Új hozzászólás Aktív témák
-
leviske
veterán
Nagyon jó ötlet és ez a leendő Smugglereknek a legjobb hír.
Egyre inkább úgy érzem, hogy az EA részéről az a 2millió előfizető csak egy nagyon óvatos becslés volt.
-
leviske
veterán
válasz PowerBuldog #2 üzenetére
Van még vagy egy évük a fejlesztésre (ami az Ő motorjukkal elméleti 2 évnek minősül), szóval még rengeteg idejük van a finomhangolásra. Első sorban alap szinten össze kellett dobniuk a játékot, hogy a szinkron munkálatok indulhassanak.
Látszik is átlagban, videóról videóra, hogy a mozgások és a grafikai is finomodik.
A harcrendszerrel meg nem tudom, hogy mi a gond. Ez egy RPG, aki szerette a KotOR-t, annak szerintem semmi baja nem lesz vele. Vagy mire érted pontosan?
-
bigadam94
tag
Next-gen MMO-k = új harcrendszer, szebb grafika, satöbbi.. És ezzel szemben mit ígér a BioWare? Hát azt, amihez legjobban ért - izgalmas történetet. Márpedig nem sok MMO-ról mondható el, hogy izgalmas (vagy egyáltalán érdekes) sztorija lenne..
Azzal viszont egyetértek, hogy a karakteranimációkkal valami nagyon nincs rendben..
GAMERS szerkesztő, hétköznapi szuperhős, képregény-addikt
-
leviske
veterán
Szoktam gameplay videókat nézni, ezért várom a példákat, hogy a harcrendszerrel mi is konkrétan a gond, azon kívül, hogy nyilvánvalóan még fejlesztés alatt van.
Az "új generációs" MMO-kkal meg ne nevettess. Hol van bármelyik ezeket fejlesztő stúdió a BioWare-hez képest? Az egyetlen veszélyforrás a TOR számára az a WoW, de miután stílusban nem ugyanabban a kategóriában nevez, ezért azt sem mondanám közvetlen kihívónak.
Őszintén szólva én előbb fizetek elő egy olyan játékra, aminek a grafikája inkább egy képregény stílusát hozza és e mellé temérdek izgalmas történetszálat kapok, mint egy olyan játékra, aminek a grafikája a mai csúcsot hozza, de cserébe olyan felszínes sztorid dobnak az ember elé, hogy 1 óra után elmegy a kedve még az élettől is.
-
donki
aktív tag
Az űrcsata bíztatóan hangzik. Majd meglátjuk, hogy mi az ami igaz belőle.
Ugyanez igaz az izgalmas történetre is. Nem látom, hogy hogyan lehet izgalmas a történet. Végigmegyek rajta pár nap alatt és utána mi van? Esetleg lelassítják - közbeiktatva kötelező jelleggel végzendő ismétlődő, monoton tevékenységeket - , de akkor már eleve nem izgalmas.
1-2 millió előfizető biztosan lesz, de hogy mennyi marad meg ebből az első hónap végére... -
Morden24
nagyúr
Ezt egyébként mikor adják ki? Hiányzik még Godot a programozócsapatból, vagy mi?
Sectumsempra - For Enemies
-
-
Wolverine
félisten
Pedig nem bonyolult: kezdetben lassú a fejlődés, mert nem ismerjük a játékot és felfedezünk. Ha egy hónap alatt el lehet érni átlagos játékosnak a lvlcapet, akkor szerintem baj van a rendszerrel. Idővel nyilván ez gyorsul, ahogy a játékosok kiismerik a pontos mechanizmusokat, illetve a később érkezők kedvéért a kiadás után 1-1,5 évvel lehet gyorsítani is a fejlődést.
Az end-game egy jól működő MMO-ban kétféle: 1. PvE tartalom, ami raideket jelent különböző létszámmal; 2. PvP tartalom, aminek a változatosságát maga a játékmód garantálja nagy részben. Természetesen idővel mindkettőnek fejlődnie és bővülnie kell. Olyan nincs, hogy "ez foglalt, ilyet nem adunk"...Az elfoglaltsághoz egyébként hozzájárulhat még az alt karakterek indítása, a másik oldal megismerése is, persze a content patchek tartalmai mellett. És ha úgy gondolod, hogy ez nem lehetséges... Az EverQuest idén 11 éves. Az Ultima Online 14 éves. A City of Heroes/Villains 5 éves. (a WoW-ot direkt nem említem) Mindnél vannak olyanok, akik a kezdetektől játszanak...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
donki
aktív tag
válasz Wolverine #14 üzenetére
Ez a játék a hírek szerint elsősorban PvE-re koncentrál, ami raideket jelent. Ez valóban foglalt, ezt már számtalan játék nyújtja. Ha csak ennyit nyújt és többet nem, akkor zseniális kezdésre lesz szükség a talpon maradáshoz.
Igen, az EverQuest 11 éves, és a maga unalmas kis szegmensében 11 évnyi fejlődést tud felmutatni. Többek között ez az, amit le kell tudni győznie ennek a játéknak. -
leviske
veterán
? Nehogy figyelembe vegyük, hogy a Star Wars univerzumáról van szó, meg azt se, hogy a világ legjobb RPG fejlesztő stúdiójáról. Azt meg aztán pláne ne vegyük figyelembe, hogy van előttük jó pár működő példa és ezeket Ők nyugodtan tovább tudják gondolni.
