Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fitzgerald

    veterán

    válasz Jander #25 üzenetére

    Thief főleg azért lett sikeres anno, mert az volt az első komolyan vehető kardozós/csapkodós/lopakodós FPS.
    Ha TPS-ként indul, szerintem nem durrant volna ekkorát annak ellenére, hogy rohadt jó a sztori, a hangulat.
    3-at is sokan savazták anno a "konzolosodás" miatt. Engem speciel nem zavart a TPS nézet, használtam is sokat.
    De a Thief attól még elsősorban FPS, vicces lenne ha kihagynák belőle az FPS módot.
    A játékon belüli bolttal nincs probléma, csak ne legyen 500 féle cucc. Inkább legyen kevés, és azokat mind érdemes is legyen használni, akárcsak a Thief 3-ban.
    Erről beszélt pár éve Ken Levine is (Thief 1, System Shock, Bioshock) a Bioshock Infinite kapcsán.
    Kiemelte hogy nem jó az, ha túl sok lehetőséged van egy-egy adott szituációban a továbbjutáshoz, mert
    ha elég ha electro bolttal meglövöd + fejbevered az enemyt a wrench-el, akkor miért is használnád a többi fegyvert/plazmidot/tonikot.
    Ami hiányzott nekem a T3-ból (ha már TPS), az a Splinter Cellhez hasonló lopakodási és animációs rendszer, ledge climbing, plafonról lelógás, őrök mélybe rántása a peremről stb.
    De szerintem ez meglesz most.
    Amúgy most nézegetem a képeket, rendesen lelopták az őrök ruháját a Dishonored-ből.
    Azért ez nem kéne.
    Remélem a régi frakciók is megmaradnak (Hammerites, Pagans, Mechaninsts).

    [ Szerkesztve ]

  • Ed3r_X_

    nagyúr

    válasz Jander #25 üzenetére

    Hitman: Silent Assasin-nál is lehetett választani, ott mégis a külső nézetnél maradtam, az jött be jobban. Játékfüggő is :R

    “Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

Új hozzászólás Aktív témák