Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz Vesa #118 üzenetére

    1. Mivel 1995-ben kimutatták már legalább egy hibatípus meglétét [link] , így hacsak nem tesznek magasról a szakmai adatbázisokra és konferenciákra, akkor tudtak a tervezési hibáról, amit bő évtizedig tartalmazott és még ki tudja meddig tartalmazni is fog a termékük.

    2 A gond nem az, hogy csaltak, üzleti életben a profit a szent cél, amiért ki többet, ki kevesebbet áldoz föl.
    A gond az, hogy a csalásra a felhasználók jelentős része pont úgy reagált, ahogy az az emberi természetből ered, és ahogy elsőre a dízelbotrányokra is reagáltak. A befektetett pénzüket akarják védeni, ezért direkt nem javíttatták ki a hibát. A dízelbotrányt végül kormányzati intézkedésekkel kezelték, és büntetés terhe melletti kötelező javítást írtak elő a járművekre, hogy megoldódjon az akkut helyzet.
    A hibás processzorok javítását viszont a felhasználók saját döntésére bízzák, így várhatóan sokan nem telepítik majd a hibajavításokat. Átlagjóskáknál ez nem is azért lesz baj, mert feltörnék őket, hanem mert az operációs rendszerek fejlesztői az eddigi 1 (legfrissebb) frissítési szint helyett már akár 50 különböző frissítési szintű rendszerrel számolhatnak, amiknek ráadásul egy része bár látszólag többé-kevésbé frissített lesz, de utólagos mókolással a javítás mégis ki lesznek valamennyire kapcsolva bennük. Aztán kezelhetik majd a szoftverfejlesztők az Átlagjóskák panaszáradatát a folyton behaló operációs rendszerek miatt. :(((

Új hozzászólás Aktív témák