Új hozzászólás Aktív témák
-
Šolaire
veterán
Ahogy végignéztem ezt a gameplayt szerintem meglesz a nehézség időzítésen sok fog múlni,sebződést ellenfelek életerejét is hogy lövik be stb de lehet raknak bele easy módot.
Majd úgy is kiderül mikor megjelenik. A világ viszont idáig nagyon bejön.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
addikt
Pedig a videó alapján úgy néz ki, hogy játékmechanikailag ez sem lesz más. Mondjuk dinamikusabb lett a játék az magas ugrásokkal, az tetszik, de ez sem nekünk való lesz ahogy elnézem.
Szerintem nekünk hamarabb a Ghost of Tsushima lesz való, abból hamarabb kinézem, hogy szélesebb közönségnek készítik.
Ebből csak azért nem nézem ki, mert FromSoftware...az okot meg már előttem idézted.[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
sp8787
addikt
Egyszeru peldaval. Ha mondjuk en meg Šolaire beszelgetunk a DS-rol akkor tokugyanarrol a jatekrol beszelunk mivel kozel ugyanazt tapasztaltuk. Ha Te meg Deck kollega beszelgetnetek a GOW-rol akkor nem igazan ugyanrrol beszelgettek mivel ha jol tudom O legnehezebben tolta vegig.
Egyebkent minden ilyen jateknal ott a manko a summonolas.Viszont itt is igaz ,hogy aki soloban jatsza vegig az marhara nem ugyazokkal az elmenyekkel talalkozik mint aki vegigsummonolja a jatekot.
Vagy vedd meg PCre es indits el egy trainert.
-
sp8787
addikt
"Fenntartom, hogy egy könnyített mód semmit sem venne el a játék élvezetéből azoktól, akik a nehéz verziót szeretik, fordítva viszont embereket tartanak távol a döntéssel."
Ez igy igaz csak tudod ez forditva is igaz. Azaz ha lesz benne allitas akkor meg az fog tavoltartani embereket. Ez mar ilyen moka.
-
Šolaire
veterán
Nehéz megmagyarázni a Souls játékok nem egy stílust képviselnek hanem sokkal inkább vallást
Komolyra fordítva a szót ezek a játékok nem nehezek. A játékos teszi azzá. Ez egy folyamat. Fejlődik a játékos egyre jobbá válik és végül legyőzi a játékot. Felfogható a játékmechanika részének. Olyan érzést ad az embernek amit egyetlen játék se. Spoilerezni fogok most. Az első Dark Souls-nál végigharcolsz 100 órát vért izzadva legyőzöl mindenkit legyűröd a végső bosst és a karaktered ha azt a befejezést választod felgyújtja magát. Kapsz egy rövid vidit. Lemegy a Nameless Song és ott ülsz euforikus állapotban hogy most mi is történt. Easy módnál ez az érzés nem lenne meg. Ez a Souls játékok esszenciája.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Šolaire
veterán
Nem jött át a mondandóm. én se vagyok fiatal. Meló sok van.
Ha easy- be végig tolnád nem ütne olyat a játék mikor a végére érsz. Anno sokat játszottam papir ceruza alapú szerepjáték könyvekkel. Ott is ha rosszul döntöttél akkor meghaltál. Ezt az érzést próbálja megadni pl egy dark souls is. Jobban nem tudom elmagyarázni.“Praise The Sun” \[T]/
-
Šolaire
veterán
Ha lenne benne easy akkor sokkal gyengébb élményt adna,ugyanis a nehézség a játék része. Jobban tényleg nem tudom leírni
Arról is írtam hogy nem nehéz egyik rész sem. A játék fix szabályokkal dolgozik. Ha meg akarjuk változtatni önfejűek vagyunk akkor megtorolja. Ha kiismerjük átmegyünk rajta mint kés a vajon. és nem írtam hogy nekem rosz lenne ha raknának bele neked easy módot.[ Szerkesztve ]
“Praise The Sun” \[T]/
-
Rony949
őstag
-
MageRG
addikt
Van itt még valami. A GoW egyszerű single, de a DkS egy single és multi egyszerre.
Hogy oldod meg, ha egyik játékos egy másik, különböző nehézségű világba megy át?Aztán a DkS arról is híres, hogy a játékos döntései és stílusa szerint lesz nehezebb vagy könnyebb.
