Új hozzászólás Aktív témák
-
Robi BALBOA
őstag
Na most meg nem örül senki, eddig az volt a baj, hogy nincsenek kihasználva a többmagos procik, hát tessék akkor itt van. Mindjuk nehogymár nem lenne elég neki egy 6magos i7 4ghz-en mert akkor besz.rok.(lehet arra a 100 magos procira tervezték, nem ugrik be mi a neve )
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
zed1983
őstag
Erre kiváncsi leszek...ahoz képest az UT3 engine-re sem lett játékok tömkelege írva
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
leviske
veterán
10 év múlva még javában X720 lesz, ha végül ez lesz a következő neve.
(#22) iZed: Az egyébként nem megoldható, hogy dinamikusan változzon, hogy hány magon számoltat? Mert nem törvényszerű, hogy egy 32magos processzor erősebb legyen, mint egy 8magos. Főképp, hogy arról felesleges is álmodoznia a Ubisoft-nak, hogy az elkövetkező pár évben jó esély lenne rá, hogy desktopon túllépünk a 12-16 magon, mikor a többi szoftver még a 8-at, 6-ot, sőt a 4-et sem indokolja...
MÁS: Amúgy az hatalmas bevételkiesés volna számukra, ha a következő konzolgeneráción sem volna futtatható. Ez egyenlő volna azzal, hogy az UE4 egyszerűen "kimarad a dobásból". Bár aztán ki tudja, lehetséges, hogy a 2020-as játékok már annyira bonyolultak lesznek, hogy már most kénytelenek a fejlesztők neki állni a munkálatoknak. Akkor még jól is kijöhet a dologból a Ubi.
-
Depression
veterán
Nekem ez valahogy ůgy tűnik, hogy már csak konzollal foglalkoznak, a PC-sek meg kapnak majd portolásokat (jó esetben)
Orr alatt hordott szájmaszk pont annyit ér, mint a herére húzott koton.
-
BalaNce87
addikt
Minek dobjanak ki új motort, ha konzolba van a nagy zsé, nem érdemes fejleszteni a grafikát, ha konzolon van a legnagyobb részesedés. PC-re nem is értem minek csinálnak játékot 80%-a gagyi és egy rohadt nagy konzol port vagy hülye indokokat hoznak fel hogy ezért nem jön pc-re meg azért blablabla, a végén az lesz hogy pc-re játékot venni szívás, és ez csak rosszabb lesz szerintem. Ha fejlődéne a grafika akkor az lenne baj hogy a konzol nem képes futtatni maximális részletességgel, és kéne csinálni új generációs konzolokat, amiket még nem szeretnének, túl sok a pénz és ezt nem fogják feladni egy újabb konzollal.
[ Szerkesztve ]
-
Silenzio
addikt
Konzolok esetén egy új architektúrát megírni nem kicsinység, nem is olcsó, de PC esetében 12 mag 3 év múlva átlagos lesz, arra mérget vehetsz. Csak épp ez nem jelent semmit, a célhardver tőkeerős mivolta miatt konzol lesz.
drachos: figyelj, az, hogy kereskedelmi forgalomban milyen desktop procik kaphatók, nem egyenlő azzal, milyenek léteznek. Hozzáférnek a tuti hardverhez, azt garantálom. Hollywoodban sem Core2-kkel dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Frigo
őstag
Ezek a képek a Gears of War high poly modeljeiről készültek és vannak vagy 5 évesek.
-
The Bachelor
tag
Hát ez hihetetlen! Eddig MINDIG az volt, hogy a hardveres technológia túlszárnyalta a szoftverest. Most ezek szerint fordult a kocka.
There Are Only 10 Types of People in the World: Those Who Understand Binary, and Those Who Don't.
-
Sicilian
addikt
Majd világvége után kettővel jönnek elő vele.
2012 után már mind1 lesz, addig kéne belőle pénzt csinálninothing is true everything is permitted..
-
nagyúr
Nem akarok a konzolok védelmére kelni, de miért írják le őket előre? Szerintem még jó pár évig nem adják az új generációsokat.
PC-nél a fejlődés pedig gyors és folyamatos. Emlékszem mennyien szidták a Crysist ha jól emlékszem 2007-ben ma meg már vígan fut egy középkategóriás VGA-val és procival is.
Thanos was right.
