Új hozzászólás Aktív témák
-
fLeSs
nagyúr
persze, mert nem tudtok elvonatkoztatni a felbontástól, mikor már tök lényegtelen réges-régen.
1024-ben is lehet vga-limitesen tesztelni és játszani."I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."
-
orbano
félisten
válasz dr faustus #402 üzenetére
tudod mit jelent az a szó, hogy szinte? gondolkozz el rajta picit
A vér nem válik VAZZE!™
-
DeSanto
őstag
én maximum 1280x1024-ben szeretnék játszani 4xAA 16xAF -el
arra elég a 8800GTS vagy kell a GTX? -
rocket
nagyúr
Galaxy 8800gtx + zalman vizhutes
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
orbano
félisten
válasz dr faustus #409 üzenetére
akkó' nézegess olyan teszteket, ahol több felbontásban tesztelnek, meglátod, nagy részüknél az alacsonyabb felbontásokban bizony nem mennek el egymástól a csúcs VGA-k.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz dr faustus #413 üzenetére
szerintem simán lesz minden játékban 1-2 évig DX9/DX10 mód kapcsoló. nagyon jó reklám egy játéknak, csa húdebrutálcsúcs DX10-es grafikája van (főleg az olcsó FPSeknél), így nem fogják semmiféleképpen sem kihagyni...
A konzol átiratokról meg már ne is beszéljünk.A vér nem válik VAZZE!™
-
Komplikato
veterán
válasz GERI_lgfx #410 üzenetére
Szerintem meg (figyelembe véve a Dx7 vs DX8, és a Dx8 vs DX9 váltásokat) majd 1,5 év múlva, mikor kijönnek az első olyan DX10 Only játékok, amig tényleg ki is használják, addigra már elég soka gamer gépen fog Vista + DX10 (vagy újabb!) figyelni, pláne mivel gamer konfigot ennyi idő alatt minimum 1x fullra szokás cserélni ... DX9 render meg addig ott fog figyelni a legtöbb játékban. De majd meglátjuk.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
GERI_lgfx
csendes tag
válasz dr faustus #413 üzenetére
Igen, mert a jelenlegi fejlesztések már DX9-el kezdődtek el.
Viszont ha a DX10 nem lesz elérhető XP-n, a fejlesztők inkább OpenGL-t fogják favorizálni, és a fél-1 év múlva megkezdett játékok, amelyeknek mégegy év kell, hogy elkészüljenek, már OpenGL-t fognak használni.
A DX9 favorizálásáról pedig szó nincs, a Microsoft már évek óta szándékosan gátolja az OpenGL-t. Már illene egy újabb versenybírósági határozat a nyakukba. -
Komplikato
veterán
válasz GERI_lgfx #417 üzenetére
Geri, gondolkozz fordítva! Azt mondom 1,5 év alatt már lesz elég DX10-es program, na most ha a köv. 1,5 évben VGA-t vennél, akkor egyrészt ha teheted már DX10-et vennél, de egy év múlva már CSAK olyat fogsz kapni! Annak kihasználásához, pláne új gép esetén, meg tutira feltennéd a Vistát. Nem?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Raymond
félisten
Driver != Hardware
[link]
''Paul Otellini
Actually, Broadwater, is to my knowledge, is the first DX10 capable machine out there. It is qualified for Vista Gold or it is capable of handling Vista Gold when Vista Gold comes out on the high end of the line. We worked very closely with Microsoft to make sure that happens so the majority of computer users can have the best graphic experience.''
Valami a hardverrol: [link]Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
GERI_lgfx
csendes tag
válasz Komplikato #421 üzenetére
Nem értek egyet. A Vista szerintem úgy fog járni mint a ME.
-
dr faustus
senior tag
válasz GERI_lgfx #417 üzenetére
Viszont ha a DX10 nem lesz elérhető XP-n, a fejlesztők inkább OpenGL-t fogják favorizálni, és a fél-1 év múlva megkezdett játékok, amelyeknek mégegy év kell, hogy elkészüljenek, már OpenGL-t fognak használni.
Nem értem, miért tennének ilyet a fejlesztők, miért pont az OpenGL-t választanák, amikor a DirectX 9 ugyanúgy megtalálható az XP-ben, mint ahogy megtalálható a Vistában is. OpenGL-t választhattak volna eddig is, mégsem tették.
[Szerkesztve]Warning: Explicit Content
-
GERI_lgfx
csendes tag
válasz dr faustus #429 üzenetére
Talán mert a DirectX9 nem támogatja az SM4-et?
-
Raymond
félisten
LOL @ #428 es #431
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Pala
veterán
vicc az egész, akkor is.
9700 Pro-ról váltottam 6800LE-re, tehát SM2.0 -> SM3, és még ami kihasználja a pluszt, attól sem vágódtam hanyatt.
A Shader Model egy olyan dolog a szememben, amit jó nagy betűkkel rá lehet írni a kártyák dobozára, és még olyan vagányul is hangzik.
Szóval tényleg LOL!!! -
DeSanto
őstag
megvan a Gainward 8800GTS karim
Csak meg kell várnom a sajtóbemutatót mert az az én pédányom lesz -
orbano
félisten
-
orbano
félisten
javaslom próbáld ki a HDR-t... igazi marketingfogás, kamu a crysis displacement mappingos sm4.0-ás brutális vízfelülete is egy nagy kamu, az is sajtból van. de éppenséggel majd az alan wake teljes volumetrikus, igen robosztus megvilágítási modellje is kamu.
de csak hogy a földön maradjunk: próbáld ki HL2-t motorját HDR-rel és anélkül... mint masszív CS:Source játékos mondhatom, ég és föld...
Persze ettől még neked simán nem tetszhet, ebbe naz esetben pdig egyszerűen nem te vagy az az ember, akit lenyűgöznek a modern valós idejű grafikai effektek. Persze én is más tészta vagyok programozó létemreA vér nem válik VAZZE!™
-
Raymond
félisten
Na jo, mindkettotoknek: nem allok le rola vitazni pedig lehetne. Sajnos nincs ra idom es nem is lesz a kovetkezo negy-ot napban. Ezen kivul abszolute nem ide tartozik.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Pala
veterán
válasz GERI_lgfx #440 üzenetére
lehet, hogy ez esetben még drasztikusabb lesz a különbség, ezt tényleg nem tudom.
Csak az előző hsz-emet tudnám idézni...nem nyújt több élvezetet, számomra legalábbis. Függetlenül attól, hogy láttam Crysis képeket (abban amúgy lesz SM4?), satöbbit, anyámkínját...nem számít...szerintem. Illetve nekem. -
GERI_lgfx
csendes tag
válasz dr faustus #442 üzenetére
Az OpenGL-be könnyebb beletenni az extensionokat a ''garázsban'' mint évekig könyörögni a microsoftnak hogy hozzon már ki újabb DirectX-et.
Nem véletlen pl. hogy a legújabb technikákat felvonultató NV demók egytől egyik OpenGL alatt futnak. (ellenpélda: tudtommal az ATi előszeretettel használ D3D-t) -
Pala
veterán
nekem nem ettől fog egy játék élvezetet nyújtani...egyszerűen totál nem érdekel, ez a helyzet.
A HDR is ide tartozik, amikor _játszok_ , nincsek különbség.
Számomra pl. a víz minősége is a HL2-ben és a FEAR-ben már eljutott olyan szintre, hogy a további fejlődés egyszerűen nem érint meg, mert játék közben (amikor ugyebár az ember nem a shadereket vizslatja 20 centiről az akció hevében ) egyszerűen nem veszem észre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Villanyszerelés
- Robot fűnyírók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Sapphire NITRO+ RX 580 8G SE
- PowerColor Red Dragon Radeon RX 5700 XT 8GB
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest