Thief - az első információk

A Game Informer magazin legújabb számában jó néhány új információt tettek közzé a tegnap hivatalosan is bejelentett játékról. A tegnapi napon érkezett képeket az előző hírünkben tekinthettek meg. Most pedig lássuk az információkat:

  • - Főhősünk az előző részekből jól ismert Garrett lesz, akinek új külsejét Nicolas Cantin, a játék igazgatója tervezte. A sebhely Garrett arcán a "múltja következményeire utal".
  • - Az Eidos Montreal nagyon sok időt töltött el az új játék koncepcióinak tervezésével, szeretnék minél jobban átadni a Thief sorozat lényegét. A fejlesztők kipróbáltak és aztán szemétbe dobtak jónéhány ötletet, amelyek között szerepelt TPS nézet és sajátságos parkour is.
  • - A város amelyben a Thief játszódik nincs a legjobb állapotban. A vezér a kegyetlen Báró, aki szigorú diktatúrát hozott létre. A jó életszínvonal csak az elit rétegnek érhető el. Ezenkívül a városban pestis dúl.
  • A természetfeletti jelenségek és a mágia nem játszik majd nagy szerepet a játékban.
  • Garrett nem szeretne hős lenni - egyszerűen csak többet akar keresni.
  • Garrett nem rendelkezik nagy harci szakértelemmel, így négynél több ellenfél elleni harcban rosszak az esélyei. A fejlesztők egyébként még dolgoznak a harcrendszeren, szeretnének olyat létrehozni, amellyel mindenki elégedett lesz. Azt ígérik, hogy a mesterséges intelligencia nagyon jó lesz és rejtőzködni előle nem lesz olyan könnyű.
  • Lesznek olyan NPC-k amelyek a rejtőzködő Garrett megtalálására összpontosítanak többféle módon is.
  • A küldetések célja egy speciális jelzés segítségével lesz megjelölve, de a fejlesztők azt is szeretnék, hogy a játékosok saját maguk fedezzék fel a környezetet. Minden szobába több be és kijárat lesz, így a terület felfedezése többféle módon is lehetséges.
  • Garrett használhat majd egy Focus névre keresztelt képességet, amely segítségével többféle dolgot is megtalálhat: csöveket és peremeket amelyekre fel lehet mászni vagy fényforrásokat amelyeket meg lehet szüntetni. A Focus-t lehetőség lesz fejleszteni, hogy növeljük a hatósugarát. Segítségével az ellenfelek gyenge pontjai is megtalálhatóak. Ha megtaláltuk a megfelelő pontot a támadásra az megzavarja az ellenséget és így lesz idő elrejtőzni.
  • A Focus képes lelassítani az időt.
  • A játékban minden szekrény átkutatható lesz. Az ujjlenyomatok megmutatják, hogy melyikben lehet valami hasznos dolog.
  • A pénz felhasználható a felszerelések fejlesztésére mindegyik küldetés után. Ezenkívül Garrett el tud majd lopni különleges ereklyéket, amelyek a menedéke díszítésére szolgálnak majd.
  • Főhősünknek lesz egy botja is amellyel le tudja ütni az ellenséget. A boton kívül egy íj is lesz nála, amely sok taktikai lehetőséget biztosít. Az íjhoz lehet majd használni különféle nyilakat: például a jégnyilak el tudják oltani a lámpákat, az úgynevezett "füst" nyilak pedig fenntartják a "láthatatlanságunkat". A nyilak segítségével Garrett képes zajt okozni a megfelelő helyen elterelve az őrök fegyelmét. Az utolsó ismert felszerelés pedig a horog, mellyel könnyebb feljutni a nehezen elérhető helyekre.

Ennyi lenne az összegezés a friss információkról, a közeljövőben minden bizonnyal több is fog érkezni. A Thief megjelenése 2014-ben várható PC-re és next-gen konzolokra.

Azóta történt

Előzmények