Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Akula
nagyúr
Ez csak ilyen online valami, vagy lesz benne single player is?
-
Segal
veterán
Csak online
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Segal
veterán
Gondolom mert meg kell venni...
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
nagyúr
válasz Bjørgersson #7 üzenetére
nos, itt nem is kell. eleve instancolt a játék. más játékossal csak akkor találkozhatsz, ha groupban vagy velük, vagy rajta vannak az uplay friendlisteden, vagy green(?)/dark zoneban vagy.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
veterán
válasz Bjørgersson #7 üzenetére
Ez hulyeseg egyedul is kijatszhato a single.... Nem lesz belole warez, azert fanyalognak sokan xD
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
válasz Bjørgersson #7 üzenetére
Inkább Segal-nak lesz igaza szerintem.
(#8) cain69 Jahogy elég ha uplay friends és máris ott fog kóricálni az utcán velem együtt (nem DZ-ben is)?! Az tök jó, nem is tudtam.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
CactuS
Arcképgyáros
Jaja, nem lesz virágbolti verzió. Ez mondjuk lehet egyesek szemében automatikusan azt jelenti, hogy szar és bukott cím. De hát egyszer majd megtudják, hogy milyen eredeti játékkal játszani.
Kíváncsi leszek az open bétára, hogy mennyire fogják birni a szerverek a rohamot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Bjørgersson #7 üzenetére
Sztori orientált TPS-RPG a játék, sima, hétköznapi multi nincs is benne. Kampány koopban letolható, meg lehet Dark Zone-ozni, ami a PVP rész, de ott sem kötelező egymás ellen menni. TDM és társai nincsenek benne.
Live-Die-Respawn
-
kresz2
tag
Én sem igazán értem,akkor leülök egyedül,és végig tudok játszani valami sztorit benne?Egyáltalán van rendes vége a játéknak?
-
-
Bjørgersson
félisten
Miért nekem mondja mindenki?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
duvi
nagyúr
Igen, van benne történet és egyedül is végigjátszható, akár több nehézségi fokozaton is. Kb. úgy képzeld el mint a Diablot. A játék futtatásához mindenképpen kell online kapcsolat, de nem muszáj más játékosokkal együtt játszani (persze sokkal élvezetesebb a coop mint egyedül). Egyedül arra kell figyelni, hogy kb. a térkép közepén van egy nyílt PVP zóna (Dark Zone), ahova ha belépsz, akkor automatikusan bekerülsz a többi játékos közé.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Bjørgersson #15 üzenetére
Mert te mondtad hogy nem mindenki szeret mással játszani. Ebben a játékban nem kell mással játszani.
Live-Die-Respawn
-
duvi
nagyúr
válasz Dr. Akula #20 üzenetére
Szerintem adj egy esélyt ennek a "noname" játéknak Mindenféle kötöttség nélkül kipróbálhatod az open bétát. Mit veszíthetsz vele? További infókat találhatsz a játék topikjában.
-
cskamacska
addikt
Le lehet szállni a kivetített warezpistikézésről mivel nem került ilyen szóba.
Az már inkább, hogy a térkép harmada csak multiban elérhető, és mivel kvázi-MMO a játék, bármilyen szerver karbantartás vagy hiba(akár alul méretezés és leterheltség miatt), illetve majd a szerverek tervszerű lekapcsolása után a játék elindíthatatlanná válik. Előző bétában, mikor nem tudott a központi szerverhez kapcsolódni a játék, egyszerűen kifagyott. Igazi single player.
RECSKA: És melyik az az utóbbi időben kiadott Tom Clancy's játék ami miatt csodálni kéne ezt a brandet? A korai Rainbow Six, Ghost Recon, Splinter Cell játékok dicsősége a múlt ködébe vész, egy Phantoms-ot, meg EndWar Online-t jóérzésű ember inkább letagadna.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
#52815360
törölt tag
válasz cskamacska #27 üzenetére
Na ja, csak ott ha nem akartam, nem raktam fel. Itt meg még játszani sem enged addig
-
cskamacska
addikt
válasz #52815360 #28 üzenetére
Sajnos ez már a Brave New World része, újabban a Steam sem engedi kikapcsolni az automatikus frissítéseket. Ez Early Access játékoknál külön jó, mert ott egyes új revíziók játszhatatlanná tudják tenni a játékot, vagy komplett játékelemeket távolíthatnak el hónapokra.
Bár multi játék így nem lehetett a frissítést megkerülni, de jót röhögtem, mikor Day-Z-ből 5 hónapra kivették a zombikat.(pontosabban minimálisra csökkentették a számukat) Zombi apokalipszis zombik nélkül..
