Új hozzászólás Aktív témák
-
Qkackca
őstag
Milyen platformon készült a teszt?
Első nekifutásra ki tudtál-e lépni a játékból?Az írás alapján nálad jobban betalált a játék, mint nálam bár a végleges verzióval még nem játszottam.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
raskolnikoff
őstag
Nem játszottam az első résszel, de ez tetszetősnek tűnik. Akkor már csak a kérdés hogy ez vagy Forza Horizon 4 legyen
A gazdasági válság és az emelkedő energiaárak miatt arra kényszerültünk, hogy kikapcsoljuk a fényt az alagút végén. A kellemetlenségért elnézést kérünk.
-
cyberkind
félisten
válasz raskolnikoff #2 üzenetére
Kérdés mit szeretnél, a The Crew 2-höz képest kevesebbet de sokkal minőségibb kivitelezésben, vagy sokkal többet de sokkal szarabb kivitelben.
Nekem egy bajom van a Forza-val, kicsi a map, és ez valszeg most se változott, legalább akkora kéne mint a The Crew-ban van, de ezenkívül mindenben végtelenszer jobb a Forza.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Csapoati
nagyúr
"Minden szempontból jobb, mint az elődje" - speciel a grafika visszafelé fejlődött, a megvilágítás és a textúrák elég brutálisan le lettek butítva.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
cyberkind
félisten
válasz m0h0senator #4 üzenetére
Nálam is 200 óra után, de minden másban jobb és több a játék, egyszer pedig ezt a szintet (The Crew) is eléri.
Paranormal Cocktivity
-
dreampage
HÁZIGAZDA
válasz raskolnikoff #2 üzenetére
Szerintem a két játék elfér egymás mellett. Ha csak az autózás fontos, akkor abban a Horizon 4 biztosan szebb és jobb lesz, cserébe viszont ott sokkal kisebb a térkép. Én mindig azt hiányoltam a nyílt világú autós játékokból, hogy elindulhassak egy irányba, és mint a valóságban, csak menni-menni előre végtelenül. Csak sajnos a játékokban ez úgy néz ki, hogy pár percig nyomhatod a gázt, aztán fordulhatsz meg, mert véget ért a pálya. A Crew 2-ben ilyen nincs, itt tényleg úgy érzi az ember, hogy végtelen tájakon autózik-motorozik, és ez engem már önmagában is lenyűgöz. A motorcsónakok és a repülők csak hab a tortán.
A játéknak soha nincs vége.
-
Johnny_vT
senior tag
Crew 1-ben nekem meg pont ez volt, ami megölte a hangulatot...
Inkább játszom egy kevésbé nagy, de a legapróbb részletekig kidolgozott világban, mint egy szinte végtelen nagyban, ahol
1) sablonosak a részletek, minden út és minden kereszteződés olyan mintha jártál már volna ott
2) a gócpontok (itt városok) közötti terület simán csak üres, amit a procedurálisan generált növényzet és a nagyon irreális (ritka, buta, lassú, ezek kombinációja) forgalom sem tud feledtetni
3) ROSSZ A LÉPTÉK az ilyen játékok 90%-ában! Te észrevetted már, hogy milyen irreálisan széles egy-egy sáv az úton? Vagy hogy mennyire apró pici az autód a városi házakhoz és a fákhoz képest? Mintha matchbox-ot tologatnál, teljesen elveszíti így a beleélést az ember. Legalábbis én.Egy szóval, pontosabban kettővel steril és unalmas.
Ne érts félre, ez nem csak a Crew-t érinti. A Horizon 3-ban is ez az, ami taszít és ezért nem vettem meg végül, de vannak további rossz példák is. Talán a Horizon 4 más lesz az angol táj és az évszakok váltakozásával, meglátjuk...
Pozitív példa minderre a GTA V, mert ott a kocsiból kiszállas lehetősége miatt rákényszerültek a készítők a világ baromi alapos kidolgozására. Cserébe a térkép a Crew 2-höz képest egérfing mérettel bír
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Qkackca
őstag
Mert a pc-s verzióban jól eldugták azt a menüt amiben ki lehet lépni. A beállításoknál meg olyan semmit mondó néven lett elnevezve, hogy nekem speciel gondot okozott kilépni az első két indításnál...
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'