Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz Archer #18 üzenetére

    megjegyzem vannak olyan cégek, amik ezekre a százmilliós autókra specializálódtak. azért a porsche gemballa mirage gt coupet elfogadnám;). de vannak más cégek is, amik lambokat és ferrarikat építenek át. vagy ott az AMG és a Brabus.

    lehet giccsesen is csinálni dolgokat, de néha értelme is van. a Top Gear is rakott szárnyat a világ egyik legdrágább szupersportjára, mert nem tapadt eléggé a feneke:DDD

    más kérdés, hogy nem mindig sikerül jól az átépítés. az ipari műremekkel egyetértek, Münchenben a modern művészetek múzeumában ott áll egy elsőszériás Porsche 911, én pedig csak bólogatni tudtam.

    bugyirózsaszínre: nekem az nfs:underground2ben volt olyan Hummerem, lila mangafigurákkal, magenta ablakokkal és sárga leddel. indok: autóversenybe hummert, elmennek ám a fenébe. ha muszáj, akkor legalább legyen tényleg teljesen nonkonformista.

    másrészt: a hamasitát, a csirkerácsot meg a ledeket elítélem. az optikaituningos 1.2es dízelautókról pedig inkább nem is mondom a véleményem. a sportautó a funkcionalizmusról szól szerintem, a led pedig nehéz, a plussz festék és layer nehéz, tehát minden, ami nem a másodpercek letöréséről szól, felesleges.

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz kulfoldi #20 üzenetére

    kár:( GTR evolutionban sajnáltam, hogy nem lehetett felszárnyazni a Koenigsegget (CCXRnek gyengébb a motorja), Nürburgringen Flügplatznál rendszeresen elszálltam vele. és csak azzal:DDD mondjuk egy garnitúra slicket is implementálhattak volna hozzá akkormár.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz kulfoldi #22 üzenetére

    meglátjuk. ha kb okés lesz a fizika, és lesz annyira jó, mint amiennek mondták az elődöt, akkor valszeg kazualkodni tökéletes lesz.

    ja az irányítás: a CCX harmadikban nyélgázon 6000nél száraz úton keresztbeáll egyenes szakaszon. ott értettem meg, hogy mire kell a short shift. innentől nálam ABS, ASR és kormány a megoldás... és még úgy is rendszeresen tolja ki a fenekét (mármint bekapcsolt segítésekkel is keresztbe lehet állítani, és nem is nehéz). nagyon erős, nagyon gyors, viszont fék és tapadás szempontjából lényegesen gyengébb, valamint nehéz.

    a WTCC gépek tényleg nyugodtabbak és vezethetőbbek. még a kis SR3mast szeretem, könnyű, játékos, jól megy és kb gondolattal irányítható. valamint a fékek és a karosszéria a motorhoz képest nagyon túl vannak méretezve.

    raccsingosokat hagyjuk:). VeilSide egyébként épített gépeket a Fast and Furious sorozatba is, viszont szépen átépített gépeik vannak (főleg az RX7 a kétszínű festéssel
    ).

    [ Szerkesztve ]

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Új hozzászólás Aktív témák