Új hozzászólás Aktív témák
-
mike1334
veterán
Nem én vagyok a célközönsége, akármilyen jó játék, ha hidegen hagynak/idegesítenek az ilyen típusú játékok. Az élet túl rövid ahhoz, hogy olyan játékokkal játszak, amik mások szerint jók, de én érzem, hogy nekem nem jó.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Persze, megértem, hogy valakinek ez bejön, nincs is azzal semmi baj. Csak azt nem értem, hogy miért nem tudják úgy megcsinálni, mint a gow-ban, hogy különböző nehézségen lehessen játszani. Ismerem a nyilatkozatukat ezzel kapcsolatban, csak szvsz semmi értelme, de ha nem hát nem, legfeljebb ezt se veszem meg.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
-
mike1334
veterán
válasz ProEvoFan #17 üzenetére
Ezt nyilatkozták korábban:
From Software On Why Dark Souls, Bloodborne, And Sekiro Don't Have Difficulty OptionsNow, in an interview with GameSpot, the company's president and director of many of its games, Hidetaka Miyazaki, has explained why From's games only have one punishing difficulty level.
"We don't want to include a difficulty selection because we want to bring everyone to the same level of discussion and the same level of enjoyment," Miyazaki said. "So we want everyone … to first face that challenge and to overcome it in some way that suits them as a player."
The creator continued: "We want everyone to feel that sense of accomplishment. We want everyone to feel elated and to join that discussion on the same level. We feel if there's different difficulties, that's going to segment and fragment the user base. People will have different experiences based on that [differing difficulty level]. This is something we take to heart when we design games. It's been the same way for previous titles and it's very much the same with Sekiro."
Finally, Miyazaki said Sekiro is "probably even more challenging than previous From games."
Hát ennek se füle, se farka, hogy igazából azért nem tesznek bele állítható nehzséget, hogy a játékosoknak jobb legyen. Ja, jobb lesz, mert nem veszem meg. Igazából szerintem a rajongók miatt nem merik meglépni, mert menne a fujjolás, hogy ez már nem az igazi. Helyette marad a kamu duma.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Miben csökkentené a stílus kedvelőinek a játék "élvezeti értékét" az, hogy más is játszana vele, alacsonyabb nehézségen? Járna plusz trófea/achievement a nehezebb fokozatért, így még a többlet is ott lenne nekik. Én pl pont letojom az ilyesmit, játszok, amí meg nem unom és annyi.
[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Csak konzolon játszok. Ebben nem lesz multi, így sztem summon sem, legalábbis eddig semmi jel nem utal rá, hogy lenne. Egyébként a gownál pl a valkűröknél mindenki írta, hogy milyen nehézségen tolta, így mindenki tudott viszonyítani. Ráadásul ott nincs summon, így biztos, hogy mindenki egyedül győzte le az ellent...kamuzni, meg mindenhol lehet, de annak meg aztán semmi értelme. Fenntartom, hogy egy könnyített mód semmit sem venne el a játék élvezetéből azoktól, akik a nehéz verziót szeretik, fordítva viszont embereket tartanak távol a döntéssel.
De ott az activision neve, hátha tele lesz cserébe lootbox-szal (ez csak poén, remélem nem lesz benne)...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Nemtom, biztos bennem van a hiba, vagy csak megöregedtem. Ha lenne napi 5 órám játszani, biztos díjaznám az ilyen kihívásokat, de örülök, ha 1 óra jut egy nap, néha annyi se. Azt meg nem fogom ilyesmivel tölteni, épp elég küzdelem van a munkában. Elfogadom, hogy van akinek ez jó, meg szereti, de azt nem értem, hogy más euforiájából miért venne el az, ha én easy/normál fokozaton végigtolom kényelmesen. Ez van, nem az én világom, költöm másra a pénzem.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
-
mike1334
veterán
Nem hiszem, hogy akkora bravúr, hogy külön tudja választani a játék, hogy egyforma nehézséget választó játékosokat eresszen csak össze.
A Sekiroban nem lesz multi, ezt már lenyilatkozták korábban.
Nem akarok döntéseken agyalni a nap végén is, épp elégszer kell döntéseket hoznom nap közben, az "egyszerű" játékokat szeretem, ha egymás után harmadjára sem megy egy rész, akkor aznapra ki is kapcsolom. Ennyi, nem az én játékom, túlélem, csak sajnálom, mert a körítés tetszett, de akkor ott lesz majd a ghost of tsushima....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #44 üzenetére
Én annyit írtam az elejétől, hogy csak azt nem értem, hogy miért jelentene bárki számáta hátrányt, hogy ha lehetne könnyebb nehézségen IS játszani. Nem nagyon van szamuráj játék ps-re se xboxra. Ott a Nioh meg ez...mind a kettő soulslike játék. Egyszerűen a körítést hiányolom más játékokból, a játék stílusát meg ebben a formában nem szeretem. De jön majd a fent írt játék, és betölti az űrt.
De az első mondatot többször leírtam és kb nem jött rá számomra logikus válasz, hogy miért fájna bárkinek az, hogy más máshogy játszana a játékkal. De engedjük el, én már túltettem rajta magam.[ Szerkesztve ]
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #46 üzenetére
Nincs más szamuráj játék ebben a generációban.
Neked, és a stílus többi kedvelőjének, mennyire venne el a szórakozásodból, ha más könnyebb fokozaton játszana, denektek megmaradna ez is?
A Tsushima meg tippre olyan lesz, mint a GoW, lesz benne nehezebb fokozat, ami megizzaszt, meg lesz benne könnyebb is. Én soha nem drukkolnék annak, hogy csak könnyű/normál fokozat legyen egy játékban, de hard ne. Fordítva nem értem, ez miért baj, de nem is kell. Illetve értem én, csak nekem fura....unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Alapvetően igen. Több HP/kevesebb sebzés, vagy több xp/arany/erősebb felszerelés. Nem lennének mágikusan lebegő nyilak, hogy erre menj, nem állna ott az ellen, hogy az első 2 ütés szabad, aztán reagál. Pusztán annyi történne, hogy nem kellene annyit grindolni (amit egyébként sokan megtesznek, és így játszák ezeket a játékokat, és biztos én is meg tudnám csinálni, de nem vagyok időmilliomos sajnos). Apropó, ha valaki addig grindol pl a Niohban, hogy simán lever mindenkit, akkor az "csal"? Gyakorlatilag beépítik az easy módot, csak sok időbe kerül elérni, ezt szeretném megspórolni.
Nem tudom, hogy miért kell kapásból gyökérnek gondolni valakit, mert nincs türelme/ideje egy ilyen játékhoz. Nem is akarom, hogy az egészet megváltoztassák, csak a lehetőséget teremtsék meg, hogy így is lehessen játszani. Ha nem, hát nem, akkor nem veszem meg, ennyi.
Nekem pl. olyan munkám van, aminek egy részét egy átlagos értelmi szintű ember magától is meg tudná csinálni, de nem akarja, mert neki bonyolult, nehéz, nincs kedve. Én ezért pénzt kapok, és sok minden rutinból megy. Nem gondolom azt, hogy de béna, hogy nem tudja...de persze úgy is lehetne, csak akkor nem lenne fizetésem. (Ja és csak nettó 8, bruttó 10 évem van benne, hogy ilyen "tápos" lettem, ha lett volna gyorsabb/könnyebb út, azt választom, de az életben nincs, viszont ez csak egy játék, ahol két kattintás lenne megváltoztatni a feltételeket...)
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
És mennyiben rontaná el a Te játékélményed, ha tudnád, hogy ugyanazzal a cuccal, ugyanazzal a statokkal ugyanaz ellen az ellenfél ellen én nem kettő, hanem négy ütést bírnék ki (gyakorlatilag több hibázási lehetőséget kapnék)? Ja és persze Te kapnál plusz trófeát az "autentikus" fokozatért, én meg nem.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
Ha így, hát így. Engem csak az bánt, hogy mostanában 4 szamuráj témájú játék jelenik/jelent meg (Nioh, Nioh 2, Sekiro, Tsushima), ebből 3 biztosan soulslike. Ha a Tsushima nem az lesz, akkor nem fog érdekelni a többi.
Áh még az elején az első minibossnál. Első ilyen típusú játék volt, amivel játszottam, megpróbáltam 3x, nem ment, töröltem is. Bloodborne hasonlóan.
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #61 üzenetére
Az, hogy mi élvezetes, az egyénfüggő. Szerethetem a szamuráj játékokat, ha nem szeretem a soulslike stílust. A második hangsúlyosabb nálam, megkockáztatom, hogy soha nem is lesz másként, így, ami Neked élvezetes, az nekem frusztráló, és így nem élvezetes. Az egésszel csak az volt a problémám, hogy kb semmibe sem kerülne a fejlesztőknek, hogy elérjék, hogy nekem (meg még sok más embernek) is élvezetes legyen a játék. Erre írták, amit írtak, amit én nem tudok racionális érvként elfogadni, de persze az ő játékuk, azt csinálnak, amit akarnak, én meg nem veszem meg, és várok a piaci résre (2018. májusában a pc-re és ps4-re is kiadott Niohból eladtak több, mint 2 millió példányt kb. egy év alatt...ugyanekkor az alig megjelent GoW-ből már több, mint 5 milliót...a Tsushima sanszosan az utóbbi vonalon fog inkább haladni, ha meg nem, akkor majd a következő játék...)
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!
-
mike1334
veterán
válasz cyberkind #63 üzenetére
Pókemberből is elég sok elment (3 nap alatt 3.3 millió példány). Többek között azért sikeresek a PS exkluzív játékok, mert sokkal szélesebb réteget szólítanak meg. A GoW-t is lehetett annyira nehéz fokozaton játszani, hogy egy tévedés az életedbe került, de lehetett casual módban is játszani. A Bloodborne az egyik legsikeresebb ps exkluzív soulslike, mégis kb 3 millió fogyott "csak". ja és egyébként a mostani GoW és a régi széria kb semmiben nem azonos Kratoson kívül, és az ő személyisége is tök más lett.
Amúgy igen, pont ezért nem játszok vele többet (mmint Nioh és társai), mert ki akarok maradni az iszonyatos élményekből
...unless the law provides otherwise. Guarantees not guaranteed!