Új hozzászólás Aktív témák
-
nubreed
veterán
Sokáig én is azt gondoltam, hogy de jó lenne ha jönne az Amazon MO-ra. De nem, nem lenne jó. Egyrészt kinyírná a most még sok szereplős kiskereskedelmi szektort, másrészt az Amazon az egyik legkegyetlenebb munkaadó a világon, embertelen bánásmóddal foglalkoztatja főleg a raktári munkásait, egy kis olvasnivaló: [link]. Harmadrészt így is lehet rendelni az amazonról, a .de vagy .co.uk -ról rendelve még szállítással együtt is sok mindent olcsóbban megvehetsz mint idehaza. Akkor meg?
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Samott
addikt
Magyar vallalkozonal szemetebb munkaado nem nagyon van, szoval nem fogok konnyeket ejteni ertuk ha az amazon leradirozza oket a piacrol. Rendelhetek kintrol, de en az egesz csomagjukat varom primeostul-mindenestul. Eves fix osszegert ingyenes szallitas, zene, videoteka. 70 euro evente. Ilyet nem tud egy magyar kisker se.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
pengwin
addikt
válasz snake1977 #47 üzenetére
Egyrészt nem látom, hogy az Amazon olyan húde olcsó lenne a magyarországi cégekkel összehasonlítva, másrészt az ő szolgáltatásaik milyenségéről is lehet rosszat hallani.
Na meg az "ugyanolyan garanciális feltételek" kitétel sem teljesen igaz, pl. az Amazonon az árúk 99%-ánál nincs semmiféle garancia információ és sokszor totális káosz a leírás... vagy egyszerűen se füle, se farka.Ezzel szemben pl. Edigital, iPon, Rúfusz, PCLand, PCX mind korrekt információkat szolgáltatnak, és ha valamit nem értek akkor egy magyar nyelvű telefonhívásnyira van a tisztázás. Szerintem nagyon nem mindegy.
Az meg, hogy a 10 millió megmondóember országában gyakorlatilag egy bolttal sem elégedettek az emberek, szerinetm nem mérvadó. Ha van 3-5%-nyi elégedetlen kuncsaft, akkor azok hangosabbak lesznek, mint a másik 90+%.
Üdv, pengwin
-
azbest
félisten
az amazonnál érdmemes megkülönböztetni a saját eladású, fullfiled by amazon és véletlenszerű kínai piacos eladó termékét. Persze, hogy egy katyvasz az, amit a kínából küldött kínai árunál találsz, ahogy ebayen és aliexpressen is.
Innen, macerás, magyar postás kézbesítéssel persze, hogy nem olyan kívánatos a rendelés. Főleg, ha még sokba is kerül a szálíltás. Ahol viszont ott vannak, van közeli raktár, ott sokkal pörgősebb. Nameg, ha itt lennének, akkor magyar support is kellene legyen.
Ettől még persze vannak boltok, ahonnan értelmesen lehet rendelni most is. Viszont gyönyörűen megfigyelhető némelyik termékcsoportnál, ahol voltak nagy kilengések az árakban, hogy a magyar nagykerek közt lehet némi összejátszás. Amikor aranyárban van egy termékcsoport, akkor mindenféle noname gyártó, vagy oem is megjelenik a kínaálatban kicsit olcsóbban. Amikor viszont leesnek az árak, akkor mindenkinél csak a legmárkásabb, legdrágább változatot látni, a kommersz, filléres cuccokat leveszik a kínálatból. Értem én, hogy ugyanannyi munka van az olcsó és a drága termékkel is, ezért a drágát igyekszenek eladni a nagyobb profitért, de vásárlóként ez nem túl kedvező... ilyenkor nem hátrány, ha van egy harmadik fél, akinél mindig kapni mindenfélét.
[ Szerkesztve ]
-
TeeJay
félisten
meglepő hogy a Euronics ennyire béna lenne online kereskedelemben hogy top 10-be se fért be?
pedig rendeltem mosógépet és 3nap múlva hozták a srácok a lakásba és vitték el a régi rosszat mindezt teljesen ingyen és az ár is jobb volt mint bárhol máshol.
PCX is fura hogy nem került be pedig nagyon sok mindent árulnakHadverker is örökké fullon van ha megyek és ők nagyker,kisker meg bestmarkt is az övék szóval van online területük is bőven
ami most nagyon menő a Compker mert kis átvevő üzlet 2-3 alkalmazott és jó árak meg 24órán belül átvétel kb. a cuccok nagy részére
nagyon jól nyomjákMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
snake1977
őstag
Előttem már leírták a lényeget az amazonról amivel egyetértek, így ezen részére nem válaszolok.
A magyar boltok közül kiemelem az ipon-t, a weboldalukon nincs telefonszám, lentebb leírtam a problémámat velük kapcsolatban. Az Aqua online chates beszélgetés keretében összeségében 5-6perc alatt megmondta hogy jár egy vezérlő a gépházhoz, erre az ipon órák alatt sem volt képes.
Volt néhány garanciás ügyinézésem, fel tudom sorolni azt néhány nagy webáruházat/üzletet akiknél ez megtörtént, de minden esetben korrekten álltak a dolgokhoz, az ügyintézéshez, nem is volt okom soha hallatni miattuk a hangomat.
Való igaz hogy az elégedetlen ügyfelek a hangosabbak, de mindig lesznek problémás/elégedetlen ügyfelek, ellenben nem mindegy hogy hogyan bánnak velük, mert az ad egy képet a webáruházról/üzletről.
Ha már ebay/aliexpress, én is jártam úgy hogy egy iphone x tokot rendeltem ismerősnek, ami nem passzolt tökéletesen a készülékre, de a teljes összeget postaköltséggel együtt visszatérítette az eladó. Szóval szerintem a hozzá állás nagymértékben befolyásolja azt hogy mennyire hallatják az elégedetlen emberek a hagjukat, és milyen jellemzést adnak az áruházról....BRSZK...9...2024.06.28-29... / www.brszk.hu / www.www.tiktok.com/@brszk_official / https://www.youtube.com/@BRSZK-Official
-
Fryskitt
addikt
A többi lehet, de az Edigital egy darab szar. Igaz, annak jó nagy. Két hónapja sok telefon után nem tudnak egy áltluk elrontott számlat javítani, előtte meg ahogy írtam, sokadszorra fordul elő, hogy nem azt küldik, amit rendeltem és ezt úgy értsd, hogy egy 10 dekás router heylett egy fűnyírót... Aztán állítólag nézik a csomagolásról készült videót, majd egy hónap múlva közlik, hogy nem látszik rajta a csomag, küldjem vissza saját kültségre, aztán majd eldöntik igazam van-e. Hát egy kicseszett ázsiai szemétdombon nagyobb rend van, mint ennél a kupac... -nál. Soha, soha, soha....
Ne vegyél élő nyulat Húsvétra! Az ilyenkor vett kisnyuszik 90%-a nem éri meg az egyéves kort!
-
8th
addikt
Totál fejetlenség van annál a cégnél. Rég megbántam, hogy tőlük rendeltem bármit is. Három ügyfélszolgálatossal is beszéltem de mint ha a falnak beszélne az ember, nem értik, vagy nem akarják. Nem jutok dűlőre velük. Nem garanciális probléma a rendelésemmel szaroznak. Sebaj. Fődíjként megnyertek egy róluk szóló bejegyzést. Csak előtte rendeződjenek a függőben lévő közös dolgaink...
Tényleg katasztrófa az ügyfelekhez való hozzáállásuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Horgász topik
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...