2019. szeptember 23., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Cifu


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

Ezt halljuk már kb. 20 éve. És mindig még 3-5 év kell hozzá...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#2) Micsurin válasza Cifu (#1) üzenetére


Micsurin
(veterán)
LOGOUT blog

Pont mint az új még még innovatívabb akkumulátorok nem? :DDD

"We're the patsies. The cover up. Don't forget... we're the bad guys." Floyd Lawton Xboxlive: Pümpe Nexus 9, Huawei P8 > Honor 8 > Huawei P20

(#3) dabadab válasza Cifu (#1) üzenetére


dabadab
(félisten)

Húsz éve? 2004-ben volt az első DARPA Challenge, ahol egyetlen induló se ért be a célba (konkrétan a legtovább jutott jármű 12 kilométert tett meg a 240-ből, a többi még ennyit se), akkor ki lett volna az, aki 1999-ben pár év múlva autonóm teherszállítást álmodott volna 2003-ra?

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#4) Narxis válasza Cifu (#1) üzenetére


Narxis
(nagyúr)

Több vonalon zajlik a fejlesztés, több vállalat részéről és több országban, egyszer majd csak beérik de szerintem a politikusok se nagyon támogatják, mert akkor tervezni kellene előre, hogy hogyan képezzék át a sofőröket. Egyszer majd csak beérik ez, muszáj lesz.

(#5) Lauda


Lauda
(félisten)

Csak majd azokon menjenek át ezek a dögök, aki megtervezte és akik kiengedték az utakra.

(#6) Cifu válasza dabadab (#3) üzenetére


Cifu
(nagyúr)
LOGOUT blog

A Komatsu 2005-ben helyezte üzembe az első külszíni bányászatoknál használt vezető nélküli billencseit, a program az 1990-es évek elején indult, és akkor azt várták, hogy 2002-2003 körül már a közutakon is indulhat a dolog.

Aztán beütött a realitás...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#7) t72killer válasza Lauda (#5) üzenetére


t72killer
(félisten)
LOGOUT blog (1)

30 tonnával megrakva izgalmas lesz, ha olyat produkál a szenzor, mint a nemrég balhézó moszkvai tesla...

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#8) zsoltip válasza Lauda (#5) üzenetére


zsoltip
(senior tag)

Mintha valami no geek oldalon olvasnám, olyan hsz. :DDD

Szavazzunk már több bizalmat az IT fejlesztőknek. Pont ők azok kb. sztem legnagyobb számban, akik élvezik is amit csinálnak.
Gondold el milyen lenne egy olyan IT társadalom, ami a jelenlegi hazai közigazgatási, rendvédelmi, (vagy akár egészségügyi, oktatási) munkát gyakorta 'nincsen jobb', jó lesz az' módon végzők moráljával és feltételrendszereivel operalna... Cudar világ lenne... Akkor tényleg félnék én is az általad felvetett problémától.
De így nem. :N

[ Szerkesztve ]

(#9) dabadab válasza t72killer (#7) üzenetére


dabadab
(félisten)

Az ugye megvan, hogy az a moszkvai Tesla véletlenül sem önvezető volt, ami meg történt, az konkrétan a meglévő L2/L3 rendszerek egy ismert hiányossága volt, amiről mindenki tudott (elvileg a Tesla sofőrje is, mert a kézikönyvben ott van)?

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#10) dabadab válasza Lauda (#5) üzenetére


dabadab
(félisten)

Rajtad meg a 30 órája egyfolytában vezető román kamionosok. Az egy kicsit nagyobb kockázatot jelent.

