Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #19617792

    törölt tag

    válasz CactuS #33 üzenetére

    "2016-ban fekete pont, ha valami online?"

    Igen, mert általában egy rakás retek az ezt megvalósító DRM és szerverpark. Vagy legyen DRM mentes, vagy legalább 99.99%-os (az az évente legfeljebb 1 óra downtime) legyen a szolgáltatás rendelkezésre állása. De hülyeséget is beszélek, hiszen DRM mentesnek kellene lennie minden játéknak... Nem hinném egy ekkora kiadónál nincs meg az erőforrás ennek biztosítására.

    [ Szerkesztve ]

  • #19617792

    törölt tag

    válasz CactuS #37 üzenetére

    Na jó, legyen 99.9%, akkor kicsit több idejük van foglalkozni a szerverekkel. Illetve válasszák ketté az autentikációért felelős modult (pl. hogy single-ben azért még lehessen játszani, ha épp a multit patchelik vagy még nem akarom letölteni a patchet), és a matchmaking/content, bármi egyebért felelősöket. Attól, hogy az ISP-m szar, még ne legyen mentség arra, hogy mások kevésbé jól működjenek. Ha szar a netem, az legyen egyéni szoc. problem...

    "Akkor persze az lenne a baj, hogy miért nem jön tartalom, mi?"

    Engem nem zavar, ha nem ömlik a content ész nélkül, amíg maga az alapjáték jól működik, élvezhető, nincsenek kiugróan OP elemek... Az sem zavar, ha nem negyed-félévente jön egy DLC, hanem 1-2 év múlva egy nagyobb kiegészítő.

    "DRM mentes? Majd akkor, amikor mindenki mindenhol mindent megvesz."

    Erre még csak nem is utaltam, de szerintem DRM nélkül többen vennék meg. Attól, hogy valami könnyebben "lopható" még nem jelenti azt, hogy azt lopni is fogják. Minden erre feccölt erőforrás nyugodtan mehetne a játék fejlesztésére, hogy jobb játékokat élvezhessünk.

    "Elfogadom, mint egyrészt szükséges rosszt (DRM), másrészt élvezem az online világ adta előnyöket."

    Az elfogadás egyfajta passzív támogatása az ötletnek és csak elburjánzik a förtelem. Pl. egy Steam-en megvásárolt Ubisoft játékhoz kell az Uplay is, és mindkét kliensnek futnia kell egyszerre, hogy elindíthasd a játékot. Ez az abszurd. :D (Mondjuk jogos a felvetés, hogy Ubisoft játékot akkor csak Uplay-en vegyünk meg...) Értem, hogy üzleti érdekeket védenek a félbe/negyedbe vágott játékok DLC-kkel kipótolása, DRM megoldások, a saját áruház megléte, de nem lenne hosszabb távon kifizetődőbb, ha elfelejtenék / mérsékelnék a DRM formáinak erőltetését és kiforrott játékok kiadására koncentrálnának?

    "És ahonnan ez az egész elindult: nem mondom azt egy játékra, hogy szar, csak azért mert internet kapcsolat kell hozzá."

    Nem lenne akkora baj ez, ha nem fordulna elő az, hogy kiadáskor megszorulnak a szerverek és nem lehet belépni. És a múltban volt már rá példa, nem egy...

    TL,DR de kár, hogy elkurvult a játékipar és nincs visszaút...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák