Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz Füleske #152 üzenetére

    Jo lenne ha konkret ervekkel vitaznal, nem linkeket mutogatnal, ahol egyebkent pont az van leirva amit en is mondtam. Autokban es pl. mobilokban is Li ion csaladba tartozo akkukat hasznalnak kiemelten nagy mertekben. Igen, mas a tokozasuk, sot eleg sok altipus van, es mindre igaz, hogy a hideg hat a kisutesi es toltesi karakterisztikajukra negativ modon. Ez egyszeru kemia, es nem csak en allitom, de pl. a Tesla kezikonyveben is szerepel, ha nekem nem hiszel:

    "Do not expose Model S to ambient temperatures above 140F (60C) or below -22F (-30C) for more than 24 hours at a time."
    A Bluecar LiPo akkut hasznal, ahogy a legtobb mobiltelefon. A Zebra meg olyan extrem akkutipus amit kb. egyetlen e-autogyarto sem hasznal, foleg katonai hasznalatban van es fel kell melegiteni 300 fokra hogy hasznalni lehessen. Szoval ha tisztan e-autoban hasznalod kell valami masodlagos energiaforras, vagy kemiai megoldas, hogy eloszor felmelegitsd a Zebra akkut extrem forrora. Valoszinuleg ezert sem hasznaljak autokban.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák