Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Thief főleg azért lett sikeres anno, mert az volt az első komolyan vehető kardozós/csapkodós/lopakodós FPS.
Ha TPS-ként indul, szerintem nem durrant volna ekkorát annak ellenére, hogy rohadt jó a sztori, a hangulat.
3-at is sokan savazták anno a "konzolosodás" miatt. Engem speciel nem zavart a TPS nézet, használtam is sokat.
De a Thief attól még elsősorban FPS, vicces lenne ha kihagynák belőle az FPS módot.
A játékon belüli bolttal nincs probléma, csak ne legyen 500 féle cucc. Inkább legyen kevés, és azokat mind érdemes is legyen használni, akárcsak a Thief 3-ban.
Erről beszélt pár éve Ken Levine is (Thief 1, System Shock, Bioshock) a Bioshock Infinite kapcsán.
Kiemelte hogy nem jó az, ha túl sok lehetőséged van egy-egy adott szituációban a továbbjutáshoz, mert
ha elég ha electro bolttal meglövöd + fejbevered az enemyt a wrench-el, akkor miért is használnád a többi fegyvert/plazmidot/tonikot.
Ami hiányzott nekem a T3-ból (ha már TPS), az a Splinter Cellhez hasonló lopakodási és animációs rendszer, ledge climbing, plafonról lelógás, őrök mélybe rántása a peremről stb.
De szerintem ez meglesz most.
Amúgy most nézegetem a képeket, rendesen lelopták az őrök ruháját a Dishonored-ből.
Azért ez nem kéne.
Remélem a régi frakciók is megmaradnak (Hammerites, Pagans, Mechaninsts).[ Szerkesztve ]
-
Ed3r_X_
nagyúr
Hitman: Silent Assasin-nál is lehetett választani, ott mégis a külső nézetnél maradtam, az jött be jobban. Játékfüggő is
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest