Unreal Engine 4.0: Még sokat kell rá várnunk

Az Epic Games alelnöke, Mark Rein azt nyilatkozta a kotaku.com-nak, hogy bár gőzerővel dolgoznak a következő generációs Unreal Engine 4.0-án, még nagyon sokáig kell várnunk, mikorra megjelenhet. Ennek nagyon egyszerű oka van: a mai hardverek egyszerűen túl kevés processzormaggal (Core) rendelkeznek az új motor tökéletes futtatásához.

Úgy tűnik tehát, hogy a népszerű grafikus motor újabb nemzedéke még a konzolok következő generációján is túlmutathat, amennyiben azok nem felelnek meg az UE 4.0 kritériumainak.

"Az Unreal Engine 4.0-át azokra a napokra tervezzük, amikor már masszívan többmagos processzorokat fogunk kapni." - mondta Mark Rein, de arról nem tett említést, hogy pontosan hány magos processzorokra utalt ezzel a kijelentésével.

Elmondása szerint az XBOX360 és a PlayStation 3 is túl kevés különálló processzormaggal rendelkeznek az UE 4.0 futtatásához, de még az is elképzelhető, hogy az XBOX720 és a PlayStation 4 sem fogja majd tudni maradéktalanul kiszolgálni az új motor igényeit.

Ui.: A képek az Unreal Engine 3.0-ból származnak.

Azóta történt