Lehet, hogy te épp olyan döntéseket hoztál, amivel tudtodon kívül nagyon megnehezítetted a játékot."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
cyberkind
félisten
Nem tudom miért gond itt az egységes nehéz szint, amikor manapság szinte minden játék olyan könnyű, hogy csukott szemmel sikere van a játékosnak, mindent a képébe tol a játék akár hard fokozaton, vagy mondhatnám úgyis, hogy ki van nyalva a játékos segge, ha ilyenre van kedvem előveszek a végtelenségből egyet és játszom, de hogy még ezt a keveset is szerinted "kazuálni" kéne, az érdekes.
Elég megnézni az éves terméseket 10 évre lebontva, hogy honnan hova jutottunk, és mikor kezdett el az egész könnyebb lenni, roppant buták és könnyűek a mai játékok hatalmas része, amik a pénzt hozzák zsákszámra.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Egyszerű, full rétegjáték és emellett soulslike, ott van több ezer más játék évente vagy ha csak az AAA-t nézzük több tucat ami csak azért van, hogy a játékosnak már a menüben sikere legyen, ebből sok évente max pár darab, ne vegyük már el ezt is, pláne úgy, hogy abszolút nem nehéz egyik se, talán a Demon's Souls az mert az első a stílusban. A Ghost of Tsushima nem tudom milyen stílust fog hozni, de így elsőnek az se a hétköznapi csak sikerre vágyó játékosnak való.
A másik az, hogy hova akarsz te is könnyebb játékot? Utolsó mondatom az volt, hogy rengeteg a buta és könnyű játék manapság csak azért mert az instant siker miatt játszanak egy játékkal az átlagos játékosok.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Nekem talán sokat, ugyanis ezután én már nem hallanék ezekről a játékokról úgymond legendákat, ami miatt elkezdtem a DS szériát és ezt a stílust, ha az sokaknak nem ennyire nehéz, én hozzá se szagolok, aztán pedig jött a meglepetés, mert mint írtam, nem nehéz, még csak több 10 óra se kell az úgymond tanulásra. Akkor máris nem soulslike a Tsushima a stílus klasszikus értelmében, nekem a soulslike az, hogy a lehető legnehezebb módon és minden segítség nélkül játszhassak, na ez ha nem is közvetlenül de megszűnne a fokozatokkal. Ez meg nem tudom igaz-e, de épp elég szomorú volt hallani azt, hogy a DS3-nál az "újságírók" úgy írták a review-kat, hogy a játékban az ellenfelek csak testben voltak meg, de mint kés a vajon úgy szaladtak át a játékon. Szamuráj játék nincs, de sok más AAA van, ami csak azért készül, hogy ott tartsa a játékost az állandó sikerélménnyel.
Nem nehezek a játékok, csupán az újak túl könnyűek, nem is tudom melyik kritikában olvastam, de aki írta, nem egy nagy gamer, és mégis mostanság amit lehet hardon kezd. Abból talán nehezek a soulslike játékok mert semmit se mondd el, de ezenkívül nincs más, sőt a DS 3-ban kicsit illúzió romboló hogy ha meghaltál a darálás megy tovább gépiesen, még csak nem is tanul az ellenfél semmit csak tolja amit kell.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
MageRG
addikt
És hogy nézne ki a DS easy mode? Több HP-d van és kissebbet sebeznek rajtad?
Ehhez csak annyit kell tenni, hogy fölszintezed az életerőt (ami passzívan növeli a sebzés-ellenállásokat is), oszt csókolom.
Sajnos ha leesel, az ellen nem véd."What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
cyberkind
félisten
Persze, egyénfüggő, ettől függetlenül iszonyatos élményekből maradsz ki ez ami biztos, én csak ezért, egyszer ha elfogyasztom a a PC-re elérhető és tetsző soulslike játékokat, nekiülök a Bloodborne-nak, pedig az nem tetszik.
Azért a GoW nem főként azért ment el eddig 5 milló darabban mert skálázható, hanem azért mert folytatás, és egy igencsak durva és jó szériának a szerintem még jobb folytatása, a Tsushima meg full új lesz.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...