Új hozzászólás Aktív témák
-
Wolverine
félisten
válasz Tigerclaw #18 üzenetére
A Pet Battle System szerepe kb. az lesz, mint az ünnepeké vagy a 4.3-ban megújuló Darkmoon Faire-é: olyan elfoglaltságot jelent, ami nem PvP/instance, és szinttől függetlenül be lehet szállni. Azt tekintve, hogy a WoW 12+ besorolású volt a megjelenése óta és azóta sem enyhítettek ezen (nem is lehetne a rengeteg élőhalott miatt), nevetséges azt hinni, hogy a kisebbeket akarnák megfogni.
Amúgy a csökkenésnek több oka is van:
- a WoW 7 éves, ennyi idő alatt már gyakorlatilag mindenki kipróbálta, aki akarta és nagyon kevés "szűz" játékos maradt - gyakorlatilag csak azok, akik fiatalok vagy olyan helyen laknak, ahol eddig nem volt WoW (vagy nem volt lokalizálva), mint pl. Japán vagy Brazília
- a WoW PC-s játék, ergo akinek nincs játékra alkalmas asztali gépe vagy notija, az nem is tud vele játszani; ebben benne vannak a konzolra váltók éppúgy, mint az okostelefonokon vagy tableteken pötyögők
- egyre többen játszanak úgy, hogy egy content patch megjelenésekor 1-2 hónapot befizetnek, és aztán megint jegelik az accountot; érdekes lenne azt is látni az épp aktív acc-ok száma mellett, hogy mennyi volt aktív az utóbbi 6 hónapban legalább 1 hónapra"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Van WoW-accountom, jó régen. Manapság kb. 2-3 naponta tudok 2 órát játszani; ennek ellenére nem mondom le az előfizetésem.
Sőt, van Rift-előfizetésem is, és arra sem jut sokkal több időm, mint a WoW-ra. Nekem így is megéri, mert ha más nem, akkor hétvégén egy kicsit többet is tudok játszani, ami tökéletes kikapcsolódás.szerk: nem mellesleg más is szórakozik a maga módján, és elkölt legalább ennyit, amennyit én. Ez egyéni döntés.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Az eredeti WoW egy kvázi javított EverQuest volt, ami akkortájt a legsikeresebb MMO-nak számított a maga majd' egymillió előfizetőjével (vagy csak félmillió volt?). Az Age of Conan buktája annak köszönhető, hogy hiába volt remek lvl20-ig, utána vészesen fogyott a content, és magas szinten jórészt maradt a mobok grindelése, mert mást nem lehetett csinálni - és ezt túl lassan javította a Funcom ahhoz képest, hogy milyen gyorsan fogyott a játékosok száma. Nem véletlenül lett belőle azóta freemium MMO.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz #51736960 #94 üzenetére
A Warcraft III kiegészítőjében, a The Frozen Throne-ban voltak pandarenek játszható formában is, lásd az ork és a human kampányt.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz noPublicFG #102 üzenetére
Mesedélután? Hát, te sem jártál még Shadowmoon Valleyban vagy Zul'drakban, ha jól sejtem...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz CsigaGyilkos #125 üzenetére
Amíg ennyien játszanak, addig megéri új kiegészítőket gyártani. Sőt, még 5 millió játékosnál is bőven megérné. (szerk: ha egy MMO-hoz nem jön több kieg, akkor az a játék meghalt és max. egy éven belül leállítják)
Amiket előnynek felsoroltál, azok szerintem nem voltak előnyösek mai szemmel nézve; csak időhúzásra szolgáltak. Ez addig nem is baj, amíg viszonylag kevés a content, mert legalább elfoglalják magukat az emberek. Csakhogy ha most 2 hónap lenne elérni lvl60-ra, akkor egy esetleg belépő új (vagy újrakezdő) játékos nem jutna el lvl85-re, mert előbb megunná az egészet. Jó dolog volt ennyi rohangálni gyalog? Nem tudom, én már az első karakteremnél is idegbajt kaptam, amikor Darkshore egyik végéből a másikba kellett rohangálni, mert ez oda-vissza 20 percet vett igénybe, ami közbe max. herbázhattam vele... (igen, én 2005-ben kezdtem a WoW-ot és láttam akkor, amikor frissen jelent meg)[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dyingsoul #135 üzenetére
Mondok pár példát, amiből azért látszik, hogy amit mondtál, az nem feltétlenül igaz:
- Diablo II
- CS
- DotA
- sakk, go, kártya- és társasjátékok stb."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dyingsoul #142 üzenetére
Attól, hogy nem adtak ki játékot, nem lehet azt állítani, hogy nem fejlesztettek Közben ott volt pl. egy kukába dobott Starcraft: Ghost; illetve a SC2 előtt megjelent a BC és a WotLK is, mindkettő elég komoly ahhoz, hogy sok cégnél önálló játékot ért volna. Plusz azok a kukába került projektek, amikről esetleg nem is tudunk semmit...
szerk: ja igen. A most béta állapotban levő Diablo III állítólag már a harmadik játék, amit ezen a címen fejleszt a Blizzard. Az első kettő sosem jelent meg.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dyingsoul #147 üzenetére
"kiegnél elég egy pár új modellt és scriptet készíteni."
