Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz m1sk4r #21 üzenetére

    ez ilyen unrealból átvett dolog... ut-ben volt asszem először ilyen.. hasznos volt, amikor mondjuk valami elől el kellett ugrani, de célozni általában úgy szoktam, hogy aktívan oldalazgatok, ha a célkereszt mellett van a célpont (mozgó célpontra lőni általában nehezebb... ilyen megfontolásból), na ilyenkor történt többször olyan, hogy szépen leugrottam háztetőről, stb...

    az ilyen alapon működő fedezékrendszerrel az a konkrét bajom, hogy szerintem hülyeség (és nagy könnyítés)... ha azt vesszük, hogy "elbújunk" mondjuk egy doboz mögé, akkor tps nézetben a kamera szemben van a karakterünkkel, ami teljes fedezékben van... és láthatjuk, hogy mi megy a háta mögött, a dobozon túl... (mintha egy periszkópja lenne) :) ezt a valóságban sehogy sem láthatná a karakter... nekem fps-ekből a ki-kihajolós megoldás sokkal jobban tetszik, mert akkor be is szedhetünk pár golyót, mint a valóságban, de nagyjából feltérképezhetjük, hogy ki hol van... nekem a gears of war annyira nem jött be... pár órát szórakoztam vele, de zavart, hogy rá vagyok kényszerítve a fedezékbe ugrálással, ami miatt az egész játékmenet be volt lassítva...

    mafia2-höz visszatérve->szerintem 10/10-es játék lesz (mármint bízok benne... gameplay-ekből kiindulva nagyon jó lesz), hacsak nem optimalizálják félre... habár itt nem a rockstar a fejlesztő :) de szerintem a játék kedvéért beruháznék egy nagyobb proci+erősebb vga+kis ramra :)

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák