Új hozzászólás Aktív témák
-
tatararpad
őstag
válasz Sondi1986 #22 üzenetére
Mert a nyílt forráskód nem támogatja meg anyagilag a fejlesztőket, a nVidia viszont igen. És szerintem jelenleg ez még nem baj, mert a PhysX eddig is csak extra effektekre ment el, egy ideig a Mantle is csak FPS szám növelésre és extra effektekre fog elmenni. Az meg senkit sem bánt, hogy egy játékban hogy lobog a kutya szőre, vagy milyen szép a füst, nyilván hozzátesz a hangulathoz, de nem korlátozza a gameplayt. Még, mert szerintem a Mantle ebből a szempontból veszélyesebb, hogy olyan konzolportok jelenhetnek meg, amiknek Mantle nélkül a játékmeneti elemei is butítva lesznek, és ekkor lesz majd 10x nagyobb gyilok a fórumokon, mint most volt a battlelogon. Persze ez attól is függ, hogy milyen lesz egy nextgen játék, és hogy fejlődnek a szabvány API-k.
-
"Volt egyáltalán az nv-nek olyan cucca amit a konkurencia használhatott?"
Igen: COD: Ghosts-ban Riley és a farkasok bundája szabványos kódra (DirectCompute) épült, így azok bármilyen DX11-et támogató VGA-n/IGP-n aktiválható. Ebből a szempontból olyan, mint a TressFX, amely szintén teljesen szabványos. Gondolom az NV-nek ez volt a válasza a TressFX-re.
Na most miután az NV is bebizonyította, hogy tudnak ők is készíteni olyan modern szőr effektet, amely teljesen szabványos kódra épül, nagyon ciki lenne, ha mesterségesen letiltanák a konkurens termékeken. Az meg még csak ráadás, hogy a fejlesztők is elismerték most, hogy a technológia simán átültethető szabványos formába, ahogy tették ezt a Ghost-nál is, de az NV dönt.
A zöld cégnek minden esetre ezek után nagyon alaposan át kell gondolnia az ezzel kapcsolatos döntését.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