DRM is theft

(#11) cskamacska válasza zsoltip (#8) üzenetére


cskamacska
(addikt)

Engem a "de miért?" érdekelne. Nyilván jó lesz ez a Guglinak, meg az esetleges garázscégeknek, hogy remélhetőleg másnapra Volkswagen evő ACME/Skynet válik belőlük, jó lesz a multiknak hogy újabb 0.5% kiadást meg tudnak spórolni, és jó lesz a társadalomnak, hogy százmillió nem túl magas képzettségű, és kérdéses képezhetőségű ember majd mind mehet programozni, és az is le lesz tudva. :K

dabadab: HA meg tudjuk oldani hogy egy kamion elvezesse magát a világ végéig, akkor meg tudnánk oldani hogy a román kamionos ne legyen képes, de ne is legyen szükség rá hogy 30 órán keresztül vezessen. Csak ugye így olcsóbb mindenkinek. :U

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

(#12) t72killer válasza dabadab (#10) üzenetére


t72killer
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Ebben is van valami. Főleg, hogy egyik-másik csak úgy bírja a 30órát, hogy isznak :Y.

#9: megvan persze, csak ilyen hiányosságokkal nem szabad útra/cipőben járó majom feneke alá járművet engedni.

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#13) 8th


8th
(őstag)

Vicces lesz amikor tömegével ellepik az utakat az ilyen önvezető teherautók. Össze lesznek eresztve a humán sofőrökkel ami semmi jóra nem vezet. Ezek mennek majd csiga tempóban mint a birka ahogy előre beléjük programozták még inkább szabálytalankodásra ösztönözve a közlekedési szabályokat alapból sokkal lazábban kezelő embereket... Ne legyen igazam de lesznek olyan horror balesetek, hogy csak pisloguk majd. És mi van mondjuk ha télen felvert hóban bekoszolódott radar érzékelőkkel és útburkolati jelek nélkül kéne eljutnia a egy önvezető teherautónak a célállomásra? Mert a GPS alapú navigáció félmegoldás. Visz magával sofőrt? Akkor mi értelme az egésznek? Vannak kétségeim. Nagyon gyerekcipőben jár még ez az egész. Még a zárt pályás felszíni közlekedést sem tudják automatizálni de már az utakra emberek közé küldenék ezeket a szarokat.

"Nekünk a gyorsmenéshez és a versenyautóhoz hozzátartozik a hang, a pornót se lehalkítva nézem hanem adok rá hangot" Vályi István a Tesla Model 3-ról :))

(#14) sb válasza dabadab (#10) üzenetére


sb
(veterán)

És akkor a vezetni nem tudók valamint a mindenki mást leszarók népes táboráról még nem is beszéltünk.

A kétkedőknek:
Nyilván más szint egyébként az autonóm vezetés, mint pl. bármilyen repülési automatizmus, de azért azok se sűrűn esnek le és elég sok minden automatizálva van.

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#15) Dr. Romano


Dr. Romano
(veterán)

Gondolom a sofőr nélküli teherszállítás is blockchain technológiát fog használni és solar roadwayen fog közlekedni.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#16) t72killer válasza 8th (#13) üzenetére


t72killer
(félisten)
LOGOUT blog (1)

GPS az ugyebár pluszmínusz 5 méter, szóval sok sikert a hóban :)). De jogos, még a vonatok automatizálásánál se tartunk :U .

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#17) dabadab válasza 8th (#13) üzenetére


dabadab
(félisten)

"Ezek mennek majd csiga tempóban mint a birka"

???

"És mi van mondjuk ha télen felvert hóban bekoszolódott radar érzékelőkkel és útburkolati jelek nélkül kéne eljutnia a egy önvezető teherautónak a célállomásra?"

Nyilván ez egyedül neked jutott eszedbe, senki másnak.

"Még a zárt pályás felszíni közlekedést sem tudják automatizálni "

Ott mondjuk nem technikai akadályok vannak: ha csak ezen múlna, akkor holnaptól kezdve a komplett európai vasúthálózaton mehetne az ETCS level 3 moving block központi route-olással.

Egyébként többé-kevésbé már most is automatizálva van, a központi rendszer mondja meg a vonatoknak, hogy mikor mehetnek, mennyivel, automatizálták az állomásokon a route-olást, ilyenek.

Ami az igazán rendes automatizálást akadályozza, az egyrészt az anyagi vonzata az egésznek, másrészt meg az, hogy az egyes országok rendszerei nagyon durván különböznek egymástól és nagyon komoly standardizálásra lenne szükség.

