Új hozzászólás Aktív témák

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz Cifu #45 üzenetére

    Az ugye megvan, hogy mindez irreleváns, mivel a VR igazi varázsa nem a szemkápráztató grafikában, hanem az eddig nem látott interaktivitásban rejlik.

    Nem tudom ki találta ki ezt a hülyeséget, hogy grafika = játékélmény. Az játékot -főleg konzolon- nem a grafika fog eladni, hanem az élmény, amit nyújt. Ez eddig is így volt és eztán is így lesz.

    Kényelmesen elfelejted, hogy a VR elterjedése előtt olyan SW-es és HW-es korlátok álltak, melyeket csak most kezdtek el ledönteni. A régi VR-nek esélye nem volt azokat a késleltetési értékeket elérni, amit a mostaniak céloznak meg.

    (#46) Tesztelo.hu: Az csak egy álom, hiú ábránd. Nem mondom, hogy lehetetlen, de ha a VR-t is hozzácsapod, akkor már szinte az. Szépen hangzik ez a cloud-gamind, de olyan komoly infrastrukturális fejlesztéseket igényelne, hogy az valami hihetetlen. Egyszerű/casual játékokra esetleg, de gondolj bele, hogy hány olyan játék van, ahol a sima egy irányú 80-120ms ping is már elfogadhatatlan, cloud-gamingnél meg ezeket az értékeket szorozd meg kettővel, mert a 120ms alatt odaérő input után még 120ms kell, hogy a lerenderelt kép eljusson hozzád. Ha az elvárt 30-40ms alatt akarsz maradni, akkor ez hálózat szintjén a szerver fele 10-20ms-ot jelent. A VR-nél meg mi is a cél? 10ms? Megnézném azt a több száz/ezer kilométeres, szolgáltatók tucatján átívelő kapcsolatot, ahol tartani tudják a max 5ms pinget...

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák