lehet még azokban is csalódom egy kellemeset...a szívem még mindig fáj egy jó Paladin után,de hát ez van...talán egy kiegben... szóval grat a Bliz-nek! Respect! ha majd kicsit lejjebb megy az ára,akkor megveszem bóótba... Csak egy példa...életemben nem voltam barbárral,pedig a D2-vel jáccottam egy huzamban 32 órát is és olyan kellemeset csalódtam,hogy csak na...
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
haddent
addikt
válasz Plazmacucci #154 üzenetére
Nem mondtam, hogy hitelesebb. Ha figyelmesen, értve elolvasod mégegyszer, rájössz, hogy annyit írtam, hogy:
1. szerintem rendben van (nagyon is)
2. ha megvetted, és játszottál vele néhány órát, akkor kritizáld (amennyiben megvetted, ezt vedd figyelmen kívül)
3. ha nem tetszik, nem kötelező vele játszani, de ilyen indokokat kitalálni -
félisten
-
Vincent_
aktív tag
Nem értem itt egyesek hozzáállását ("drága", "nem Diablo 1-2-es"), minek kell fikázni? Aki megvette, úgy látom, jól elszórakozik vele, ráadásul ez a játék nem a szokásos 10-20 játékórára van belőve (a 2-vel én magam is több száz órát toltam), úgyhogy ha így nézzük, az ár egyáltalán nem túlzó.
Első hirdetésem: https://hardverapro.hu/apro/vadiuj_magyar_kiosztasu_dell_noti-billentyuzet_d62/hsz_1-200.html
-
Kvelstadt
veterán
válasz Gergosz2 #153 üzenetére
bár nagy részt igazad van de az általánosítást durvára el kell felejteni. meg kell nézni mindent ami érdekel és hasonlítgatni. én nem egy játékot vettem már 576-ba pont azért mert az bazz mi jó áron van náluk.. és itt új játékokra is gondolok.
de egyébként nem is mernek nagyon eltérni egymástól a nagyobb boltok ami nekem jó. 576 tényleg néha pofátlanul odarak egy árat alá. olyankor megnézem cdg-be ami már jó. lemegyek media-ba és a cdg-s árhoz hozzáadom a pk-t és annyiért meg is kapom a játékot és azonnal játszhatok is vele. plusz media-ba durva akciókat szoktak csinálni csak értesülni úgy lehet róla hogy lemész és szétnézel. szóval minden boltnak vannak jó árai és nem szabad teljes mértékben ráhúzni egy olyan jelzőt hogy az drága bolt."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Gergosz2
veterán
válasz Kvelstadt #159 üzenetére
megjelenéskor vagy az ipont választom mert nagyon jó áraik szoktak lenni + a futár 250 ft ami nem rossz, vagy a CDG-t mert ingyen futár van + sokszor adnak extra dolgokat a játékokhoz(pl legutóbb a bf3 limited ed. -höz csak a CDG-ben adtak steelbookot+ járt még hozzá B2K )
576-ból már nagyon rég vettem , régen mondjuk többet amikor az Ezt Vedd Meg szériában még értelmes játékok voltak (tehát nem adtak munkát freddyD-nek )
én akárhogy is nézem , szerintem 576 elég drága lett az elmúlt években
[ Szerkesztve ]
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Kvelstadt
veterán
válasz Gergosz2 #160 üzenetére
na az ipon-al én még most ismerkedek vagyis nem is tudtam róluk és google se dobta csak emlitette egy két ember és mostmár azt is nézem. és igen az 576 nagy százalékban drága ez igaz. de vannak bazi jó áraik nekik is szal érdemes őket is megnézni.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Mr. Teddy
őstag
Helló!
Nem vagyok teljesen képben a dologban, azt hallottam guest passal ki lehet próbálni ilyen demó szinten a játékot. Nos én mielőtt megvenném, azért belekóstolnék, hogy milyen is lett, honnan lehet ilyen pass-hoz jutni, azt tudja valaki? -
Wolverine
félisten
válasz Mr. Teddy #162 üzenetére
Próbálhatsz kérni, de a legtöbben már odaadták valakinek; vagy kivárhatod, amikor felszabadítja a Blizzard a Starter Edition készítését, ami egyelőre június 15-én tűnik esedékesnek.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Antigabo
tag
Aggasztó hogy egy ennyire agressziv,nyomasztó,destruktív, primitív játéknak mennyi vevője van ! A műkeménység etalonja hódít !
Szégyen a tudás - de hasznos !
-
Dr.Byte
csendes tag
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Sehol nem találtam választ arra a kérdésre, hogy ha megveszem a játékot, akkor csak 1 Acc-al lehet majd játszani? Vagy esetleg a tesóm is játszhat vele a saját gépén? Aki tud segítsen! Thx!
(Ha hülye kérdés volt, akkor sry... de tényleg nem tudom)
-
veterán
Én is még első nap megvettem, és rendkívül jól szórakozom azóta. Mint a D2-t is, ezt is igazából haverokkal a legjobb tolni, single-ben a sokadik újrajátszás uncsi tud lenni...
A grafika darkosságával nincs sok bajom, vannak pályák (nem tudom mi a neve, de minden vörösen és feketén vibrál, lüktet, stb), ami minden, csak nem buci maci... Összességében még mindig a D1 a legdarkosabb, de azért nekem üti a D2-t ilyen téren.
Az új ötletek benne pedig szerintem (az AH-t leszámítva) egyértelműen előrelépésnek számítanak. A skill rendszer remekül beválik (menet közben is próbálgathatsz új buildeket, mi ez ha nem kötetlenség), és a sok olyan apróság, mint pl zászlókkal a társaidhoz teleportálni, nem kell a hulládért visszaszenvedni magad, közös a láda (így nem kell havert megkérni, hogy pakolhassatok már át cuccokat az egyik karakteredtől a másiknak), a hp gömb, a megmaradó blacksmith és jewelcraft szint... mind mind remek ötletek szerintem, és sok "fájdalmat" kivettek, amik miatt a D2 néha egy marha kellemetlen játék tudott lenni...
Egyedüli igazi negatívumként a kezdeti nehézségeket tudnám felsorolni, ugyanis a normal meglehetősen könnyű... No meg az AH sajnos most perpill eléggé pofáncsapja a játékot, fillérekért lehet kapni olyan cuccot, ami miatt folyamatosan könnyebb a játék, mint amúgy lenne (ugyanakkor pl barbárral ah-s vásárlás nélkül nekem néha túl nehéz volt, mert nem jött semmi item lvl 15-ig). Persze ez később változik, de akkor is... no meg fillérekért lehet venni alapanyagot, gemet is, szóval kék-sárga cuccokat megtörni felesleges, legalábbis most és legalábbis normalban és nightmare-ben...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ddekany
veterán
válasz Menthirist #175 üzenetére
"A skill rendszer remekül beválik (menet közben is próbálgathatsz új buildeket, mi ez ha nem kötetlenség)"
Én ebben azt nem értem, hogy így mi az, ami egy adott szintű adott osztályú karaktert megkülönböztet a másiktól? Talán mint ha a perk választás végleges lenne, de aztán annyi? A skilleket bármikor átvariálhatod, ha jól tudom a runákat is átpakolhatod bennük akárhányszor, a tulajdonságok adottak mert automatikusan nőnek, a felszerelés természetesen lecserélhető. Tehát ha mondjuk van már egy barbárod, akkor többé nincs érdeme másikat indítani ha másmilyen "buildet" akarsz, mert ahelyett átkonfigurálod a meglévőt. Lassan tán már dropra vadászni sem lesz érdemes, mert megveszed gyorsan az AH-ban. De a D2 pont ezekről szólt, hogy mindenért meg kell dolgozni, ezért éreztél kielégülést mikor az n+1. builddal elkészültél. Meddig fogják ezt még streamlineosítani? Ész vagy reflex továbbra sem kell ezekhez túl sok, pont a "pöcsölés" tette őket addiktívvé, azaz hogy valamit apránként felfejlesztesz. Egy kis respec lehetőség az kell, és hiányzott is a D2-ből, na de korlátlan respec... D4-ben már osztályt is válthatsz majd bármikor, vagy mi...
[ Szerkesztve ]
-
Ghoosty
őstag
Pucéran 2 azonos szintű karakter között nincs különbség, így csak minimális értelme van 1-nél több ugyanolyan karaktert felhúzni. Pl.: Ne kelljen átöltöztetni, átspecelni, ha másik buildet akarsz használni, egyikkel csak PvP-zel.
"Lassan tán már dropra vadászni sem lesz érdemes, mert megveszed gyorsan az AH-ban."
Nem lassan, ez már így is van, de ezt kiküszöbölheted önmegtartóztatással egyelőre én is így teszek. Meg részben D2-ben is jelen volt, csak nem ilyen kifinomult volt a kereskedés.
" Ész vagy reflex továbbra sem kell ezekhez túl sok, "
Azért amiket olvasok hellről és inferno-ról, azért nem túl egyszerű ott a haladás.