[ Szerkesztve ]

DRM is theft

(#18) dabadab válasza cskamacska (#11) üzenetére


dabadab
(félisten)

"HA meg tudjuk oldani hogy egy kamion elvezesse magát a világ végéig, akkor meg tudnánk oldani hogy a román kamionos ne legyen képes"

Az a helyzet, hogy ha van működő önvezető rendszer, akkor nem nagyon marad érv amellett, hogy embereket odaengedjünk a kormányhoz.

DRM is theft

(#19) Dr. Romano válasza dabadab (#18) üzenetére


Dr. Romano
(veterán)

és ha már van mesterséges intelligencia akkor már nem sok szükség van az emberi intelligenciára.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#20) dabadab válasza Dr. Romano (#19) üzenetére


dabadab
(félisten)

"és ha már van mesterséges intelligencia"

Az mondjuk egy darabig még biztosan nem lesz, meg azért erősen kétséges, hogy milyen lesz meg mennyire hatékony. Tudom, szingularitás meg minden, de az erősen leegyszerűsítőnek tűnik.

DRM is theft

(#21) sb válasza 8th (#13) üzenetére


sb
(veterán)

Egyenként: hóban VAGY útburkolati jelek nélkül se tud vezetni az emberek fele se.
Szóval ez így nem nagy hátrány. :)

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#22) sb válasza dabadab (#20) üzenetére


sb
(veterán)

Az a vicc, hogy ami már megy (kvék, sakk, stb...) ott kb csak pislogás van, hogy mit miért csinál a gép.
Szóval könnyű átesni a ló túloldalára, amikor egyszerűen tudja (jobban) és kész.

Persze ettől még nem lesz univerzális a problémamegoldás és a tréning.

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#23) woodworm válasza t72killer (#16) üzenetére


woodworm
(addikt)

Elég jól kiépített kiegészítő földi rendszereket használnak a mezőgazdaságban, centiméterekről beszélnek pl. a vetés kapcsán.

(#24) mcnab válasza cskamacska (#11) üzenetére


mcnab
(lelkes újonc)

"százmillió nem túl magas képzettségű, és kérdéses képezhetőségű ember" Én nem vagyok olyan 'okos'(öntelt ) mint te, de ahol dolgozom ott a 60 körüli kollégák is min. szakmunkás végzettséggel a 45 alattiak pedig legalább érettségivel rendelkeznek. Szóval 15-20 év múlva mire ez a technológia kiforrja annyira magát, hogy százmillió munkanélküli sofőr lesz, addigra azokat az embereket kell átképezni. Hidd el könnyebb lesz, mint a seggvakaráson kívül máshoz nem értő HR, szocped és egyéb felsőfokú büfé szakkal rendelkező semmire valókat hasznot hozó munkára bírni.

Az indexen nemrég láttam egy videót egy önvezető nyerges MAN-ról, na ha az a mostani állapota az ilyen járműveknek akkor 50 év múlva sem lehet kiengedni az utakra.

(#25) Dr. Romano válasza dabadab (#20) üzenetére


Dr. Romano
(veterán)

Igen ezek csak a távoli jövő zenéi.
Nem hiszem hogy az életemben látni fogom ahogy az automatizált román, bolgár, török kamionok meglódulnak vasárnap este 44-esen.

Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

(#26) t72killer válasza woodworm (#23) üzenetére


t72killer
(félisten)
LOGOUT blog (1)

Igen, kell hozzá földi egység. Ha telepítenek ilyeneket az utak mentén, működhet a dolog. A táblákat se ártana "okosítani".

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#27) hroberto


hroberto
(addikt)

Remélem míg én ezen a világon vagyok ezek nem fognak az utakon futkosni! De talán jobb lenne ha sosem eresztenék ki a szellemet a palackból.

Xiaomi Mi9, KTM 690 SM

(#28) Fecogame válasza t72killer (#16) üzenetére


Fecogame
(addikt)
LOGOUT blog

Dehogy nem... :)

Automated train control: [link]

Gyenge a hálózati jel? 4G/LTE antennák, raktárról ---> http://bit.ly/LTE_Antennak

(#29) dabadab válasza mcnab (#24) üzenetére


dabadab
(félisten)

"nem vagyok olyan 'okos'(öntelt ) mint te"
"seggvakaráson kívül máshoz nem értő HR, szocped és egyéb felsőfokú büfé szakkal rendelkező semmire valókat hasznot hozó munkára bírni."

Most mi lenne, ha még öntelt is lennél :DDD

DRM is theft

(#30) Narxis válasza hroberto (#27) üzenetére


Narxis
(nagyúr)

Miért vagy ennyire besz.rva?

(#31) t72killer válasza Fecogame (#28) üzenetére


t72killer
(félisten)
LOGOUT blog (1)

:R

"A win98 biztonságos, ui már vírust sem írnak rá 10 éve."

(#32) hroberto válasza Narxis (#30) üzenetére


hroberto
(addikt)

Mert még a gondolatától is kiráz a hideg, hogy ekkora monstrumok emberi kontroll nélkül száguldozzanak az utakon.

Xiaomi Mi9, KTM 690 SM

(#33) dabadab válasza hroberto (#32) üzenetére


dabadab
(félisten)

Gondolom liftekkel se mész azóta, hogy azokat sem emberek irányítják meg az atomerőművek vezérlését is inkább embereknek kellene végezniük, nem gépeknek.

Az a helyzet, hogy igazából attól kellene hidegrázásodnak lennie, ha arra gondolsz, hogy ilyen monstrumokat emberek vezetnek.

DRM is theft

(#34) Lauda válasza t72killer (#7) üzenetére


Lauda
(félisten)

Ilyenkor eszembe jut a volvos eset: [link] ;]

(#35) hroberto válasza dabadab (#33) üzenetére


hroberto
(addikt)

A liftek elég gyakran hibásodnak meg, és sajnos az atomerőműveknél is előfordul üzemzavar.
A nagy számok törvénye alapján ha ezek a szarok millió számra futkosnának az utakon... Inkább hagyjuk is!

Xiaomi Mi9, KTM 690 SM

(#36) greenmeister válasza dabadab (#33) üzenetére


greenmeister
(tag)

Kötöttpályás dolgokról írsz. Ezek az egyszerűbben leírható rendszerek. A közút sok változós. Pl felázott földútra, traktornyomos útra szerinted mennyivel fordulna be egy önjáró autó. Elakadna meg szétszedné a kocsi alját. És ez csak egy példa. Kismillió dolog lenne még itt ami az emberi tudást veszi alapul mert az rugalmasabb mint egy leprogramozott rendszer.

MSI B150A GAMING PRO - G4560 - Raijintek Aidos Passive 8GB DDR4 2133MHz - OCZ 60GB Agility 3 SSD - Sapphire RX 570 - THERMALTAKE V3 BE - EVGA 750GQ - Logitech MK320 - Grado SR60 - Microlab Solo 6c

(#37) sunpower válasza Fecogame (#28) üzenetére


sunpower
(tag)

.....kizárólag zárt pályán! (Emberi felügyelet mellett.)
És reméljük ez még sokáig így is marad.
Még ha tökéletes lenne egy adott rendszer, úgy is "odébb ugorhat egy bit"( :) ) és akkor lebontja a fél várost?

(#38) adamssss

Megallithatatlan. Rogton ez jutott eszembe:

(#39) 7Heads Drago


7Heads Drago
(addikt)

Az iparágban magasan jegyzett kínai-amerikai bázisú, 2015-ben alapított TueSimple
Nem is gondolná az ember hogy csak együtt tudnak ezek működni is. :DDD
Pedig Trump nem ezt bizonygatja.

[ Szerkesztve ]

Kevés vagy, mint mackósajtban a brumogás.

(#40) Rinocerosz válasza dabadab (#33) üzenetére


Rinocerosz
(aktív tag)

Miért véded ennyire ezeket az önvezető járműveket? Csak azért, hogy sci-fi világban élhes?
Nem mindenki programozó. Engem is érdekel a weblap készítés, de még ezzel is küszködök nem még egy c#-al.
Mindenkiből programozót faragnak majd :)) erősen kétlem.

(Abban reménykedem még ez a cnc programozói szakma kitart életem vegéig :R )

(#41) JanR


JanR
(addikt)

Az addig oké, hogy a fejlődés nem megállítható és mindig lesznek kétkedők.
Egyelőre azt nem tudom eldönteni, hogy melyik biztonságosabb. Bár ahogy a tapasztalat mutatja a sofőr nélküli lesz az a későbbiekben.Lásd: abs, esp, vagy akár most már kötelező vész fék asszisztens - Itt is vannak bitek, itt is lehet hiba, de számokkal mérhetően javult az elhalálozások aránya ezekkel a technológiákkal. Oké, egy önvezető autó nem ilyen "egyszerű", de vészfék sem volt az 1940-be.

[ Szerkesztve ]

(#42) Tsebacsi válasza hroberto (#35) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Szerintem te az élettől magától félsz... És a fejlődéstől. A magadfajták fogják a robotokat is kővel meg vascsővel szétverni mert félni fogtok tőle :C

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#43) Kaiku válasza mcnab (#24) üzenetére


Kaiku
(senior tag)

A baj az, hogy ez a sok büfé szakos van már most is döntési pozícióban és dönti el, hogy ki mihez és mennyire ért!

(#44) Kaiku válasza hroberto (#27) üzenetére


Kaiku
(senior tag)

Nyugi, ki fogják engedni. 1000 meg 1000 szellemet engedtek már ki. Csak azt nem értem, hogy pont az USA nem blokkolja a kínaiak ezirányú terjeszkedését. Ráadásul náluk ténykedhetnek.

(#42) Tsebacsi

Téged meg rabigába hajtani, lehet még örülni is fogsz neki. Mert hát ez a fejlődés.

[ Szerkesztve ]

(#45) sb válasza Narxis (#30) üzenetére


sb
(veterán)

Nem tudom megérteni én sem.
Naponta autózok, de nem sokat. Mégis 5-6-an minimum nekem akarnak jönni ha meg nem is akar mind ölni. (De 1-2 olyan is van rendszeresen)
És ezek általában nem csak passzívan űzik ezt a sportot, hanem aktívan tesznek a veszélyeztetésért.
Ha beleveszem a csak simán nem figyelőket akkor nyilván még többen vannak.

Egyik se mesterséges intelligencia. (Bár szerintem emberinek is nehéz lenne nevezni párat. :) )

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#46) Tsebacsi válasza Kaiku (#44) üzenetére


Tsebacsi
(veterán)

Veletek kár eszmét cserélni (A vitát direkt nem írom, remélem tudod miért ;) ).
Rabiga most is van (ez a szó olyan mintha a setét középkorban lennénk), közel mindannyiunknak, csak van aki élvezi, van aki észre sem veszi.
Új Válasz 2019-08-16 09:18:15 (#47) Kaiku:
Nem kever semmit, ti nem értitek, hogy nagyon sok autós idehaza, de a világban mindenhol igazából sejtszinten alkalmatlan autóvezetésre. De át kell engedni, mert szegénynek kell autó vagy mert tejelt. Egy rendesen megírt szoftverrel közlekedő autonóm kamion hidd el feleannyi hibát se vétene mint ezek a véglények.

[ Szerkesztve ]

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat!

(#47) Kaiku válasza sb (#45) üzenetére


Kaiku
(senior tag)

Kettőt szerintem ne keverd! Az, hogy nálunk a törvények nincsenek betartatva, következmények nélkül lehet mások életét veszélyeztetni és mindig az jár jól aki trükközik, mondván élelmes. Még nem azt jeleni, hogy máshol is így van! Arról nem is beszélve, hogy az úthálózat áteresztő képessége nagyon alul van méretezve.

