Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Wolverine

    félisten

    válasz donki #13 üzenetére

    Pedig nem bonyolult: kezdetben lassú a fejlődés, mert nem ismerjük a játékot és felfedezünk. Ha egy hónap alatt el lehet érni átlagos játékosnak a lvlcapet, akkor szerintem baj van a rendszerrel. Idővel nyilván ez gyorsul, ahogy a játékosok kiismerik a pontos mechanizmusokat, illetve a később érkezők kedvéért a kiadás után 1-1,5 évvel lehet gyorsítani is a fejlődést.
    Az end-game egy jól működő MMO-ban kétféle: 1. PvE tartalom, ami raideket jelent különböző létszámmal; 2. PvP tartalom, aminek a változatosságát maga a játékmód garantálja nagy részben. Természetesen idővel mindkettőnek fejlődnie és bővülnie kell. Olyan nincs, hogy "ez foglalt, ilyet nem adunk"...

    Az elfoglaltsághoz egyébként hozzájárulhat még az alt karakterek indítása, a másik oldal megismerése is, persze a content patchek tartalmai mellett. És ha úgy gondolod, hogy ez nem lehetséges... Az EverQuest idén 11 éves. Az Ultima Online 14 éves. A City of Heroes/Villains 5 éves. (a WoW-ot direkt nem említem) Mindnél vannak olyanok, akik a kezdetektől játszanak...

    "I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

  • leviske

    veterán

    válasz donki #13 üzenetére

    ? Nehogy figyelembe vegyük, hogy a Star Wars univerzumáról van szó, meg azt se, hogy a világ legjobb RPG fejlesztő stúdiójáról. Azt meg aztán pláne ne vegyük figyelembe, hogy van előttük jó pár működő példa és ezeket Ők nyugodtan tovább tudják gondolni.

    Azzal, hogy visszaléptek Vader-éktől ~3000 évet, valami hihetetlen mennyiségű kiaknázható szál nyílt meg a BioWare számára.

    Egyébként fél évenként tervezik új tartalmakkal bővíteni a játékot, szóval, ha valaki végigrohan rajta, az még időben fog utánpótlást kapni, addig meg gondolom egy-egy küldetésnyi DLC-kel fognak bővíteni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák