Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 7

    addikt

    válasz Antibazsi #1 üzenetére

    Az első megjegyzésedre: Úgy vettem ki az írásból, hogy a ruha kapcsolgatásával van összefüggésben a hang. :)

    A többihez nem tudok mit szólni, egyrészt szubjektív, másrészt én már nemigen játszom, így ezt sem próbáltam ki.

  • nostrum

    tag

    válasz Antibazsi #1 üzenetére

    Leírtad amit akartam.
    Nincs a játéknak több hibája, mint bármelyik fps-nek.
    És sikerült elérniük, hogy jó érzés elsütni benne a fegyvereket. (FPS-ben nem hátrány)
    Ha élvezhető a játékmenet, akkor a 2D sprite bokrok sem olyan feltűnőek....

    In space, no one can hear you scream...

  • katt777

    félisten

    válasz Antibazsi #1 üzenetére

    Gyakran előforduló hiba, hogy egyesek csak egy-két szó, vagy max. egy mondat értelmét képesek egyszerre elméjükben tartani, az előzőt már elfelejtik - vagy nincs is fogalmuk arról, hogy egy szövegben akár több mondat is összefügghet egymással. Én ezt figyelmetlenségednek tudom be. Nem a ruha kapcsolgatásáról van ugyanis szó, illetve arról, hogy ettől jön az ellen. Ezért most idézném az első idézeted előtti mondatot: "van egy hang, amely a pontos mása a Quake 2 pattogó, kilőtt gránátjainak, viszont legtöbbször a játékmenettől függetlenül cseng a fülünkbe." Magyarul a hang van a ruhával összefüggésben, amitől (a hangtól) kezdetben megijedtem, hogy újabb ellenség jön (yetike értette). A 2 mondat ezt jelenti, csak szintén a magyar nyelv szabályai miatt nem írtam 8 soros mondatot.

    Egy katonai sátor teteje nem omlik csak úgy be, de nem is azt írtam, hogy fixen kéne állnia, hanem hogy átesek rajta, mintha ott sem lennék. A traverzeknél meg főleg, amikor olyanra ugrottam rá, amelyre a játék szerint nem kellett volna!

    A botok grafikai hibái eltűntek később, lehet, hogy ez csak a háztetős részen jött ki ennyire, viszont azt megnézném, hogy nálad hogyan álltak pl. az autók abroncsai a betonban.

    Sztorit, idézted is, nem állt szándékomban lelőni, mert nem ez a lényeg, és különben is az idő előreheladtával alakul ki, ami ráadásul számomra még érthetővé is vált. Ettől függetlenül, mint írtam is, azokkal értek egyet, akiknek nem tetszik a vége. Ráadásul ha az az időparadoxon ott fennáll, akkor a játék korábbi részeiben is elő kellett volna fordulnia (vagy akkor itt miért van paradoxon?), logikailag tehát nem játszhatnánk végig (elméletileg a ruha kiküszöbölné a paradoxonokat), de ebbe igazán nem akarok belemenni, mert csak az derülne ki, hogy a játék alkotói ugyanannyira nem értettek az időhöz, mint sok film forgatókönyvírói. Nem az az időparadoxon, amit a szerzők annak gondolnak.

    Nem a meglepetés ereje ellen szóltam, hanem a megvalósítás ellen, mert pl. egy Doomban megnyíltak falak, onnan jöttek elő az ellenségek, vagy teleportálnak, mint itt az elektronfegyveresek. A másik, hogy jobb FPS-ekben (tehát nem általában) az ellen megjelenésének is van kézzelfogható oka, de itt, amikor nincs senki, aki láthatna engem, mégis történik egy riasztás, egy kicsit erőltetett. Az, hogy egy dobozból kijön egy nano-katona, teljesen rendben van, erről nem is szóltam egyetlen rossz szót sem. Nálam egyébként nem voltak ott a lelőtt katonák fegyverei, de lehet, azért, mert az 1.2-es patch-csel játszottam, amelyben talán inkább ezt javították, minthogy átírták volna a szintet.

    Az időérzékemmel semmi baj, sem a logikai képességemmel, szavaiddal te is saját magadat cáfolod. Ugyanis egyrészt akkor is ott álltam a kerék mellett, amikor leesett a lift (tehát változatlanul látnom kéne magam), másrészt visszább is tekertem az időt, és akkor sem voltam ott, amikor hajtottam a kereket. Nem "csak úgy" írtam le a tényeket, kipróbáltam a játékot. Sajna ált. az emberek nem képesek 4 dimenzióban gondolkodni, ami a Vissza a jövőbe c. film kapitális hibájában is megmutatkozik (azaz hiába sérült meg az a kocsi, amellyel Marty visszament a vadnyugatra, az egész 3. rész értelmetlen, mert a másik autó, amelyikkel a doki ment vissza, ott volt elrejtve a bányában, csak a fluxuskondenzátort kellett volna kicserélni, ha az megsérült a villámcsapástól). Tehát ez továbbra is hiba, és ha másutt megnézed, ugyanúgy ott lesz (azaz te nem leszel ott).

    Arra már figyelmeztettek mások, hogy egyes mondatok bonyolultsága sokaknak nehézséget okozhat. :R A monotonság nem csupán egy egyenletes vonalat jelenthet.

    Nem sértettél meg, mert a teszttel vállaltam, hogy belekötnek, és a fentiek függvényében, ha van rá időd, gondold át logikusabban, amiket leírtál. Szép dolog rajongani egy játékért, de botorság nem észrevenni annak hibáit.

    [ Szerkesztve ]

    Funkcionális analfabéták kíméljenek!

  • Vis Major

    tag

    válasz Antibazsi #1 üzenetére

    "Nem bug,csak lineáris játékmenet,korlátozott mozgástérrel."

    Ez azért a legtöbb játékban így van. Ha nagy nyílt területen vagy a jellemző inkább az, hogy valahogy korlátoznak, nehogy bejárd az egész földet.:-) De még a zárt térben is lehet ilyet tapasztalni, pl. a Bioshocknál is vannak néha ilyen kis korlátok, amiket nem lehet átugrani. Lehet, hogy ötletesebb egy aknamező, vagy sugárfertőzött terület amire ha rámész meghalsz?

Új hozzászólás Aktív témák