Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
rudi
nagyúr
válasz DiamondBack #1 üzenetére
Igazából ennél a grafikai szinténél komolyabb szerintem egyáltalán nem kell. Sokkal jobb lenne, ha valami alapos történetre koncentrálnának, esetleg a karakteranimációt csiszolnák még egy kicsit.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
.mf
veterán
válasz DiamondBack #1 üzenetére
"Az oblivion óta az az érzésem hogy ugyanazt látom csak más a történet, akárcsak a Fallout 3 és a New Vegasnál. Annyiszor láttam már ezt a vizuális megjelenítést (minden barna meg zöld, azok a karakter arcok) hogy kezd unalmas lenni."
Az élet is unalmas, "ugyanazt látom csak más a történet", "annyiszor láttam már ezt a vizuális megjelenítést"
Bár ugyanaz az engine, de szerintem óriási a különbség egy moddolt Oblivion, Fallout / NV és egy moddolt Skyrim között. Atmoszférában a TES és a FO össze nem keverhető. Szubjektív, de nekem nagyon tetszett a Skyrim képi világa (főleg moddolva).Tigerclaw: "Az külön élővé teszi, hogy nem viszi túlzásba a színeket, hiszen így sokkal reálisabb az egész."
Azért olyan aurórákat még a sarkvidéken se láttam a hold is mintha kicsit megnőtt és megszaporodott volna
---
A játék világa szempontjából a Morrowind tetszett legjobban, bár a Skyrim is közel van. UI, kezelés, skillek szempontjából pedig egyértelműen a Skyrim (a Morrowindet azóta ha néha-néha elővettem, mindig ezen szörnyülködtem). Ha ezt a kettőt összehozzák, jajj nekem, egy pár hétig ki se mozdulok a gép elől (pedig idén szerintem összesen pár órát játszottam csak, munka és utazás mellett szinte nulla idő maradt...)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Scholes9
nagyúr
-
.mf
veterán
válasz DiamondBack #17 üzenetére
Szerintem viszont pont az utóbbi idők átlagához képest változatosabbak voltak a küldetések. Jópár játéknál kimerül annyiban, hogy menj oda, öld meg x-t, gyere vissza a fejpénzért vagy menj oda, keresd meg y tárgyat, gyere vissza a díjért.
Ha már, akkor én ezeket hoznám fel:
- kevés az emlékezetes karakter
- küldetéses npc-k küldetés után tök passzívak lesznek
- pár scripten kívül elég statikus a világ történések szempontjából, csak kevés fajta, elég kicsi méretű és kihatású random event vanFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Milyen házat vegyek?
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- iPhone topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Microsoft Outlook topic
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD