Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz tibcsi0407 #31 üzenetére
Butítás alatt ezt és ezt értettem.
Összefoglalva a lényeget, idézek Abu-tól:
"a HDAO ugyanazt 4x gyorsabban csinálja, mint a HBAO+, míg a PCSS-nél a CHS 6x gyorsabb, és a God Rays implementációja is katasztrófa, mert ennél jobbat láttunk már a Crysis 1-ben és az nem felezte meg az fps-t, hanem okozott kb. 3%-os lassulást.""A HBAO+ és a PCSS egyszerűen pazarló. Bezzeg az X1/PS4-en HDAO és CHS a kód."
Vagyis PC-n butább és rosszabb hatékonyságú kódot alkalmaztak, miközben semmi technikai akadálya nem volt a modern és jobb kód alkalmazásának. Eközben az Ubi-nál folyamatosan azt ismételgetik, hogy a PC verzió van technikailag előrébb. Hát a kutyának a *****!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