Új hozzászólás Aktív témák
-
haxiboy
veterán
válasz huskydog17 #11 üzenetére
Szimplán az itt a probléma hogy amennyi erőforrást le kéne foglalni előre nem lehetséges mert nem létezik.
DX11-nek az egyik legnagyobb hátránya hogy a mai igényekhez mérten kevés rajzolási parancsot lehet kiadni, és magas szintű. És az össze-vissza hasonlítgatással meg nem mész semmire. Mégcsak nem is ugyanaz az engine, ez olyan mintha egy kést hasonlítanál egy villához...evőeszköz mind a kettő végülis...Crashelni bármilyen program tud, a fájlrendszerhez meg nem férnek hozzá szóval ezt leírni meg hülyeség volt.
Itt inkább az engine+sok effekt és DX11 együttes korlátja mutatkozik meg. Túl sok erőforrást kreálnak, vagy mint a cikkben is írják menet közben történik mindez és szarul van megírva a kód. Sajnos leendő programozóként azt is tudom hogy tökéletes program nem létezik. 1-2 hibát még ki lehet javítani de efölött egy hiba javítása egy új hiba létrejövetelével jár.
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)