Új hozzászólás Aktív témák

  • Johnny_vT

    senior tag

    válasz dreampage #8 üzenetére

    Crew 1-ben nekem meg pont ez volt, ami megölte a hangulatot...

    Inkább játszom egy kevésbé nagy, de a legapróbb részletekig kidolgozott világban, mint egy szinte végtelen nagyban, ahol
    1) sablonosak a részletek, minden út és minden kereszteződés olyan mintha jártál már volna ott
    2) a gócpontok (itt városok) közötti terület simán csak üres, amit a procedurálisan generált növényzet és a nagyon irreális (ritka, buta, lassú, ezek kombinációja) forgalom sem tud feledtetni
    3) ROSSZ A LÉPTÉK az ilyen játékok 90%-ában! Te észrevetted már, hogy milyen irreálisan széles egy-egy sáv az úton? Vagy hogy mennyire apró pici az autód a városi házakhoz és a fákhoz képest? Mintha matchbox-ot tologatnál, teljesen elveszíti így a beleélést az ember. Legalábbis én.

    Egy szóval, pontosabban kettővel steril és unalmas.

    Ne érts félre, ez nem csak a Crew-t érinti. A Horizon 3-ban is ez az, ami taszít és ezért nem vettem meg végül, de vannak további rossz példák is. Talán a Horizon 4 más lesz az angol táj és az évszakok váltakozásával, meglátjuk...

    Pozitív példa minderre a GTA V, mert ott a kocsiból kiszállas lehetősége miatt rákényszerültek a készítők a világ baromi alapos kidolgozására. Cserébe a térkép a Crew 2-höz képest egérfing mérettel bír :))

    - És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Új hozzászólás Aktív témák