-
WhiteWalker
nagyúr
engem nem érdekel mikor meg hogy,de egyet jelent az egész: új GEARS OF WAR-ra van kilátás
-
harry
veterán
Hogy szakadjanak meg mind, a hülye fejlesztők miatt kell mindig új gépet venni :-P
Nem kell komolyan venniTheoretically, this damn thing oughta work now.
-
zuchy
őstag
Akkor ez még raszterizálni fog, vagy már softver-render? Ha softver-render, akkor ne is álmodjuk, hogy hamarabb megjelenik, egyszerűen lesz hardver alá még jó darabig.
PC-STYLE.hu
-
leviske
veterán
Én nem vagyok ebben annyira biztos. Meglepne, ha 8 magnál nem pihennének meg úgy, mint most a 4-nél.
Az viszont már tényleg előrejelezhető, hogy a 8 magos procik valószínűleg el lesznek annyira terjedve, mint ma a 4 magosok.
(#72) zuchy: Tudtommal az iD-vel együtt már szoftver renderre koncentrálnak és ez a hír is csak megerősíteni tud ebben.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
De az elterjedéshez azt is vegyük bele, hogy a "kockákon" kívül(mint itt mi ), szerintem nagyon nem mondható elterjedtnek még a 4 mag sem. Majd ha a tecskós gépben is 4 mag lesz, na akkor el lesz terjedve
Azt, hogy 3 év mulva 12 magos proci lesz az átlagos, én nagyon kizártnak tartom(a jelenlegieket figyelembe véve), lehet, hogy lesz, de hogy átlagosnak mondhatóan, azt kétlem..
Mellesleg meg értelmét sem látom jelenleg. Vannak olyan programok, ami még a 2 maggal sem boldogul rendesen, nem a 4-el. Egy engine miatt xx magos procikat erőltetni(mert ugye jelenleg nemigen van mire használni a többet) meg hát.. Így kicsit számomra elbízottnak tűnik ez a dolog, hogy arra várnak, hogy a hardver utánamenjen az ő elképzeléseiknek. Na majd meglátjukEverybody lies.
-
bacsis
Közösségépítő
először jót nevettem rajta, mint kb mindenki.. aztán. eszembe jutott a hétvégén amit olvastam pc guru-t, 2004-es, címlapon: GTA IV, megjelenés: 2004 ősz, aztán dragon age, megjelenesé 2004 ősz, meg volt még valami, ami szintén 2009ben jelent meg.. végülis ha azok a játékok alapból késtek 4-5évet, akkor ez a motor, amire alapból azt mondják hogy sokára jön....
-
T.Peter
őstag
Vistaboy: Az alcímben szerintem módosítsd a szöveget arra, hogy ,,Mark Rein, az Epic Games alelnöke szerint lehet, hogy még a következő generációs konzolok sem nyújtanának elegendő teljesítményt hozzá." Így írtad az utolsó bekezdésben is, hogy csak lehetséges, mivel a forrásoldalon lévő cikkben is így szerepel: ,,And, he said, the next generation of consoles may not qualify either."
1. Az UE4-et elsődlegesen konzolra fejlesztik, pc-re csak a konzolok után fogják.
2. Sweeney szoftveres renderelésre írja.
3. Régebben volt egy Sweeney-s hír, hogy a Larrabee mostani generációja nem fog megjelenni kereskedelmi forgalomban és hogy ezt mennyire sajnálja. Vagyis Mark Rein a masszívan többmagos processzorok alatt akár érthette a Larrabee-t is.
4. Sweeney valószínűleg egy pár dologról tud, ami a háttérben folyik, szóval jól meg tudja ítélni a helyzetet.
5. Ha a következő konzolokban nem olyan hardver lesz, mint amire ő elkezdte írni az engine-t, vagyis Larrabee elvű, akkor még jó, hogy nem fogják tudni teljes mértékben kihasználni a motort.[ Szerkesztve ]
-
DriderG
tag
Az ATi kissé elkapkodta az átállást DX11-re. Ugyan megfelel a szabványnak, de pár hónapon belül itt a Fermi architektúra és a Larrabee, amik szakítanak a DX11-hez kötött felépítéssel, és ugyan nem fogják rögtön megreformálni a játékipart (ott a konzolok hódítanak), de PC-s fronton rendesen bekeményítenek majd... Az UE3.0 pedig 2004/2005-ös fejlesztés, ami abban az időben (PS2/XBOX) meg sem moccant volna a konzolokon, annyi új eljárást használt.
-
monsta007
tag
Milyen Ps4 meg XBOX 720? Eleve ki találta ki h a köv. xboxot 720nak foják hívni?
Az a baj hogy 5-6 év míg ez a konzol generáció kifut, az MS-nek ott a natal, a PS3 (6 mag nem elég ) meg csak most kezd beindulni. A mostani konzoloknak meg bőven elég a UE 3.
Dinnye procit meg majd akkor veszek ha dinnye áron adják.[ Szerkesztve ]
ॐ
-
Silenzio
addikt
Jó, hát lehet, hogy ezzel az eszmefuttatással nem jutok egyről kettőre, de azért leírom:
1. A technológia létezik, csak beruházás kérdése a használata.
2. Első sorban konzolokról beszélünk ugye, PC-n vajmi keveset számít a grafikai megjelenítésben a rendszermagok száma. Általában.
3. A fentihez: az épp csak terjedőben lévő DX11 az első, ami több magon hajt végre utasításokat. Ez a DX10 2006-os debütálásához képest vérlázító.
4. 2007-ben az volt az ász, akinek 2 magosa volt, lehetőleg Intel. Ma az az ász, akinek Core i7-ese van (a 4 mag az "virtuálisan" lehet 8 is). 2010-et írunk, ez pont 3 év, de a technológiák debütálása közt max 2 év telt el.
5. A PC-s ipar tud érdekes statisztikai adatokat produkálni: 1999-es gép 200 ezerből: 300-400 Mhz. 2002-es átlag: 1.5-2 Ghz. P4, az igaz, relative alacsonyabb teljesítmény azonos órajelen, mint a P3-nál, de az üzemi frekvencia iszonyatosat ugrott.
6. Végül, de nem utolsó sorban: a fentiek impozáns adatok, de a ma elérhető szoftverek még mindig elég kis arányban profitálnak a 2 vagy több rendszermagból. Ciki.Summa summarum: nem jutottam el A-ból B-be, csak árnyalni akartam a kérdést. Én nem tartom kizártnak a 12-16 magot sem.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
-
atike
nagyúr
Elmondása szerint az XBOX360 és a PlayStation 3 is túl kevés különálló processzormaggal rendelkeznek az UE 4.0 futtatásához, de még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit.
Hát... ez már beteg... Az egy dolog, hogy a mostani "csúcs" sem képes boldogulni vele, de hogy a következő generáció sem... Huh.
-
LeslieG Jr.
őstag
Elmondása szerint az XBOX360 és a PlayStation 3 is túl kevés különálló processzormaggal rendelkeznek az UE 4.0 futtatásához, de még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit.
Már nem azért de ezt honnan tudják ilyen pontosan? Látnokok vannak az EPIC főhadiszálásán vagy mi? Nostredamus a fő engine író?
Hogyan lehet elörre megsaccolni bármit is ami még nem is létezik és nem futattak rajtuk egyetlen UnrealEngine 4.0-át?
Érdekes minden esetre.
CM Centurion|Corsair VX550 550W|Asrock Z170 Pro4+Intel i5-6600K+CM Hyper 212 EVO|Kingston 2x8GB 2400MHz DDR4|Kingston HyperX 240GB SSD|Samsung 840 EVO 250GB SSD|WD 500GB 16MB SATA III|WD 1.5TB 64MB SATA II|WD 2TB RED 64MB SATAIII|ASUS R9 270 DirectCU 2GB|LG DVD-RW|Logitech MX510|
-
BalaNce87
addikt
Jó az unreal engine! Gyorsan fut és egészen szép. Felesleges fejleszteni ha még ma is szép játékokat tudnak belőle keríteni.
-
superecneB
őstag
"még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit." <- Mert nem fogjuk optimalizálni semmire se!
-
orbano
félisten
válasz LeslieG Jr. #84 üzenetére
a köv. gen. konzolokhoz szánt hardvert már egy ideje fejlesztik, nekik felteszem van némi rálátásuk. ráadásul a köv. gen. grafika már elég nagy paradigmaváltás lesz, amihez muszáj _masszívan_ többmagos ált. célú processzor (pl. larrabee). ennél fejletlenebb, a 3.0-nál enginet nincs értelme már írni. arra elég azt csiszolgatni. túl drága manapság már enginet írni.
hogy ezt meg minek hozták fel most? kell a reklám.a többszálas progik pedig minél több a mag, annál jobban közelítik az 1 magos teljesítmény N-szeresét, ahol N a magok száma... gondoltam leírom, mert itt vki az ellenkezőjét állította...
A vér nem válik VAZZE!™
-
Silentfrog
veterán
Könnyü az évekkel dobálozni,tudatában annak hogy 2012 a világvége dátuma!
Aki meg tuléli az nem a magokkal fog foglalkozni,,, -
chungee
addikt
válasz Silentfrog #90 üzenetére
Hát de pedig az lesz a legfontosabb dolog 2012 világvége után a túlélőknek a magokat ültetni gyűjtőgetni mint az őskorba. Hogy élelemhez jussanak.
-
Angel1981
veterán
Azért egy engine-t illik a max. csúcskategóriás prockókhoz igazítani...
Arról nem is beszélve, hogy 5 év múlva jöhet egy kis "pauza" a chipfejlesztésben, mivel a hagyományos, szilicium alapú tranzisztortechnológia kezdi elérni a határait...
(Bár nem kétlem, hogy már most megvan az utódtechnológia ) -
Ronin-
senior tag
ja, fullosak, főleg hogy ezek ue 3.0 -ás képek és már minimum 1 évesek
amúgy nem éppen arra kéne törekedni,hogy minél királyabbul nézzen ki valami, annál kevesebb hardver kelljen neki ? vagy ez már nem menő? Most már az a menő,hogy csinálnak egy olyan engine -t, amit csak 200 magos gépen lehet futtatni? gratulálok.. ez is csak arról szól,hogy minél jobban lehúzzák az embereket.. kb mint a dx 10-11 meg hasonlók.. -
Ronin-
senior tag
válasz LeslieG Jr. #84 üzenetére
mert szerinted ez az egész nincs előre lezsírozva ? mindegyiknek az az érdeke,hogy az emberek új cuccokat vegyenek, új konzolt új procit új vga -t stb.. tehát mindig ki kell valami látszólag újat találni, hogy a pénzt folyamatosan kapják.. erről szól az egész szerintem.. nem véletlen nem raktak pl a ps3- ba is 4db 4 magos procit..
-
Ryuu
tag
Kicsit hülyeségnek hangzik. Ennyire tudják mit csinálnak majd? Mármint, tényleg képesek majd olyan grafika megvalósítására hogy atomerőművel alig megy majd?
Hát kíváncsi leszek mit fognak alkotni. Remélem akkorra már a valóságnál fogunk tartani grafikai szinten. -
LeslieG Jr.
őstag
Hát igen a legfontosabb hirtelen nem is jutott eszembe a cikk olvasása közben. A pénz mely minden üzlet mozgatórugója. Ala marketing, sóhintés szindróma.
CM Centurion|Corsair VX550 550W|Asrock Z170 Pro4+Intel i5-6600K+CM Hyper 212 EVO|Kingston 2x8GB 2400MHz DDR4|Kingston HyperX 240GB SSD|Samsung 840 EVO 250GB SSD|WD 500GB 16MB SATA III|WD 1.5TB 64MB SATA II|WD 2TB RED 64MB SATAIII|ASUS R9 270 DirectCU 2GB|LG DVD-RW|Logitech MX510|
-
Aprósólyom
addikt
válasz LeslieG Jr. #84 üzenetére
Szerintem úgy, hogy van egy kis marketing szaga. Terjesszék a sok core os procikat és gerjesszék a vásárlási kedvet. Az UE 3 is elég lehet még 1-2 évig is. De 1-2 év múlva nagyjából még csak 8-12 magos procik jöhetnek majd ki, nem? Jól emlékszem, h AMD az év vége környékén szeretne 6 magos procikkal kijönni? De gondoljuk bele, hogy a teljesítménynek lehet valóság alapja. A sokkal életszerűbb és látványosabb megjelenéshez inkább hatvány szerűen növekvő teljesítmény kell. Persze ez csak az én teóriám.
Jevons paradox
-
csaabz
őstag
Ennyit az optimalizációról...
https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/
-
baliii
senior tag
Lehet, hogy ezek UE3-as képek, de mégis melyik UE3-as motorral szerelt játék tud ilyen részletességet felmutatni? mert a GOW1-2 biztosan nem, pedig ezek a képek akkortájt kezdtek szivárogni. Az említett 2 játék se tud az előzetes képeknek megfelelő grafikát...
Kicsit off, bocsi -
RoBorg
tag
válasz superecneB #88 üzenetére
Azért ezzel a kijelentéssel vigyáznék a helyedben: pont az EPIC, aki mindig optimalizálja az engine-jeit. Össze lehet hasonlítani, hogy velük egyidőben kijött más játékok hogy futnak.
Ja, és más: Hanyagolhatnátok már ez a 2012-t...Már annyiszor leírták a világot, s eddig még egyszer sem jött be. Volt már: 1999, azt 2000, aztán 2001...stb. Még mindig itt vagyunk...S most ilyen baromságot olvashatok, ami teljesen OFF.
[ Szerkesztve ]
-
Findzs
addikt
nekem a 3 is tökéletesen elég lenne ha a beigért előzetesekben bemutatott fizikai modelt viszontlátnám játékokban is
teljesen rombolható valóságos környezetet akarok már látni"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
hko_DAVID
csendes tag
Na ácsi!
A grafika onnantól indul meg a valóság felé, hogy el lehet kezdeni a raytracelt motorok használatát. Addig ne is álmodjatok fotorealisztikus kinézetről (manapság már mindenre ráírják, holott köze nincs hozzá). Ez leghamarabb 8-10 éven belül következik be.
A mai animációk szépek, de közel se élethűek! Ha valami fotón már 99%, az megmozdul és azonnal látod hogy ez nem film. A mai mozianimációkról is azonnal meg lehet mondani hogy az 'trükk'.A konzolos dologgal kapcsolatosan:
Éppen elegem van abból amit a konzolok okoznak a mai játékpiacon a 3d-s grafika terén.
Terveznek egy konzolt kb 7 évre, amikor megjelenik erős de 7 év után? Naneszopassmár 7 év alatt a számítási teljesítmény 10x-esére nő (pc hardver terén)!
Most van egy 9600gt-m (haver 8800 gts) és vígan játszok a crysis 2-vel, mivel a konzolok visszaszorítják a gépigényt. Rég létezik oylan kari ami 5x erősebb az enyémnél, de minek? 1-2 hónapja megjelent játékokat max grafón toltam végig, hogy van ez??
Nyilván örlülhetnék is, mert vettem egy használt vga-t 13e-ért és simán elég, de én inkább úgy fogom fel, hogy le vagyunk butítva nagyon erősen.Ez az új unreal motor egyátalán nincs eltúlozva, itt kellene pontosan járni 1-2 év múlva, a konzolosok meg játszanak a primitív játékaikkal a primitív grafikájukkal, nekik teljesen mind1 amúgy is.
Ja és optimalizálás != butítás .
[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Anno az UT3-mal jól átb.szták a népet ezekkel a képekkel mint ami a cikkben van, hogy ilyen lesz, így fog kinézni, higyjuk el.. Meg is vettem sajnos, aztán meg 2 éve nyáron elcseréltem egy BF1942-re, mert az is sokkal többet ért már, mint az a lófos.. Gondolom ezzel is az lesz, hogy majd jönnek a 3dsmax-ban renderelt képeikkel, aztán meg majd reklámnak lesz jó a játék alá ez is, meg arra, hogy lehessen lecserélni a vga-t (mint anno az első UE3-as Rainbow Six Vegas-nál, alsó-közép grafikája volt, de a 150 ezres 8800GTX-en beszaggatott...)
[ Szerkesztve ]
-
hko_DAVID
csendes tag
20 év múlva reménykedhetsz filmszerű grafikán az unreal engine 7 nél kb.
A ma elterjedt 3d-s eljárással nem lehet még fotóminőséget alkotni, csak ahhoz hasonlót és azt is nagyon állapothoz kötötten. Gondolok ilyenkor az előre kiszámolt árnyékokra fényekre stb...
Akkor lesz nagy ugrás grafika terén, amikor átállnak a ma még elképzelhetetlenül sok számítási igényt kívánó raytraceing eljárásra. Ha így növekszik a számtási kapacitás akkor ez legalább még 10 év!Egyátalán nem terveznek rosszul gépigény tekintetében, hiszen itt kellene valóban járni grafika terén 2 éven belül!
Ha ma épp elmegy egy csúcskártyán, akkor 2 év múlva egy középkategóráson el fog!
A konzolosok meg úgy finoman szólva nem érdekelnek.A nyomorult konzolok elterjedésével a játékok lebutultak, az elsődleges szempont az eladás, 7 évre terveznek egy konzolt és ezzel együtt -mivel a piacon nagy szerepük van- a játékok grafikájának szintjét is bekorlátozták.
Egy 9600gt vel tolom a crysis 2-t ! És egyátalán nem megy rosszul, AA is rajtavan...