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
#52815360
törölt tag
válasz cskamacska #30 üzenetére
Következő lépés majd az lesz, hogy a szobában melléd állnak, és ha nem úgy játszol a játékkal, ahogy ők akarják, majd jól megvernek.
-
nagyúr
válasz cskamacska #23 üzenetére
"a térkép harmada csak multiban elérhető"
ha a dz és a teljes terület arányára gondolsz, akkor az kb. ötöde se (20% alatt)."a szerverek tervszerű lekapcsolása után a játék elindíthatatlanná válik."
már rég meg fogjuk unni, amire ez megtörténik.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Dr. Akula #20 üzenetére
2016-ban fekete pont, ha valami online? Meg noname? Komolyan? Nem mondom, nekem is bejött, amikor floppyn másolgattuk egymásnak a tört játékokat Commodore-on vagy Pc-n, de az a kor már eltűnt vagy 25 éve...
A D3-nál is a sírás hátterében az esetek 95%-ban az állt, hogy nem lehetett letorrentezni. Illetve le lehetett, de értelme nem volt. A maradék 5% meg az volt, akik szerver oldali lag miatt elvesztették a HC karaktereiket. Inkább mondtad volna azt, hogy neked nem ér meg 50-60 eurót ez a cím...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#19617792
törölt tag
"2016-ban fekete pont, ha valami online?"
Igen, mert általában egy rakás retek az ezt megvalósító DRM és szerverpark. Vagy legyen DRM mentes, vagy legalább 99.99%-os (az az évente legfeljebb 1 óra downtime) legyen a szolgáltatás rendelkezésre állása. De hülyeséget is beszélek, hiszen DRM mentesnek kellene lennie minden játéknak... Nem hinném egy ekkora kiadónál nincs meg az erőforrás ennek biztosítására.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz #19617792 #36 üzenetére
Én elég régóta játszom online játékokkal (15+ év) és amit te mondasz az abszurd. 99.99%? Sokra mész vele, ha már az internet szolgáltatódnak rosszabb a rendelkezése állása, kivéve ha bérelt vonalad van. A másik, hogy megnézném, hogy mit szólna hozzá a sok ember, ha évente max. 1 óra lenne az összes patchre, frissítésre, hibajavításra. Akkor persze az lenne a baj, hogy miért nem jön tartalom, mi?
DRM mentes? Majd akkor, amikor mindenki mindenhol mindent megvesz. A világ a másik irányba megy, lásd: Denuvo. Egy vagyonba kerül, de ha bejön nekik, akkor sorra jönnek majd az olyan játékok, amikhez ugyan nem kell online kapcsolat, viszont nem lehet majd feltörni. Kíváncsi leszek azokra a játék topikokra (pl.: Just cause 3. Még topikja sincsen itt a Ph!-n...)
Félreértés ne essék, nem védeni akarom őket, főleg nem az Ubisoft-ot, akik azért elég átlag alatt teljesítenek a szerverek és a csalók szűrése terén (bár negatív csúcs talán a Rockstar a saját SC szerverével). Engem is idegesít, ha pl.: season nyitáskor D3ban órákig nem lehet játszani, vagy anno bármely MMOban nagyobb patch után akár napokig/hetekig gondok voltak, de ettől még nem támasztok megvalósíthatatlan elvárásokat. Elfogadom, mint egyrészt szükséges rosszt (DRM), másrészt élvezem az online világ adta előnyöket.
És ahonnan ez az egész elindult: nem mondom azt egy játékra, hogy szar, csak azért mert internet kapcsolat kell hozzá.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#19617792
törölt tag
Na jó, legyen 99.9%, akkor kicsit több idejük van foglalkozni a szerverekkel. Illetve válasszák ketté az autentikációért felelős modult (pl. hogy single-ben azért még lehessen játszani, ha épp a multit patchelik vagy még nem akarom letölteni a patchet), és a matchmaking/content, bármi egyebért felelősöket. Attól, hogy az ISP-m szar, még ne legyen mentség arra, hogy mások kevésbé jól működjenek. Ha szar a netem, az legyen egyéni szoc. problem...
"Akkor persze az lenne a baj, hogy miért nem jön tartalom, mi?"
Engem nem zavar, ha nem ömlik a content ész nélkül, amíg maga az alapjáték jól működik, élvezhető, nincsenek kiugróan OP elemek... Az sem zavar, ha nem negyed-félévente jön egy DLC, hanem 1-2 év múlva egy nagyobb kiegészítő.
"DRM mentes? Majd akkor, amikor mindenki mindenhol mindent megvesz."
Erre még csak nem is utaltam, de szerintem DRM nélkül többen vennék meg. Attól, hogy valami könnyebben "lopható" még nem jelenti azt, hogy azt lopni is fogják. Minden erre feccölt erőforrás nyugodtan mehetne a játék fejlesztésére, hogy jobb játékokat élvezhessünk.
"Elfogadom, mint egyrészt szükséges rosszt (DRM), másrészt élvezem az online világ adta előnyöket."
Az elfogadás egyfajta passzív támogatása az ötletnek és csak elburjánzik a förtelem. Pl. egy Steam-en megvásárolt Ubisoft játékhoz kell az Uplay is, és mindkét kliensnek futnia kell egyszerre, hogy elindíthasd a játékot. Ez az abszurd. (Mondjuk jogos a felvetés, hogy Ubisoft játékot akkor csak Uplay-en vegyünk meg...) Értem, hogy üzleti érdekeket védenek a félbe/negyedbe vágott játékok DLC-kkel kipótolása, DRM megoldások, a saját áruház megléte, de nem lenne hosszabb távon kifizetődőbb, ha elfelejtenék / mérsékelnék a DRM formáinak erőltetését és kiforrott játékok kiadására koncentrálnának?
"És ahonnan ez az egész elindult: nem mondom azt egy játékra, hogy szar, csak azért mert internet kapcsolat kell hozzá."
Nem lenne akkora baj ez, ha nem fordulna elő az, hogy kiadáskor megszorulnak a szerverek és nem lehet belépni. És a múltban volt már rá példa, nem egy...
TL,DR de kár, hogy elkurvult a játékipar és nincs visszaút...
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Fitzgerald #48 üzenetére
Gondolom de, 0. naptól játszom vele (ezernél több órával benne, plusz a CB), mivel a 12 hónapos wow előfizetés mellé kaptam meg (visszagondolva kb. harmada lett volna, ha direktbe veszem meg). Az elején voltak problémák, sőt mai napig vannak, pl.: rubberbandinget máig nem javították ki teljesen, season elején rendre pár napig rendre lassulások, akadások vannak. Csak az a gond az elméleteddel, hogy a kezdeti hibák előtt is tele voltak a fórumok a sírással, hogy miért kell online kapcsolat, holott akkor még nem is lehetett tudni, hogy olyan katasztrofális lesz a start. Aztán később ezek a hangadók eltűntek, amikor rájöttek, hogy nem igazán lesz tört változat belőle (vagy megvették, vagy mentek POEzni, ami szintén online, de az nem baj, mert nem fizetős).
Ez a terheléses belassulás dolog egyébként itt is borítékolható lesz. Nyilván jönnek majd a nyilatkozatok, hogy DDOS támadást kaptak, ahogy a Blizz szokta. Szerintem már az open beta alatt össze fog omlani a rendszer, de ha nem és pozitív csalódás lesz az embereknek, akkor majd éles rajtkor. Eddig egy viszonylag sima indulást láttam életemben az pedig a GW2 start volt (bár ott meg az AH döglődött az elején, de gond nélkül lehetett játszani).
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Fitzgerald
veterán
"hogy a kezdeti hibák előtt is tele voltak a fórumok a sírással, hogy miért kell online kapcsolat"
Nem látom hogy mi ezzel a gond, sok más játék jelent meg hasonló DRM-el. Voltak hibrid megoldások, ahol az adatok egy része mindig az online felhőben volt, egy másik része meg a felhasználó gépén.
Meg olyanok is mint a Diablo, amelyekhez kellett a folyamatos online kapcsolat.
Tapasztalat az volt bőven az ilyesmivel, tudtuk hogy szar ez a DRM, tudtuk hogy azokat szopatják vele a legjobban, akik megvették a játékot. Nem kellett ehhez a Diablonak még megjelennie. Szóval teljesen jogos a felháborodás a játékosok részéről.
Arra kenni az egészet hogy főleg azok sírnak az online DRM miatt akik amúgy letöltenék a játékot pedig kirekesztő, szűklátókörű, az árnyalt gondolkodást nélkülöző hozzáállás. Nyilván sokan vannak ilyenek is.
De akkor fordítsuk meg a dolgot: ha lesz online DRM, ezek az arcok megveszik majd a játékot? Nem.
Ha nem lesz DRM, megveszik majd a játékot? Nem. Akkor meg?
Nyilván valamilyen köztes megoldás kell ide, de ezt még nem sikerült megtalálnia a játékiparnak.[ Szerkesztve ]