Új hozzászólás Aktív témák

  • tordaitibi

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Indi86 #340 üzenetére

    Ugye az Te sem gondolod komolyan, a fanatizmusod ellenére sem reális ahogy a közúti áruszállításban, a tömegközlekedésben, a vasúti szállításban és a repülésben is viharos gyorsasággal terjedni fognak az akkunulátoros elektromos változatok?
    Ahol 3-4 tonnánál többet kell 3-400 kilométernél messzebb vinni ott jelenleg életképtelen.

    Kollégát lebaszod hogy Szergejezzen wazze, mivel fizikaversenyekre jársz így semmi nehézséget nem fog Neked okozni hogy kiszámold, egy nem villamosított vasútvonalon mennyi teljesítmény és munka kell egy 2500 tonnás vonat 500 kilométerre való továbbításához.
    Vagy egy 800tonnás személyvonathoz, de sajnos itt a téli üzem miatt számolj rá pár 100 kilowattot a fűtésre.
    Esetleg egy transzatlanti repülőt is ki lehetne így számolni.

Új hozzászólás Aktív témák