(#46) Tsebacsi

Kár játszanod a szellemi felsőbbrendűt, igazi libsi hozzállás, hogy mindenkit lenézel és elitélsz aki nem ért veled egyet.

[ Szerkesztve ]

(#48) sb válasza greenmeister (#36) üzenetére


sb
(veterán)

Az MI rendszerek most a gépi tanulással lódultak meg az utóbbi időben.
A gépi tanulás pedig:
1. Egy tanulási folyamat, tehát azonnal nem lesz jó valaki, nincs meg a tudása.
Egy kezdő sofőr a kihalt, jó úton is hibát-hibára halmozhat. A traktornyomra is ugyanúgy fordulna rá.
2. Viszont ez a folyamat sokkal hatékonyabb, mint az emberi tanulás.
Fentebb írtam a példát. Meg kell nézni mit műveltek eddig pár kisebb komplexitású, de azért abszolút nem faék egyszerűségű feladattal a deep learninggel. Stratégiai játék, sakk...

A cikkek arról szólnak, hogy pár nap alatt olyan tudásra tettem szert amire ember pár nagyságrenddel nagyobb időben képes vagy nem képes. Ill, hogy ennek megfelelően ismeretlen stratégiákat húztak elő. (És nyilván nyerőket.)

Szóval itt azért nem látom át, hogy ez mitől ne lehetne sokkal hatékonyabb. Papíron jó pár paraméterben jobb lehet. Érzékelt adatok mennyisége, minősége, feldolgozása - ezek nyilván kérdésesek, de itt is van amiben előnye lehet a gépnek.

Ha pedig elszakadunk az önvezetéstől és filozofálunk, akkor szvsz az egész emberiség fejlődése kb. a tanuláson múlik. A fél életünk megy rá mire valakiből mérnök/orvos, de akár szakmunkás stb... lesz az előző generációhoz képet. Plusz a viselkedés/szocializálódás is ugyanilyen tanulási folyamat.
Nyilván erre az embernek szüksége van, de sokkal hatékonyabb lenne, ha a tudományos részt nem onnan folytatná a köv gen 20 év tanulás után ahol az előző abbahagyta. Sarkosan a háborúkat, történelemismétlés is kb. innen ered... nagyon lassan és nehezen sikerül beépíteni dolgokat. Nincsenek sárkányok, a tüzet nem az istenek küldik, a gőzgépet nem kell szétverni és az orvosság is jobb, mint a ráolvasás...

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#49) sb válasza Kaiku (#47) üzenetére


sb
(veterán)

Ez emberi tényező. Nem az a lényeg, hogy hol jellemzőbb és hol nem.
A gép nem hazudik és trükközik alapesetben.

Nálunk szembe jönnek az úton. Máshol meg hazudnak az atombalesetről, megint máshol nép fele helyesen (mivel megválasztották) azt aki szerint nincs globális felmelegedés (tehát szerintük sincs).

A rendszert passzívan nem értőkkel és aktívan nem érteni akarókkal van tele a világ.

eladó cuccok: Phenom II X4+GTX460 1GB konfig, Samsung SSD-k, Tp-Link WDR3600, Modecom Feel 202 mITX ház...

(#50) Kaiku válasza Tsebacsi (#46) üzenetére


Kaiku
(senior tag)

Nem hiszem el! Csak azért higgyem el mert Te mondod? Nem akarok olyan lenni mint Te és elmondani, hogy bizony a világon kevés olyan helyen voltam ahol az autó vezetők ennyire okádnak a szabályokra és nincsenek is rákényszerítve a betártásra. Én elfogadom, bár nem értek egyett a gondolkodásoddal!

Kaiku (#47)

Jól mondod, alapesetben! Miért gondolod, hogy a MI nem fog magától csalni és trükközni? Miért gondolod, hogy a fejlesztők vagy az üzemeltetők nem akarnak az előnyösebb helyzetért trükközni?

Azért mert valaki nem ért veled egyet még nem azt jeleni, hogy nem érti a dolgokat!

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.