Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
Nekem talán sokat, ugyanis ezután én már nem hallanék ezekről a játékokról úgymond legendákat, ami miatt elkezdtem a DS szériát és ezt a stílust, ha az sokaknak nem ennyire nehéz, én hozzá se szagolok, aztán pedig jött a meglepetés, mert mint írtam, nem nehéz, még csak több 10 óra se kell az úgymond tanulásra. Akkor máris nem soulslike a Tsushima a stílus klasszikus értelmében, nekem a soulslike az, hogy a lehető legnehezebb módon és minden segítség nélkül játszhassak, na ez ha nem is közvetlenül de megszűnne a fokozatokkal. Ez meg nem tudom igaz-e, de épp elég szomorú volt hallani azt, hogy a DS3-nál az "újságírók" úgy írták a review-kat, hogy a játékban az ellenfelek csak testben voltak meg, de mint kés a vajon úgy szaladtak át a játékon. Szamuráj játék nincs, de sok más AAA van, ami csak azért készül, hogy ott tartsa a játékost az állandó sikerélménnyel.
Nem nehezek a játékok, csupán az újak túl könnyűek, nem is tudom melyik kritikában olvastam, de aki írta, nem egy nagy gamer, és mégis mostanság amit lehet hardon kezd. Abból talán nehezek a soulslike játékok mert semmit se mondd el, de ezenkívül nincs más, sőt a DS 3-ban kicsit illúzió romboló hogy ha meghaltál a darálás megy tovább gépiesen, még csak nem is tanul az ellenfél semmit csak tolja amit kell.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
MageRG
addikt
És hogy nézne ki a DS easy mode? Több HP-d van és kissebbet sebeznek rajtad?
Ehhez csak annyit kell tenni, hogy fölszintezed az életerőt (ami passzívan növeli a sebzés-ellenállásokat is), oszt csókolom.
Sajnos ha leesel, az ellen nem véd."What is bravery, without a dash of recklessness!"