Kezdek kételkedni abban, hogy tényleg játszottál a WoW-val. Végülis a komplett új kontinens, a kiegenkénti 1000 küldetés, az x db raid és az Y db bossfight, no meg a heroicok mind elhanyagolható mennyiségű contentet jelentenek egy WoW-kiegnél, amit délután összeüt a szomszéd Pistike is, nem is beszélve a ~20000 új itemről és az azok statjairók meg textúráiról...
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dyingsoul #158 üzenetére
Neked unalmas. Nekünk nem.
A WoW-ban nincs változás a kiegek között? Érdekes, szerintem pl. a paladinok eddig minden egyes kiegben más játékmechanizmussal játszottak. Nem merném azt állítani, hogy ugyanaz volt a játék... sőt, szerintem mindegyik teljesen újat jelentett, csak a modellek és a textúrák egy része ugyanaz maradt.
És ne felejtsük el a Cataclysmet, amiben kidobták az egész alapjátékot, és megcsinálták elölről újra. Hidd csak el... több különbség van két WoW-kieg között, mint mondjuk a két utolsó FIFA között, pedig azok önálló játékok és nem kiegészítőkA Blizzard csinált mást is a WoW-on és a kiegészítőkön kívül. Csak épp nem adta ki ezeket a játékokat, mert nem lettek elég jók ehhez.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz Dyingsoul #174 üzenetére
Ezek szerint a Vice City ugyanaz, mint a San Andreas? Mindkettőre GTA van írva
Nem mellesleg ha a Cataclysm előtt játszottál utoljára, akkor most meg fogsz lepődni: ha most belépnél és elkezdenél egy új karaktert, akkor nem ugyanazokat a küldetéseket kéne megcsinálnod, mint mondjuk a WotLK vagy a BC idején (kivéve a blood elfeknél és a draeneioknál lvl20-ig). A komplett régi világot kidobta a Blizzard a játékból, és már nem is mehetsz vissza.
A CS... hát, az tényleg nem változott a kiadása óta. A mechanizmusai ugyanazok, a játékmenete ugyanaz, csak a térképek mások. A WoW viszont elég sokat módosult. Például ha lehetsz healer is egy kaszttal, akkor már nem kötelező annak lenned, ha raidelni vagy instance-okba járni akarsz; nem a warrior az egyetlen olyan tank, aki tényleg képes tankolni; az Enha shaman már nem tud tankolni, és képes a dual wieldre (amire eredetileg nem volt képes); csak a Fury warrior használhat két fegyvert egyszerre, az Arms nem stb. A megjelenése óta egy dolog nem változott gyakorlatilag a WoW-ban, és az a neve. Minden más annyira átalakult, hogy aki hosszabb időt kihagyott, az nem tud a kasztjáról semmit és tanulhatja meg elölről."I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
Te voltál a játékosok kb. 2%-ának egy része. A többi 98% meg el sem jutott a T6-ig, amikor releváns content volt... Szerinted jó üzleti modell az, amikor az előfizetők nagy többsége nem juthat hozzá az őt érdeklő tartalomhoz?
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
A Cataclysmmel a normál nehezebb lett, a HC még nehezebb a raideknél (van olyan ismerősöm, akik Firelandsen csak Ragnát nem ölik HC-ben; amikor megkérdeztem, miért ne tryolják, azt felelte, hogy nem akarják szétverni vele a guildet... pedig már túl van egy komoly nerfen is). Sőt, a heroicok is olyan nehezek voltak először, mint a BC-s heroicok. Tudod, mi lett az eredménye? Sokan nem mentek instance-ba. Annyira, hogy tankot ma lasszóval kell fogni, Dungeon Finder ide vagy oda... a raidelő tankok nem HC-znak, mert minek; a casualok nem kezdenek el tankolni, mert az idióták nem segítenek nekik úgy, mint mondjuk a BC-ben, amikor néha még én is elmentem tankolni 5 fősbe.
"én szimplán három karakterrel öltem illidant, és két karakterrel pucoltam sunwellt abból az egyik full geares volt "
Erről beszélek. Te HC voltál, a játékosok max. 2%-ába tartoztál. A játékosok túlnyomó többsége nem ilyen, sosem volt, és nem is lesz.
szerk: amúgy a MoP-ban jön a Challenge mód az 5 fősökbe; a lényege az, hogy normalizálják a geared iLvl-jét (nem lehet túlgearelni az instance-ot), és csinálj speedrunt. Ha elég jó vagy, akkor a normalizált iLvl csökkenni fog még lejjebb - de a speedrun feltétele nem fog változni. Ez tipikusan a hozzád hasonlóknak szánt content lesz.
[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz whatever #191 üzenetére
Akkor jön új szezon, amikor új raidtier, hogy egy szinten legyenek az iLvl-ek mindkét contentben.
Amúgy kit érdekel a PvP, amivel nem foglalkoznak többen, mint a játékosok 10%-a?"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
Wolverine
félisten
válasz whatever #193 üzenetére
Én a BC előtt is játszottam, akár annyit is, amennyit említettél; nem raideltem vagy PvP-ztem, mert ezek akkor sem érdekeltek; és szerintem a játék nem "szar", hanem játszhatóbb, mint valaha. Van kihívás annak, aki azt akar; van gyengébb kihívás annak, aki azt szeretne; és van mivel elütni az időt annak is, akit nem érdekelnek a kihívások. Az egyetlen különbség, hogy mivel 6,5 éve játszom már vele, néha kissé unalmassá válik - de erre szerencsére mindig lehet megoldást találni.
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)