Új hozzászólás Aktív témák
-
#70339072
törölt tag
válasz Csimi1975 #16561 üzenetére
Szeva.
Nos megtisztelő hogy ha a Brutálunkhoz kaptál kedvet, de sajnos mára olyan változásokkal lett eszközölve, hogy a következő verzióra (1.23) lehet megint egyben lesz a hang és a HD is. Egy új 1.22 patchben lévő SCS fizikai paraméterrel hazavágták az összes motorhangot, én ezt a paramétert viszont visszaírtam a régire azonban sajnos így a Brutál HD csak a soundal együtt lett jó. mivel nem fogom a fél éves hang buherálási munkáimat egy laza mozdulattal a szemétbe dobni és újra fél évig azon keccsőlni hogy az 1.22 változásai miatt ahhoz is illeszkedjenek, megmaradnak, azonban ha csak a HD-t használja most valaki a gyári motorhangoknál az alapjáratok környékén valszeg szar lesz a dolog. ha a soundot is betölti észre sem veszi mert azzal együtt már jó, mert a mostani 1.22-es Brutál hd engine csak az amerikai csőrösök hangjait tartalmazza, a Sound engine pedig a gyáriakét is.A gyári GPS kis monitor sajnos egy fórumtásrunk észtrevételének köszönhetően mikró laggokat okozott ezt orvosolja a Brutál adviser.
Az external volume up arra való ami az elejétől nem kevés játékos és az én véleményemet is tükrözi, lehet hogy az életben egy kamion belsejében valóban semmi sem halható a kinti forgalomból és zajokból, azonban az external volume upnak köszönhetően a kinti hangok az élethez hasonlítanak inkább ha használja valaki, azaz legalább is olyan érzetet kelt mintha letekert ablakkal vezetne a játékos .. (Jó magam az életben is mindig letekert ablakkal mentem)
a no damage a GTA kedvelőknek és magamnak a teszteléshez készült sérthetetlenség, a többi apró hack-el együtt ami kezdéshez 44 es level szintet és 121 millió eurót ad.
-
#70339072
törölt tag
válasz Csimi1975 #16573 üzenetére
csak a brutál használata esetén a sorrend mindegy.
ha más módokat is használsz na ott válik érdekessé a dolog.
A TSM és promopds pl a fejlesztés része azaz a promodsból 1 fontos vegetációs textúrát tartalmaz csak de kompatibilis vele, a TSM-ből rengeteget, szinte azzal együtt és ahhoz lett fejlesztve, ezek a map-ek jól vannak javarészt összerakva, habár van bennük hiba azonban a gyári textúrát egészítik ki a sajátjukkal, ezért működik a brutál hd és sound velük együtt, nem úgy mint pl a magyar map, ami teljesen kukázza a gyári textúrákat és saját kreálmányokat csinál amiket meg sem lehet találni és 2-3 példányban vannak a térképfile-ba ágyazva, anno úgy döntöttem a magyar map-ot nem fogom támogatni és nem rakok be vegetációs textúrákból ugyan olyanokat csak más átnevezgetett neveket mert a magyar map-ot így fejlesztették.
pl a grass (füvek) textúra ugyebár átvan alakítva és a térképek ezt használják a magyarban meg volt egy fű1, fű2, fű0 amik ugyan azok voltak mint a grass és ráadásul 3 helyen.
kissé amateurnak tűnik a dolog de ez van. hogy ez véletlen e vagy direkt csinálták meg így hogy a brutállal ne menjen már nem is érdekel, de a lényeg amikor a brutál először készült még a magyar mappal is működött de később már nem.Nos a többi ismeretlen módnál meg az az érdekesség hogy adott egy bizonyos mod pl kabin buhera, de számos mod analizálásánál kiderült van egyéb turpisság is a dologban máshoz is nyúlt az alkotó és arról pl nem is beszél. ezek a módok ha a brutál fölé kerülnek prioritásban szétkurhatják az okosságait, elveszhet a gyorsabb FPS amit okoz, de borulhat a vegetáció, és az időjárás, vagy a fizika, a világítás, hang vagy számtalan dolog amikbe a brutál belenyúl.
a példa kedvéért pl van a no damage ami a sérthetetlenség paramétereit tartalmazza nos ez egy kulcs file átírásával történi aminek a neve a game.data.sii
sok minden használja ezt a file-t még a mapok is átírnak benne pár sort, és a map módba helyezik.
nos ha a map a brutál no damage fölé kerül, kiüti a paramétereit a sajátjaival amiben visszaírja a sérthetetlenséget, és hiába van bent a no damage mivel prioritásban a brutál no damage elé kerül átírja a brutálosat a sajátjaira és a no damage ugrik.a prioritások eldöntése tehát kulcs fontosságú, és alapos tesztelést követel, azonban ezek sorrendjének kikísérletezgetése mi mivel működik vagy nem működik együtt a user-ek dolga.
[ Szerkesztve ]
-
#70339072
törölt tag
válasz Csimi1975 #16589 üzenetére
én csak összeraktam, átírtam, az ötletek nagy része, finomítása, tesztelése a többiek érdeme.
Én azt mondanám nem ebben a formájában létezik a brutál, ha a fórum nem fogadja be és teszi mindenki hozzá azt a keveset amitől mostanra tényleg Brutállá változott.
Én is köszönöm mindenkinek. -
Vakegérke
veterán
válasz Csimi1975 #16593 üzenetére
Régit szedtél le. Az 1.22-höz a TruckSimMap 6.2 for patch 1.22.x kell.
Hogy a kérdésedre választ is kapj, igen, az scs fájlokat kell bepakolni a mod mappába, de ebben 7 van.Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Vakegérke
veterán
válasz Csimi1975 #16595 üzenetére
Stimmel.
Szerk: Ha minden igaz, új profilt kell csinálnod.
Szerk2: Arra figyelj, hogy a Brutal HD legyen legfelül, alatta a Brutal Sound, minden más alattuk.
[ Szerkesztve ]
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
#70339072
törölt tag
válasz Csimi1975 #16617 üzenetére
ha a brutál van legfelül akkor látszik az egész térkép mert úgy van megírva...
persze nem egyben hanem lenyomott "jobb" egérgombbal lehet scrollozni.
ha nincs brutál akkor a TSM legyen legfelül mert abban is ugyan azok a zoom paraméterek sajnos más térképek egymásét felül írhatják, mert a paramétert ugyan az az egy file tartalmazza.[ Szerkesztve ]
-
Vakegérke
veterán
-
Vakegérke
veterán
válasz Csimi1975 #16700 üzenetére
Nagyhirtelen ezt találtam. Talán jó.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Vakegérke
veterán
válasz Csimi1975 #16702 üzenetére
Ha nem megy, van más megoldás. A TSM_Map_6_2_def&mat.scs -be belépsz, mint egy zip-be, azon belül a def könyvtárba, és megnyitod szerkesztésre a game_data.sii -t. Mielőtt babrálod, csinálj egy másolatot a fájlról, hogy elcseszés esetén meglegyen az eredeti. Ez a rész kell neked:
zoom_uplift[5]: 5000.0 // closest zoom for world map
zoom_uplift[6]: 18500.0 // middle zoom for world map
zoom_uplift[7]: 45000.0 // whole world map zoomIgazából az utolsó a lényeg. Írd át mondjuk 60000.0 -ra, aztán nézd meg, hogy mit csinál. Játssz vele, míg meg nem találod a megfelelő értéket.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)