Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
Ez ott bukik, hogy a VR-t már most sem a fotórealizmus adja el, hanem az a léptékű interaktivitás, ami másképp elérhetetlen. Meg fogják csinálni gyengébb vason is és élvezni is fogja a nép, mert nem a grafika a lényeg, hanem az, hogy a melletted ülő karakter tartja a szemkontaktust akkor is, ha elhajolsz.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
És látod, mennyire zavarja ez a játékost? A VR nem a grafikáról, hanem a játékélményről szól.
De felhozhatnám a Nintendo-t is, akiknek a te analógiád alapján már évek óta halottnak kéne lennie, mert grafikailag sehol nincsenek.
(#39) Vitamincsiga: És akkora már kopogtatni fog High-End/Enthussiast vonalon a 8k is...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
2011-ben még 12 milliárd dolláros forgalmat generált
Miből? A 2007-es Crysis keresztbe-hosszába alázta minden címüket és teszi azóta is. Ha az általad felhozott érv igaz lenne, akkor nem 2012-14-es masszív visszaesésről kéne beszélned, hanem 2002-2004-esről, mert már akkor sem voltak grafikailag sehol az akkori konzolokhoz/PC-khez képest.
Vagy a grafika csak az elmúlt 2-3 évben kezdett el ennyire fontos lenni? Mert én anno nem így vettem észre... De ott van akkor a Minecraft. Grafikája alapján totális bukásnak kéne lennie.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
TESCO-Zsömle
félisten
Az ugye megvan, hogy mindez irreleváns, mivel a VR igazi varázsa nem a szemkápráztató grafikában, hanem az eddig nem látott interaktivitásban rejlik.
Nem tudom ki találta ki ezt a hülyeséget, hogy grafika = játékélmény. Az játékot -főleg konzolon- nem a grafika fog eladni, hanem az élmény, amit nyújt. Ez eddig is így volt és eztán is így lesz.
Kényelmesen elfelejted, hogy a VR elterjedése előtt olyan SW-es és HW-es korlátok álltak, melyeket csak most kezdtek el ledönteni. A régi VR-nek esélye nem volt azokat a késleltetési értékeket elérni, amit a mostaniak céloznak meg.
(#46) Tesztelo.hu: Az csak egy álom, hiú ábránd. Nem mondom, hogy lehetetlen, de ha a VR-t is hozzácsapod, akkor már szinte az. Szépen hangzik ez a cloud-gamind, de olyan komoly infrastrukturális fejlesztéseket igényelne, hogy az valami hihetetlen. Egyszerű/casual játékokra esetleg, de gondolj bele, hogy hány olyan játék van, ahol a sima egy irányú 80-120ms ping is már elfogadhatatlan, cloud-gamingnél meg ezeket az értékeket szorozd meg kettővel, mert a 120ms alatt odaérő input után még 120ms kell, hogy a lerenderelt kép eljusson hozzád. Ha az elvárt 30-40ms alatt akarsz maradni, akkor ez hálózat szintjén a szerver fele 10-20ms-ot jelent. A VR-nél meg mi is a cél? 10ms? Megnézném azt a több száz/ezer kilométeres, szolgáltatók tucatján átívelő kapcsolatot, ahol tartani tudják a max 5ms pinget...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Túra és kirándulás topic
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Építő/felújító topik
- Napelem
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen nyomtatót vegyek?
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
- Dell Latitude 7310 2in1 Alu i7-10810U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill.
- Dell Latitude 7420 Aluminium i5-1145G7, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Touch, HUN Vil.Bill, NBD
- Dell Latitude 5421 i7-11850H, 32GB DDR4, 1TB NVMe, FHD IPS, HUN Vil.Bill. Új Állapot, NBD