Új hozzászólás Aktív témák

  • icons

    addikt

    válasz Kashim #12 üzenetére

    Közben rájöttem, hogy azért kezdtem el csodálkozni a kommenteden, mert összekeveredett a fejemben a sandbox kifejezés a szabadsággal.
    A GTA teljesen sandbox, bárhova mehetsz, de erőteljesen meg van szabva, hogy mit tehetsz, és mennyi interakciód lehet a környezettel (nem sok:D).

    Ez a játék nekem is eszméletlenül tetszik, ha meg tudják azt oldani, hogy a tetteidnek hatása van, akkor kikiáltom életem játékának:) (tehát: a küldetés után nem veszik el, amit közben tettél. Pl rendőröket öltél (értem ez alatt: be kell lépned az adatbázisba, hogy kitöröld a rekordjaidat), ellenségeket szereztél, esetleg autót vettél (nem loptál, tehát azzal fogsz furikázni), tehát mindennek kihatása lenne a játékmenetre).

    A GTA nekem soha sem a realisztikus dolgokról szólt. A VC, SA, IV trió mindegyikéért odavoltam (a 3 annyira nem tetszett, de még suliban anno az I vagy a II volt fent a gépeken, azok is bejöttek :)), és talán egy picit a felelőtlenség miatt tetszett. Szereztél 6os körözést, majd átmentél pár csillagon, vagy elmentetted a játékot, és minden problémád megoldódott. Egy könnyed kikapcsolódás vol (a IV mondjuk már nem olyan ,mintha folyamatos God Mode-dal játszanál).
    Ez viszont sokkal inkább realisztikusabbnak tűnik (a Mafia-t pont emiatt szerettem, habár szerintem nem ment elég messze realizmusban), sokkal részletesebbnek, ahogy azt te is írtad. Nemtudom, mennyire van erre szüksége a piacnak, de nálam biztosan bevágta magát :)

Új hozzászólás Aktív témák