" Egy kis respec lehetőség az kell, és hiányzott is a D2-ből, na de korlátlan respec..."
(önmegtartóztatással ezen is változtathatsz, 2 x módosítasz rajta, majd törlöd a karaktert)
Először én is kiakadtam ezen, hogy ez mi, aztán eszembe jutott, hogy mennyire tele volt a tököm, mikor nem jó buildet csináltam a 2-ben és életképtelen voltam. Ha valamilyen értékhez kötik a respecet, az kb egyenlő a korlátlannal. Ha darabszámban korlátozzák, az már érdekesebb még talán elfogadható lenne. Viszont nekem már nincs annyi időm, mint fiatalként, így nem lenne türelmem újra felhúzni egy karaktert, ha elhasználtam a lehetőségeket. A kombinációk matematikai száma milliós-milliárdos nagyságrendű, de az értelmes kombinációk száma is több ezer. Én szeretem magam kiválasztani, hogy mi tetszik és mi nem, amihez még több karakter kéne. A skillpontok kiszedésével meg azt is megoldották, hogy végre használhatóak az alacsony szintű skillek is nehezebb fokozatokon.
Amennyire nem tetszett első hangzásra, annyira örülök neki, hogy így oldották meg.
Azt is megoldhaták végre, hogy kezdhessek nightmare-en valami minimál cuccal. Mert a normal nekem túl könnyű, de mivel minden kaszttal csak egyszer kell végigmennem, így már annyire nem zavar ez sem.[ Szerkesztve ]
-
veterán
hát őszintén nem sajnálom, hogy nem kell csak azért megint 80-asra húzni egy barbárt, hogy kipróbáljak egy másik buildet... legalábbis az én szememben ez messze nem hiba...
AH-ban meg csak egy szintig lehet jó cuccokat találni, a végére ugyanúgy ott marad a "ki találja meg a legjobbat" játék, pláne hogy a legjobbakat nem fogják csak úgy eladogatni...
van akit ez a pöcsölés tett addiktívvé, másokat pont ez lombozott le... A Blizzard próbál kedvezni mindkét oldalnak (persze nem az extrémitásnak, értsd a legcasualabb és a legaddiktabb játékosok nem kapják meg amit várnak, de szerintem a középső szegmens bővült...)
az én szememben a változások 80%-ka olyan dolgok ellen irányult, amit én személy szerint valóban nem szerettem túlságosan a d2-ben...
amúgy meg:
"Én ebben azt nem értem, hogy így mi az, ami egy adott szintű adott osztályú karaktert megkülönböztet a másiktól?"a pillanatnyi állapotuk könnyen eltérhet, pont mert nem kockázat eltérni az átlagostól...
Bezzeg d2-ben mennyi ugyanolyan Hammerdint meg whirlwind barbot lehetett látni... max 1-2 pontos eltéréssel figyelve meg pláne...Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
félisten
válasz Menthirist #179 üzenetére
Ja csak ha neked nem voltak klassz cimbijeid, egy hammerdin vagy egy wwbarb felépítése akár évekig is eltartott. Első hammerdinem kb 3-4 éves és csak 9k-t sebez... Az volt a kitartó munka, ami motivált.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
veterán
válasz Plazmacucci #182 üzenetére
nincs 3-4 évem egy karakterre... egyetem mellett meg nem volt olyan túl sok idő...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
őstag
Azért abba is érdemes belegondolni ám egy játék kifejlesztésének a Projektje sem olcsó mulattság. amit írsz az közel sem áll a nyereséghez ...
joceehunt felhasználónak 60 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=joceehunt
-
atike
nagyúr
válasz JoceeHunt #184 üzenetére
Nagyságrendileg 50 milliárd (forint)....? Az első pár napból...? Az még sokkal több lesz.
2005-ben kezdték valamikor a fejlesztést és 2008-ban jelentették be. 8 év. Évi 6 milliárd. Havi 500 millió. Nem rossz pénz az.... Kíváncsi lennék, hogy mennyi lehet a fejlesztési költség lebontva...
-
Gergosz2
veterán
válasz Menthirist #183 üzenetére
+1
ugyan ez a felállás
Dehát valamit valamiértNokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
atike
nagyúr
Uhh,... Rövid keresés után ezt találtam:
"In the 2011 statement, the 3 months ending June 2011 to they spent:
213m on product costs (on game development)
116m on product development (technology development)
129m on admin expenses
90m on sales and marketing.
59m on WoW operating expenses"Ebben a teljes költségvetés benne van - magyarul minden amit csinálnak. Szóval nem lehet meglőni, hogy mennyi ebből a D3 költség, de elég durva számokkal játszanak...
A WoW-os részhez ennyi még hozzájött:
"That's operating expenses (the cost to operate WoW). Their WoW revenue is much higher. $359m per quarter"
Nemsemmi.
-
veterán
egy ilyen kaliberű játék fejlesztési költsége nagyságrendileg 60-80 millió. Az, hogy milyen rég jött ki az előző rész, és hogy menet közben mutogattak dolgokat, az nem azt jelenti, hogy ennyi éven át gőzerővel zajlott a munka... gyanítom egy kisebb technológiai team dolgozott rajta eleinte, aztán felpörgették. ebből fakadóan szerintem olyan 100 misi körül van a fejlesztési költség... aminek a többszörösét hozta vissza 24 óra alatt, csak pc-n...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #190 üzenetére
mármint amennyire tudom, és természetesen dollárról beszélek
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Kvelstadt
veterán
válasz JoceeHunt #184 üzenetére
lapozzatok már bazki.
én kurvára nem nyereségként írtam amit írtam. csak szoroztam egyet hogy lássak egy számot. tudom h ebből sok lemegy mindenhova plusz többen is leírták hogy pontosan mikre megy el az a pénz. az hogy ez mekkora pénzt meg egy nagyon eltúlzott poén akart lenni de ha nincs ott smájlit akkor ezek szerint már vér komolyan kell venni és mindenkinek külön reagálni kell rá hogy dehülyevagyok hogyilyetírok... még valaki írja meg hogy végül is az hogy eladtak minden példányt és megdöntöttek rekordokat az tuti bukás akármekkora számot lehet összeszorozni.. biztos nagyon maguk alatt vannak hogy mindent eladtak és nem tudják kiszolghálni a vevőket mert hiány miatt. szegények.."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
ddekany
veterán
"Viszont nekem már nincs annyi időm, mint fiatalként"
Csak kérdés, hogy hol a határ, Ilyen alapon még jobb lenne ha lehetne osztályt is váltani, mert nincs időd a barbár után mondjuk egy demon huntert is felhúzni, de te kíváncsi vagy rá. Csak az úgy valahogy nem akkora öröm. Mégis mindenki megtenné, ha megengednék a játékszabályok.
"Azért amiket olvasok hellről és inferno-ról, azért nem túl egyszerű ott a haladás."
De továbbra sem arról szól a játék, hogy az ember a reflexeit vagy az agyát tornáztatja... hanem a lootra és fejlődésre ácsingózásról. Legalábbis a D2 biztosan.
-
Ghoosty
őstag
"Csak kérdés, hogy hol a határ,"
Ezzel egyetértek, nehéz megtalálni a határt, de a D3 gyakorlatilag a korlátlan skillcserélgetés köré épült fel, ezért voltak korábban a rúnák fejleszthető tárgyak, csak végül nem tudták megoldani, hogy ne legyen elég néhányat összegyűjteni a max szintűekből.
"De továbbra sem arról szól a játék, hogy az ember a reflexeit vagy az agyát tornáztatja..."
Ahogy én olvasom a kommenteket (még nem járok ott, hogy tapasztalatról beszéljek) reflexekkel helyettesíthető a felszerelés. Tehát vagy ennek vagy annak kell lennie, hogy meg tudd csinálni a hell fokozatot. Mivel a karaktered nem fejlődik 60. szint fölé, így nem tudsz túl erős lenni az ellenfelekhez képest. Inferno fokozatot úgy alakították ki, hogy ügyesnek is kell lenned, nem elég a legjobb felszerelés sem. Erről mondjuk még kevés tapasztalatot olvastam.
Az agyadat azzal tudod tornáztatni, hogy átgondolod, hogy melyik szituációban melyik skill lehet hasznos és rögtön ki is próbálhatod. Egyéb agymunka nincs semelyik H&S-ben.
"...hanem a lootra és fejlődésre ácsingózásról."
A fejlődésre ácsingózást befejezheted hell-en, mert eléred a maximális fejlettséget. A lootra való ácsingózást az AH csinálja ki. Kellő mennyiségű golddal bármit megvehetsz. Elvileg itt jön képbe az, hogy inferno-hoz nem elég a felszerelés. Személy szerint pont ezért hanyagolom az AH-t, mert elveszi a loot örömét.
Az tény, hogy a változtatások nagy része csökkenti az újrajátszhatóságot. Viszont D2-ben számomra inkább zavaró volt, hogy rákényszerültem az újrajátszásra és nem önkéntes dolog volt.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Megvan a Diablo első áldozata No Comment...