Azzal, hogy visszaléptek Vader-éktől ~3000 évet, valami hihetetlen mennyiségű kiaknázható szál nyílt meg a BioWare számára.
Egyébként fél évenként tervezik új tartalmakkal bővíteni a játékot, szóval, ha valaki végigrohan rajta, az még időben fog utánpótlást kapni, addig meg gondolom egy-egy küldetésnyi DLC-kel fognak bővíteni.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz Wolverine #17 üzenetére
Muzyka -ha jól emlékszem- azt nyilatkozta, hogy 3 havonta fogják frissíteni a tartalmat kisebb mértékben, fél évenként nagyobb mértékben és egy vagy két évenként fog egy jó nagy megújulás érkezni.
Ugyanezt a menetrendet akarják a Dragon Age-ben és a Mass Effectben bevezetni, ezért jön ilyen korán a DA2 például.
(#18) donki: Nem nézek ki belőlük kevesebbet, mint a Blizzardból. Sőt...
A különbség annyi, hogy Ők már nem olyan üres piacra érkeznek, mint anno a WoW, tehát nem is sok eséllyel pályáznak egyelőre 10+ milliós előfizetői táborra.
-
Jarlaxle
senior tag
Inkabb a sima harcot fejlesszek mert az a videok alapjan valami borzalom, statikus, total elettelen. Mindenesetre a jatek "single player resze" (ergo a tortenet, levelezes, egyszemelyes content) az egesz biztos kivalo lesz, erre garancia a bioware neve, de hogy a multi resze milyen lesz arrol en egyaltalan nem vagyok eddig meggyozve.
-
Wolverine
félisten
A WoW sem üres piacra érkezett - hanem egyszerűen olyan szinten kitágította az MMO-kkal játszók számát, amire korábban senki sem gondolt. A megjelenéskor álom volt az egymillió előfizető...
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
nagyúr
válasz Wolverine #17 üzenetére
szerintem ezek a dolgok nincsenek kőbe vésve. eq2nél egy patch mérete különbözik, annak tartalma elég vegyes lehet. pláne ha már egy új fegyvert/páncélt/tárgyat is contentnek tekintesz.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Steel_Hammer
tag
Részemről nem értem, hogy miért sírnak manapság az emberek a "látványért", és tényleges apróságokon akadnak fent. Igaz, ez az MMo játékosok kis százaléka, mert ha megnézzük a wow-ot ott a grafiaki megvalósítás és a harcrendszer (amin sokan hőbörögnek) több mint 5 éves. Lás csodát, mennyien játszanak vele.
Szerintem egy MMO nál nem az a legfőbb mérvadó, hogy hú, most mennyire teljesen élethő a harcrendszer/harci mozdulatok, hanem a játék élvezhetősége, mennyire ragad magával a világ, az univerzum.
A legjobb példa a story vezetős mmo-ra (ok, CO-OP RPG, de akkor is...) a GuildWars, szerintem. Ugyan annyi idős mint a wow (igen, annyi) és még a mai napig vezetik a story t, érdekesen adják elő a dolgokat, és a világ változását. Ellenben a wow-al, ahol én nem látom azt, hogy az elejétől részese lennél egy RPG storynak, csak eléd van tólva, hogy a warcraft után van valami, és most te egy katona vagy, aki harcol. Ha a storyt akarod követni, akkor utána kell olvasni, mélyre ásni a questekben, etc.
A bioWare csinálta eddig a legjobb story val eláttot rpg-ket, nem hiszem, hogy az sw tor lenne ez alól kivétel, és ugyanúgy csinálja meg, vagy legalábbis hasonlóan, mint ahogy az arenanet es srácok, akkor szerintem nyert ügye van
NextGen mmo-k ról had mondjak valamit. A Warhammer40k mmo azért lesz sikeres, mert warhammer40k. pont.
A terra online, meg tényleg csak a grafikával fog hóditani, meg azzal, hogy olyan az irányítás mint egy konzol játékban. De ennyi. MInd2 arra lesz jó, hogy ölünk, mint a terminátor, de semmi extra, semmi hajtó erő, ami miatt haladna az ember előre, hogy mégjobban megismerje a világot, a karaktereket, stb. Szerintem."You woke up in the morning, get yourself a gun"
-
donki
aktív tag
válasz Wolverine #17 üzenetére
Ez így ebben a formában nem feltétlenül igaz. Az everquestben is letölthetőek kis biszbasz 1 óra alatt végigjátszható pályák 10 dollárért. Ha valami jó lézerpisztoly is el van ott rejtve, akkor meg nyilván le is kell majd ezeket tölteni. Nem vagyok elájulva a gondolattól.
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W
- Western Digital WD Black SN750 SE 1TB M.2 PCIe
- SAPPHIRE Radeon R9 380 NITRO Dual-X 4GB GDDR5 256bit
- Ritka White LED Xfx Radeon RX 580 8GB Gaming videokártya hibátlan állapotban eladó.
- 2. Generációs Airpods fülhallgató
- Eladó Samsung PM9C1 512GB 2230 Gen4x4 NVMe SSD (6000MB/s-5600MB/s) új, csak tesztelve volt!